Beogradski startup ‘Threendie’ osvanuo na Kickstarteru

Beogradski startup ‘Threendie’ osvanuo na Kickstarteru

Proizvod kompanije Gate Bizz Communications iz Beograda, Virtual Shopping Center, doživeo je blagi zaokret te je u svojoj novoj iteraciji zamišljen kao mesto gde će nezavisni modni dizajneri i umetnici moći da prezentuju i reklamiraju svoja dela. Koncept virtuelne kupovine u 3D šoping centru ostaje, a tim je lansirao i Kickstarter kampanju kojom se nadaju da će obezbediti sredstva za dalji razvoj ove platforme.

Virtual Shopping Centru pisali smo još u septembru, kada smo i otkrili planove tima koji su zasnovani na gejmifikaciji procesa kupovine, sa izraženom društvenom notom. Zahvaljujući unikatnom 3D rešenju, tim je razvio moćnu platformu kojom sada nastoji da cilja različite vertikale.

Jedna od njih jeste i svet mode tj. nezavisnih dizajnera i umetnika koji bi uskoro mogli da se susretnu sa totalno besplatnim alatom za promociju i reklamiranje njihovih kreacija. Kako kažu iz ove beogradske kompanije, vizuelna prezentacija jedan je od najvažnijih aspekata svakog dizajnera, a zahvaljujući njihovom alatu, oni će moći da prikažu svoja dela posetiocima širom sveta.

th1
Veliki broj izloga, namenjen je modnim dizajnerima i nezavisnim umetnicima

Kako kažu, koncept virtuelnog šoping centra ostaje isti, te će u svojoj osnovi biti podređen modnim dizajnerima. Oni će moći da iskoriste veliki broj virtuelnih izloga koje im Threendie nudi, te dodatno promovišu svoj proizvod ali ga i prodaju zainteresovanim kupcima. Iz Gate Bizz Communications kažu da je platforma pre svega zamišljena kao mesto umrežavanja sa ostalim nezavisnim dizajnerima.

Zamislite da na jednom mestu imate sudar kultura iz svih delova sveta. Kreacije od San Franciska, tipičnog hipsterskog grada, Njujorka, poznate svetske modne metropole, do Berlina, grada mlade umetničke populacije pa sve do Tokija. Svi oni zajedno imaju šansu da prikažu svoje unikatne radove auditorijumu iz celog sveta na potpuno nov vizualni način.

Sa ciljem prikupljanja sredstava za dalji razvoj, tim je pokrenuo i Kickstarter kampanju putem koje žele da promovišu svoj proizvod, ali i okupe svojevrsnu zajednicu modnih dizajnera koja će dodatno doprineti širenju ovog servisa. Backeri koji podrže razvoj dobijaju različite mogućnosti, među kojima je i rani pristup servisu, ali i ispisivanje njihovog imena na sam ulaz u virtuelni šoping centar.

Više informacija o Threendie-ju možete pronaći na zvaničnoj Kickstarter kampanji.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpski startap B-Fresh sa inovativnim sistemom pakovanja želi da promeni prehrambenu industriju

Tehnologija bi u budućnosti mogla u potpunosti da promeni poljoprivredu i prehrambenu industriju. Startap B-Fresh iz Srbije koji razvija rešenje za duži rok trajanja hrane upravo to dokazuje, ali pokazuje i da Srbija ima još jedan talentovan tim iz 'agrotech' sektora.

Internet marketing

IAB MIXX Awards 2021: Otvorene prijave – žiri bira nagrade u 15 kategorija!

Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu kvalitet realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Startapi i poslovanje

Endava akvizirala hrvatsku agenciju Five za 33+ miliona evra

Ova kompanija nakon prošlogodišnje akvizicije Comtrade-a nastavlja sa jačanjem svog prisustva u regionu. Hrvatski Five postaje deo ove internacionalne kompanije, a 'exit' je vredan više od 33 miliona evra - kroz deonice i keš.

Office Talks Podcast

Prevara od 70 miliona dolara – ko je kriv?

U 36. epizodi Netokracijinog Office Talks podcasta ugostili smo novinara BIRN-a, Aleksandra Đorđevića, sa kojim smo razgovarali o Internet prevarama. Reč je o nepostojećim sajtovima za kupovinu kriptovaluta i berzama, te call centrima koji su nedavno dospeli u žižu javnosti.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.