Klopica.rs svojim korisnicima dostavlja namirnice i recept za jelo 'kao iz restorana'

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Klopica.rs je servis koji na kućnu adresu svojih korisnika dostavlja namirnice i recepte sa detaljno objašnjenim koracima i slikama za pripremu obroka – na taj način trudi se da im maksimalno olakša pripremu obroka. Paket dolazi u eco-friendly ambalaži, sadrži i informacije o nutritivnim vrednostima i alergenima, a namirnice se šalju u precizno određenim količinama potrebnim za pripremu obroka, tako da nema nikakvih viškova i bacanja hrane.

Nina Đoković, su-osnivač ovog servisa, otkriva za Netokraciju da se uvek trude da uz sve to dodaju i neku zanimljivost o jelu ili sastojcima potrebnim za njegovu pripremu, a jedna od najvećih prednosti jeste da uglavnom nude brze recepte za čiju pripremu je potrebno oko 30 minuta.

Naravno, pre poručivanja, zainteresovani na sajtu mogu pronaći informacije o vremenu pripreme (jer ima i recepata za koje je potrebno izdvojiti više vremena), kao i o potrebnom posuđu i nutritivnim vrednostima i sastojcima, pa mogu odabrati jela koja najviše odgovaraju njihovom ukusu, dijetama i životnom stilu (pogledajte nedeljni meni). O tome kako se rodila ideja za tako nešto, Nina nam detaljno otkriva u nastavku teksta.

Kada se reši problem ideje i nabavke ostaje najzanimljiviji deo – kuvanje

Pored Nine, osnivač pomenutog servisa je i njen dečko, a u međuvremenu su im se pridružili i njen brat i njegova devojka, tako da je njihova ideja u tom periodu prerasla u mali porodični biznis – a sve je krenulo od njihove ljubavi prema kuvanju. Nina dalje objašnjava:

Dečko i ja mnogo volimo da kuvamo, posebno jedno za drugo. Ranije smo imali tradiciju da svake nedelje jedno drugom pripremimo večeru iznenađenja i tada mi je uvek trebalo bar sat vremena da nađem šta ću da kuvam, zatim dva sata da obiđem prodavnice da bih nabavila sve sastojke, jer na jednom mestu nabavljam meso, na drugom povrće, na trećem začine i tako izgubim pola dana samo da bih napravila jednu večeru. A vremena naravno nikad nemamo!

Tako smo došli do zaključka, da se drugi ljudi verovatno nalaze u sličnoj situaciji i rešili smo da im u tome pomognemo: da rešimo problem ideje i nabavke, a da im ostavimo onaj zabavni deo: kuvanje, druženje i uživanje u hrani. Kao rezultat je nastala Klopica.

Ovaj servis, otkriva nam Nina u nastavku razgovora, mnogo pažnje posvećuje nabavljanju najkvalitetnijih mogućih namirnica, te dosta pažnje posvećuje pronalaženju partnera koji im u tome pomažu:

Cilj nam je da spojimo srpska domaćinstva i proizvođače koji vode računa o kvalitetu svojih proizvoda, ne dodaju im nikakve veštačke aditive i ne bave se GMO proizvodnjom. Verujemo da je veoma važno šta jedemo i da naši partneri dele našu viziju  – da u Srbiji jedemo hranu sa ovog podneblja, koja se proizvodi na tradicionalan način. Naravno, nije uvek moguće nabaviti sve sastojke proizvedene u Srbiji, ali to nam je zvezda vodilja kojoj težimo i svakim danom smo joj sve bliži.

U sklopu nedeljnog menija korisnici mogu izabrati recept koji žele da spreme, a Klopica.rs će dostaviti potrebne namirnice i detaljna uputstva.

Ipak, da im elana i inspiracije nikad ne manjka svedoči i činjenica da 12 nedelja nisu ponovili nijedno jelo i, iako će se verovatno to u nekom trenutku desiti, to svakako neće biti često – dodaje Nina. „Uzimamo recepte i od porodice i prijatelja koji su uvek voljni da sa nama podele svoje kulinarske đakonije. Svakako, odakle god recept dolazi, mi ga prvo isprobamo i vidimo da li se uklapa u koncept Klopice – jer je sa mnogim jelima bio fail i nikada nisu došla na meni“, otkriva naša sagovornica.

Sledeći korak je pravljenje tematskih menija i širenje tima kada za to dođe vreme

Klopica.rs, objašnjava nam naša sagovornica u nastavku teksta, primarno je namenjena mladim, poslovno orijentisanim osobama, ali i svim ljudima koji vole da se igraju u kuhinji i jedu zanimljive obroke, a nemaju slobodnog vremena ili jednostavno žele na drugačiji način da ga provedu:

Među korisnicima imamo i osobe sa decom, koji uz Klopicu uče mališane kuvanju i tako provode kvalitetno vreme sa porodicom. Takođe, tu su momci i devojke koji žele da se „pokažu“ svojoj lepšoj, odnosno, jačoj polovini i dođu do njihovog srca preko stomaka, tako što će napraviti neko nesvakidašnje jelo u par lakih koraka.

Svakako, sada kada većina IT industrije radi od kuće, iz te “ekipe IT-jevaca“ dobijamo sve više korisnika kojima su dosadile dostave i žele obrocima da daju svoj lični pečat. Koncept nam je takav da je uz Klopicu moguće kuvati svakog dana, mada nam je dosadašnje iskustvo pokazalo da većina ljudi zapravo kuva radnim danima (doduše sad kad zahladni, možda se i to promeni).

Nina dodaje i da je dostava namirnica besplatna za narudžbine od četiri porcije naviše, a trenutno se vrši samo na teritoriji Beograda. Za sada, dodaje ona, nemaju opciju plaćanja karticom, ali sa unapređenjem sajta i tu opciju će dodati u skorijoj budućnosti. Do tada se plaćanje može izvršiti online, uplatom na njihov račun, a naša sagovornica nam je otkrila i kakvi su dalji planovi:

Trenutno radimo na tome da što veći broj ljudi čuje za Klopicu i da se upozna sa ovakvim konceptom, koji do ove godine nije postojao u Srbiji. Od nekih kratkoročnih planova tu je širenje ponude uvođenjem tematskih paketa koji uključuju više od glavnog obroka, za prilike kao što su: obeležavanje posebnih datuma sa partnerima, gledanje utakmica sa drugarima, žensko veče uz filmove i slično. Ti paketi bi uključivali i predjela, dezerte i piće u zavisnosti od tematike paketa.

Takođe, na zahtev korisnika krenuli su i da ih edukuju o ishrani beba (jer im je u planu da šalju recepte i namirnice kojima bi se spremala Klopica za najmlađe), a konstantno rade i na širenju mreže partnera sa kojima sarađuju. „Kada situacija to dozvoli, voleli bismo da organizujemo veče kuvanja gde bismo to iskustvo i uživo podelili sa našim Klopićanima. Među dugoročnim planovima je naravno povećanje broja gradova u kojima se vrši isporuka, a sledi i širenje tima kako se bude i sam servis širio“, zaključuje ona.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.