Krajem oktobra stiže Digitalk Niš - dva događaja tokom četiri dana o digitalnoj ekonomiji i medijima

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Krajem oktobra stiže Digitalk Niš – dva događaja tokom četiri dana o digitalnoj ekonomiji i medijima

Mediji u eri brzog protoka informacija i digitalna ekonomija, biće glavni fokus predstojeće Digitalk Niš konferencije koja se održava krajem oktobra. Ukoliko do sada niste, obezbedite vaše kotizacije na vreme.

Od 27. do 30. oktobra u hotelu Tami Residence u Nišu održaće se konferencija Digitalk koju čine dvodnevna medijska konferencija Digitalk Media Days i trodnevna konferencija o digitalnoj ekonomiji Digitalk Niš.

Činjenica je da je niška IT scena u usponu. To pokazuju cifre od preko 100 registrovanih IT firmi, a gotovo sve velike IT kompanije koje rade u Srbiji otvaraju svoje kancelarije u Nišu, poput Quantox Technology, HTEC, Simphony i Vega IT.

Ono što nedostaje ovom ekosistemu jesu događaji koji će negovati i okupljati zajednicu, povezujući ljude iz industrije. Kako kažu iz organizacije, upravo tu nastupa Digitalk koji želi da se pozicionira kao mesto koje će povezivati ljudi, inspirisati mlade i davati jedno novo mesto za okupljanje zajednice.

Komunicirajući oko konferencije sa lokalnom IT zajednicom, iz organizacije su shvatili da postoji velika želja za ovakvim konferencijama i događajima, pa se očekuje da bi pomenuta konferencija mogla da okupi preko 800 ljudi.

Najveći broj publike će naravno biti sa lokala iz Niša i sa juga Srbije, ali je očekivano i da se veliki broj “veterana”, odnosno ljudi koji su stasavali dvehiljaditih godina upravo na BizBuzz konferenciji iza koje je stajao Vitomir Ognjanović, prijavljuje na Digitalk Niš.

Šta nas očekuje u Nišu i zašto, kako kažu, digitalni putevi vode u ovaj grad, rećiće nam osnivači Digitalk-a, Vladimir Kovač, Ivan Minić i Vitomir Ognjanović.

Kako ste se i zašto odlučili da organizujete dva događaja u četiri dana?

Vladimir: Organizujući događaje više od deset godina došli smo do “čarobne formule” – jedan kraći usko stručni događaj u oblasti koja je deo digitalne ekonomije (u Zrenjaninu je to elektronska trgovina, u Nišu ove godine medijska industrija) koji prati veći događaj gde se bavimo našim temama – tehnologija, inovacije, marketing i kreativne industrije. Uz naravno, nezaobilazni networking, za koji u takvoj organizaciji uvek ima sasvim dovoljno prostora i vremena.

Recept za dva događaja koja se nadovezuju smo preuzeli iz nekih naših pređašnjih iskustava. Media Days je pre svega B2B događaj, poput E-Commerce Days koji smo realizovali u Zrenjaninu. Ljudima iz sveta biznisa jednostavno trebaju događaji koji su fokusirani na razvoj određenih industrija i gde se u relativno kratko vremena može sažeti sve ono što određenu industriju u tom trenutku muči, te predstaviti studije slučaja koje rešavaju ove probleme ili koje prave određeni napredak u toj industriji.

Poseban momenat je to što se ovakav događaj izmešta iz uobičajenih centara poput Beograda, pa su ljudi veoma zainteresovani da odvoje dva dana svog vremena i sa ljudima iz svoje industrije razmene iskustva i znanja. Upravo to je ono što očekujemo od Media Days događaja gde ćemo zaista okupiti najrelevantnije ljude iz sveta digitalnih medija, izdavača, agencija i brendova.

Kao glavnu lokaciju ste odabrali Niš. Kako ste došli na tu odluku?

