Ace the Case: Otvorene prijave za studentsko takmičenje u organizaciji KPMG-a - Netokracija.rs

Ace the Case: Otvorene prijave za studentsko takmičenje u organizaciji KPMG-a

Revizorska kuća KPMG organizovaće u periodu od 1. do 3. marta četvrto po redu studentsko takmičenje u rešavanju poslovnih problema 'Ace the Case' koje će okupiti najbolje studente završnih godina osnovnih i master studija fakulteta u Srbiji. Na ovaj način, studentima će biti pružena prilika da sarađuju sa iskusnim stručnjacima pomenute svetske kompanije koja posluje u oblasti revizije i konsaltinga.

ace2

Za pobednike takmičenja spremne su i vredne nagrade, a koje se zasnivaju na poseti jedne od KPMG kancelarija u regiji centralno-istočne Evrope, te je dodatno obezbeđeno i usavršavanje sa stranim stručnjacima, radionice pod nazivom „Building Personal Brand“ kao i simulacija intervjua za posao. Prvog i drugog dana takmičenja, studentima će biti održana radionica „master class“, gde će dobiti priliku da prisustvuju predavanju vrhunskih stručnjaka i dodatno unaprede svoje znanje u rešavanju poslovnih problema.

Trećeg dana, takmičari će biti podeljeni u timove kako bi stečeno znanje pokazali u praksi prilikom rešavanja konkretnog poslovnog problema i prezentacije njegovog rešenja. Povodom predstojećeg takmičenja, oglasio se i Bojan Tucakov, inače rukovodilac sektora ljudskih resursa u kompaniji KPMG, koji je tom prilikom potvrdio da će odluku o pobedniku doneti stručni žiri sačinjen od partnera i direktora kompanije KPMG nakon pregleda svih prezentacija, nakon čega bi trebalo da budu uručene i nagrade pobednicima.

Prijave otvorene do 15. februara

Podsećanja radi, kompanija KPMG tradicionalno organizuje ovo takmičenje sa ciljem podrške mladim talentima, te kako bi studenti stekli veštine koje će im biti od koristi u daljoj karijeri. Iz organizacije napominju da se studenti mogu prijaviti preko zvaničnog sajta ove kompanije, dok je rok za slanje prijava do 15. februara. Takođe, potrebno je da učesnici pripreme svoj CV i motivaciono pismo na engleskom jeziku i da budu spremni da testiraju svoje analitičke sposobnosti, znanje i prezentacione veštine.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?