Kultura 2.0 Archives - Page 2 of 31 - Netokracija.rs

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Kultura 2.0

Kultura 2.0

‘Cyber’ napadi u budućnosti sa malvera će se okrenuti češćoj krađi identiteta i podataka

Izraz 'phishing' je nastao od engleske reči 'fishing' (pecanje) s obzirom na to da hakeri u vrsti napada kojom se danas bavimo ovakvom poštom 'bacaju udicu' kao u pecanju i čekaju da se neko od korisnika koji otvore e-mail 'upeca'.

Kultura 2.0

Toma van bioskopskih sala: Kako stati na put pirateriji i zašto je ona i dalje aktuelna?

Priča o našem najpoznatijem boemu sada je dobila i svoj nastavak - ovog puta u vidu diskusije o procureloj verziji filma, piratizovanom sadržaju u 2021. godini i pretnjama produkcije.

Kultura 2.0

Employer Branding nije ekskluzivno vlasništvo IT industrije – i treba ga primeniti u svim oblastima

Kada kroz prizmu ponude i tražnje na tržištu rada posmatramo kompanije iz različitih industrija vidimo razlike u njihovom nastupu na samom tržištu. Vidimo, dakle, različit pristup u izgradnji reputacije kompanije kroz Employer Branding.

Novost

Grafička novela o Nikoli Tesli beleži uspeh na Kickstarteru – za početak planirano štampanje 2.000 primeraka

Crowdfunding kampanja pokrenuta u Srbiji za štampu grafičke novele 'Tesla: čovek koji je definisao budućnost' čiji je autor Danijele Meuči, postigla je uspeh za samo 48 sati. Ovaj projekat je podržala publika iz celog sveta, dok će kampanja biti aktivna do 7. oktobra.

Kultura 2.0

Kako imati mentora, a ne postati (njegova) marioneta?

Mentorstvo se često brka sa šegrtovanjem, obukom za rad ili networking-om. Iako ima elemente svakog od gorenavedenog, proces mentorstva je puno ličniji, privatniji, dublji i retko se odnosi samo na posao. Mentor postaje uzor za mentorisanog u više životnih polja, hteo to ili ne hteo.

Kultura 2.0

Šta ako vam ugase YouTube kanal – i kako da taj problem izbegnete?

Ukoliko imate YouTube kanal verovatno ste se bar jednom upitali šta biste radili da ostanete bez njega. Da se to ne bi desilo (i šta ako se "omakne"), predstavljamo vam rešenje.

Kultura 2.0

Domaći Glama Games na Kickstarteru prikupio $300.000 za razvoj društvene igre ‘Forest of Radgost’

Porodica Rajković početkom godine pokrenula je Kickstarter kampanju ne bi li realizovala svoju društvenu igru 'Radgostova šuma'. Za svega pet sati ispunili su cilj od $75.000 koji su ubrzo potom i premašili. U nastavku teksta otkrivamo detalje o njihovom porodičnom poduhvatu.

Kultura 2.0

AliExpress paketi u Srbiju stižu sa većim zakašnjenjem – uticaj pandemije i dalje traje

Enigma zvana AliExpress i dalje traje, a mi proveravamo šta se trenutno dešava sa paketima i cenom shipping-a za Srbiju.

Kultura 2.0

Tri karte za Orbitu: Šta nam donosi trka bogatih za svemir?

Izgleda da je na Zemlji postalo dosadno, pa milijarderi i vlasnici gigantskih kompanija prave nove igračke i organizacije za jedno potpuno drugačije nadmetanje (čitajte: putovanje).

Kultura 2.0

Šta je domenska arbitraža i kako zaštititi vaš online biznis?

Istražujemo šta vlasnici biznisa mogu da urade kada primete da su njihova prava na korišćenje žiga povređena u digitalnom obliku. O domenskoj arbitraži i domenskoj higijeni, razgovaramo sa advokatom Dušanom Stojkovićem.

Pročitaj dodatno…

Office Talks Podcast

Demagog sa dva nova naslova osvaja tržište indie igara

Razvoj video igara u Srbiji ima sve veći značaj na globalnoj sceni. Tom prilikom smo u 105. epizodi Office Talks podkasta ugostili beogradski Demagog studio čija je video igra Golf Club Wasteland do sada zabeležila značajne rezultate na AppStore i Google Play prodavnicama.

Tehnologija

IT Srbija od ‘outsourcinga’ do vodeće zemlje za razvoj digitalnih proizvoda i usluga

O razvoju i rastu domaće IT industrije govorimo već nekoliko godina unazad. Prethodne dve, bile su najintenzivnije kada je reč o ovoj grani koja ima značajan udeo u domaćem BDP-u. Kako godine prolaze, informaciona i tehnološka industrija u Srbiji započela je put napretka od 'outsourcinga' do kompanija koje razvijaju zahtevne proizvode.

Gaming

Epic Games kreće sa izgradnjom kampusa u Novom Sadu

Kompanije Epic Games i 3Lateral najavljuju početak izgradnje svog kampusa nadomak Univerzitetskog centra, u Radničkoj ulici u Novom Sadu. Reč je o savremenom R&D centru koji podržava razvoj hardverskih i softverskih rešenja koja omogućavaju kreiranje fotorealističnih digitalnih ljudi.