Vladimir: Pre svega zato što smo se pre 15 godina u Nišu svi upoznali na konferenciji Bizbuzz koju je tada Vita sa prijateljima i kolegama organizovao. Iz tog događaja i energije nastale su gotovo sve dobre lokalne inicijative po Srbiji, a i naše prijateljstvo koje smo posle nekoliko godina neformalne saradnje na projektima pretvorili u Digitalk.

Ivan, Vlada i Vita će po prvi put okupiti digitalnu i medijsku zajednicu u Nišu.

Šta publika sve može očekivati od predstojeće konferencije?

Vitomir: Na konferenciji Digitalk Media Days pokušaćemo da odgovorimo na pitanje kako da nezavisni mediji postanu i ostanu održivi. Da bi to bilo moguće, potrebno je mnogo znanja koja izlaze iz okvira onoga što ljudi iz medija doživljavaju kao svoj primarni zadatak i posao, ali je potrebna i promena razmišljanja i ugla gledanja. U tih dva dana pokazaćemo kako su neki mediji iz regiona uspeli na ovom putu kroz veoma konkretne i jasne studije slučaja.

Bavićemo se oglašavanjem i dovesti najvažnije igrače na tržištima regiona i dati predstavnicima medija priliku da se upoznaju sa njima i njihovim uglom gledanja. Odgovorićemo na pitanja – kako prodati oglasni prostor, ali i šta raditi sa neprodatim? Pričaćemo o alternativnim načinima finansiranja medija kao što je donacijski model koji dobro funkcioniše za medije i pojedince koji imaju posvećene zajednice. Da bi takav pristup bio moguć, naučićemo medije i kako da formiraju i neguju odnos sa svojom zajednicom, ali i mnogo toga drugog.

Ivan: Na Digitalk Niš konferenciji pričaćemo neke od najboljih priča koje su potekle iz ovog regiona. Neke su vrlo lične, neke su profesonalne, neke u oblasti tehnologije i startapa, neke u kreativnim industrijama, neke u domenima koji možda na prvi pogled nemaju veze sa tim. Ipak, sve one nam, kroz žive primere ljudi koji će biti na sceni pokazuju da je nešto naizgled nemoguće, ipak moguće, čak i ovde i čak i odavde.

Saznaćete da u Beogradu postoji tim ljudi koji prave globalno popularni animirani serijal, da u Novom Sadu postoji mali arhitektonski studio koji godinama unazad osvaja najveće svetske nagrade za dizajn jahti i enterijera aviona. Upoznaćete jednog svetskog rekordera koji ima neverovatnu priču. Bračni par iz Sombora koji se bave wedding fotografijom i već gotovo deceniju su među najtraženijima na svetu. Biće tu i jedan od pet najboljih kreativnih direktora na svetu po izboru žirija Kanskog festivala. I ovo je samo mali delić programa koji smo pripremili.

Takođe, važno je reći da će na konferenciji biti prisutni predstavnici svih investicionih fondova koji su aktivni u ovom regionu i pričaćemo o njihovim planovima. Pored samog programa, imaćemo i veliku žurku, a biće i nekih iznenađenja, ali da ne otkrivamo još.

Kome je tačno namenjena ova konferencija? 

Vladimir: Sve što radimo, radimo zato što verujemo da je ovom društvu to potrebno da bi bilo u koraku sa najrazvijenijima. Media Days su za sve ljude iz medija, agencija, ali i sve one koji žele i planiraju da prave medijski sadržaj ili vide medije kao prirodne partnere u svom radu.

Digitalk Niš Konferencija je za sve one koji vide svoje mesto u digitalnom ekosistemu. Predstavnici tehnoloških kompanija, marketari, kreativci i svi oni koji u svom životu i radu internet i digitalne proizvode vide kao važne. Takođe, uvek nam je veoma važno da lokalna zajednica bude osnažena i među prijavljenima već sada ima dosta kolega iz marketing i IT zajednice grada Niša, kao i studenata sa Univerziteta u Nišu.

