Koučing za programere

Koučing za programere (Dubravka Đorđević)

Nakon praznika, ponovo se vraćamo sa novim temama u okviru Office Talks podkasta. U 125. epizodi ugostili smo Dubravku Đorđević koja je bivši CEO jedne IT kompanije, a sada je leadership coach i vlasnik agencije za HR konsalting. Sa njom smo razgovarali o važnosti menadžerstva i couchinga u IT kompanijama.

Sa našom gošćom smo razgovarali o tome koje su razlike između menadžerskih i HR pozicija u IT kompanijama, kao i koje se sve uloge danas vezuju za ove pozicije. Dubravka Đorđević se specijalizovala za sertifikovanog leadership trenera (PCM) kao i HR konsultanta, detaljnije nam objašnjavajući pojam coach-a i njegove važnosti unutar IT kompanija, ukoliko se ista odluči da angažuje stručnjaka iz ove oblasti.

Otuda smo nešto detaljnije pričali o demistifikaciji sertifikovanog i stručnog trenera u domenu menadžerstva timova, s obzirom na to da danas postoji ogroman broj trenera za “razne” oblasti. Između ostalog, Dubravka nam je približila svoje iskustvo saradnje sa IT kompanijama, govoreći tom prilikom o saradnji sa programerima i njihovoj edukaciji o prihvatanju menadžerskih sposobnosti – što je danas svakako traženo.

Pred sam kraj ove epizode, naša sagovornica je govorila o tome koje su najbolje prakse i osobine dobrog menadžera u današnjem svetu velikog rasta IT industrije, osvrnuvši se tom prilikom na značaj individualnog rada sa ljudima kao i na značaj pravilne komunikacije kod mladih IT profesionalaca.

Ostanite sa nama do kraja epizode i saznajte koje su neke od preporučenih literatura iz domena liderstva i menadžmenta. Ovaj podcast, kao i uvek, možete pratiti na sledećim platformama: YouTubeApple PodcastsPocket CastsSpotify i Google Podcasts. Do sledećeg slušanja!

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpski Constellation lansira AimFox – sveobuhvatno rešenje za automatizaciju komunikacije na LinkedInu

AimFox je cloud-based aplikacija namenjena svima koji žele da se bave networkingom, prodajom, regrutingom ili bilo kojim procesima koji podrazumevaju 'jedan na jedan' komunikaciju sa odabranom ciljnom grupom.

Startapi i poslovanje

Payoneer istraživanje: Globalizacija je šansa za razvoj malih i srednjih preduzeća

Procenat očekivanog rasta prihoda malih i srednjh preduzeća ostvarenog od izvoza u Srbiji iznosi 12% u periodu od 2021. do 2023 - pokazuju rezultati istraživanja koja je sproveo Payoneer.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Propustili ste

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.

Kultura 2.0

Trudna Barbi i Ken Sugar Daddy – kako je Mattel forama na svoj račun prešao marketing igru?

Drugi deo svoje kolumne o filmu "Barbie" posvetila sam marketinškim strategijama kompanije Mattel koja je aktivno učestvovala u produkciji i realizaciji filma.