Šta biste imali da poručite za kraj?

Ivan: Da nije bilo Niša, ne bi bilo mnogo toga što danas naše živote čini boljim. Ako se sećate kako je to bilo od 2006. do 2011. godine, ne moramo ništa da vam govorimo, verovatno ste već kupili karte i rezervisali smeštaj. Za one koji nisu, u jednoj rečenici – sada smo na jednom novom početku i svako ko dođe, otići će sa novim znanjima, kontaktima i poznanstvima, ali i motivisan i inspirisan da napravi iskorak u svom životu i poslu.


Za više informacija posetite zvanični sajt konferencije.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Kultura 2.0

Da li ćemo zbog anglicizama u IT industriji zaboraviti maternji jezik? Razgovarali smo sa profesorkom engleskog jezika

Bojana Stanojević, profesorka engleskog jezika i književnosti u intervjuu za Netokraciju govori o upotrebi anglicizama u savremenom poslovanju, o tome koje su reči i izrazi neprevodivi, a za koje postoje adekvatni prevodi na srpski jezik.

Novost

Prevara, laži i romansa na radnom mestu: Šta znamo o SBF i propasti FTX-a?

Kripto kriza se neumoljivo nastavlja, a mi vam donosimo najnovije vesti o FTX kolapsu i potencijalnim posledicama koje on može ostaviti na svetsku ekonomiju.

Analiza

Da li je krah FTX-a ‘smrtni udarac’ za kripto ekosistem?

Dok se Web2 bavi akvizicijom Twittera, sa druge stranice svedoci smo jedne od najvećih kriza koje su pogodile Web3. U velikoj analizi otkrivamo kako će se propast druge najveće kripto menjačnice odraziti na čitavu industriju.

Propustili ste

Tehnologija

Srbija postala članica Globalnog partnerstva za veštačku inteligenciju

Na sastanku Ministarskog saveta Globalnog partnerstva za veštačku inteligenciju u Tokiju, Srbija je konsenzusom 26 država izabrana za članicu ove organizacije.

Startapi i poslovanje

Investiciona prognoza: Evropski fond menadžeri predviđaju ‘zahlađenje’ u VC industriji

Venture kapitalisti (VC) obično su optimisti po prirodi. Veruju u preduzetnike, veruju da postoje rešenja koja menjaju svet i žele da - u šansama gde 10% portfolio kompanija uspeva - ostvare određen uspeh.

Startapi i poslovanje

TS Ventures investirao u domaće startape Anari AI, Bitebell i Brush Galaxy

TS Ventures Fond je nakon temeljnog procesa i detaljne analize idejnih rešenja, novu rundu sredstava dodelio za čak tri nova startapa i time nastavio da pomaže razvoj startap industrije u našoj zemlji.

Tehnologija

Unapredite svoje DevTools veštine na ‘masterclass’ radionici svetski poznatog developera

Sajt HelloWorld.rs 9. decembra u 17h organizuje veliku 'masterclass' radionicu u Naučno-tehnološkom parku u Beogradu, gde će govoriti jedan od najboljih svetskih front-end developera Heri Roberts.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Do 20.000 švajcarskih franaka bespovratno za startape u ranim fazama razvoja

NTP Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak treći poziv za Raising Starts, prvi pre-seed akceleratorski program u Srbiji koji startap timovima obezbeđuje stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.

Internet marketing

GOstudy — platforma koja uvodi ljude u svet digitalnog marketinga

Za ostvarivanje poslovnog uspeha na internetu ne treba da posedujete formalno obrazovanje, ali je važno da ste željni znanja i naoružani disciplinom, savetuje Vladimir Mladenov, osnivač GOstudy platforme. U okviru 20 emisija na nacionalnom servisu gledaoci će imati priliku se upoznaju s radom platforme.