Kerber pokrenuo Kickstarter kampanju za razvoj svoje društvene igre

Studio Kerber pokrenuo Kickstarter kampanju za razvoj svoje društvene igre – cilj je $6.000

Domaći tim koji razvija društvene igre Kerber Games pokrenuo je Kickstarter kampanju za svoju novu igru 'Final Challenge'.

Dušan Jovčić i David Bilobrk, momci koji stoje iza studija Kerber, na Kickstarteru pokrenuli su kampanju u okviru koje će pokušati da prikupe $6.000 za razvoj svoje igre Final Challenge – Party game of Bravery, Backstabbing and Resourcefulness (o kojoj smo detaljnije pisali kada smo se upoznali sa ovim timom).

Ovaj tim tada je naveo da je dosta truda uloženo na razne verzije igre kao i na štampanje, testiranje, kao i promišljanje i preispitivanje mehanike u cilju poboljšanja kvaliteta proizvoda. “Mi smo u segmentu party igara i potrudili smo se da ova naša igra ima inovativnu mehaniku, a to out-of-the-box razmišljanje dobro smo platili utrošenim vremenom”, navode oni i dodaju da su zadovoljni povratnim informacijama sa testiranja koja smo obavljali pre svega u Srbiji, ali i u drugim zemljama:

Napravili smo dinamičnu igru koja je vrlo zabavna, pravila se lako uče, a igra pruža sate i sate zabave i višeslojno igračko iskustvo. Kao ilustracija onoga što se zove “replay value” vidimo činjenicu da se samo završna mehanika u našoj igri sastoji od 78 miliona mogućih kombinacija, i da bi vam bilo potrebno 3.000 godina simultanog igranja da otvorite svaku moguću kombinaciju.

U planu je rad na novim naslovima, kao i na ekspanzijama igre Final Challenge

Kako kreatori navode, ideja za pokretanje ove kampanje nastala je gotovo istovremeno kada su odlučili da će raditi na proizvodnji društvenih igara. “Kickstarter kampanje su jedan od boljih načina da se povežete sa zajednicom, da svoju ideju i projekat izvedete iz anonimnosti i da kroz rad sa zajednicom dobijete osnovna sredstva za dalja ulaganja”, navode oni i dodaju da je izazova bilo mnogo:

Ipak, u svakom koraku smo učili nešto novo pre svega zato što je crowdfunding polje koje se konstantno menja. Trendovi su drugačiji, šta radi ili ne radi u promotivnom smislu se menja, pažnja ljudi je sve kraća a marketari sve perfidniji.

Kickstarter kampanja zahteva od vas da proizvedete dosta promotivnog materijala, da napravite demo verziju sopstvenog proizvoda, da se bavite promocijom na vrlo kreativne načine i da stalno budete na vrhovima prstiju. Ceo tim mora da učestvuje u tome, inače od posla nema ništa.

Najveći deo sredstava, dodaju oni, svakako odmah odlazi na proizvodnju i dostavu igre ljudima koji su nas na Kickstarteru podržali, a ostatak će biti uložen u razvoj novih proizvoda.

Nakon kampanje, zaključuju naši sagovornici, Final Challenge prestaje da bude ideja i postaje proizvod – društvena igra čije je mesto na policama prodavnica za društvene igre, klubova za društvene igre i knjižara. “Naš zadatak će tada biti da to omogućimo u što više zemalja i na što više jezika. Takođe, u planu je i rad na novim naslovima, kao i na ekspanzijama igre Final Challenge”, zaključuju oni i pozivaju zainteresovane da ih podrže na Kickstarteru.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Gaming

3Lateral predao urbanistički projekat za novosadski kampus – useljenje 2024. godine

Epic Games i 3Lateral zvanično su objavili više detalja o narednim koracima vezanim za planiranje i izgradnju svog budućeg kampusa u Novom Sadu.

Startapi i poslovanje

Da li Srbija inovira i zašto je važna naša pozicija na listi Globalnog indeksa inovativnosti?

Na poziciji Globalnog indeksa inovativnosti Srbija je pala sa 53. na 54. poziciju. Analiziramo gde smo bili lošiji, a gde bolji na skali inovacija.

E-commerce

eCommerce bezbednost: 5 saveta za bezbedniju internet trgovinu

Svakog oktobra održava se Evropski mesec sajber bezbednosti. Sa porastom internet trgovine u svetu, ali i u Srbiji, zapitali smo se kako povećati bezbednost domaćih internet prodavnica i šta to mali i veliki trgovci mogu da urade kako bi zaštitili svoje kupce. Korisne savete potražite u nastavku ovog vodiča.

Propustili ste

Mobilno

Koji su to najbolji telefoni na tržištu u cenovnom rangu od €250 do preko €750

Tržište mobilnih telefona nikada pre nije bilo ovako raznoliko. Korisnici danas na raspolaganju imaju ogroman broj modela različitih klasa i cenovnih kategorija, da se slobodno može reći kako je mogućnost izbora pametnih telefona najveća - od kada oni postoje.

Startapi i poslovanje

Freshdesk je SaaS alat za CX koji koristi 50.000 kompanija širom sveta – a od skoro je dostupan i na Balkanu

Kompanija Freshworks od prošle godine posluje i na regionalnom tržištu, a sa direktorom za Balkan razgovaramo o njihovim proizvodima - pogotovu o alatu Freshdesk.

Office Talks Podcast

Šta su to superklasteri i kako nastaju? (gost Kosta Andrić)

Može li se u naredne četiri godine izgraditi prvi srpski superklaster i kako pomoću ovog modela unaprediti tehnološke kapacitete domaće privrede? Otkrivamo u prvoj epizodi Office Talks specijala.

Startapi i poslovanje

Rekordan broj investicija i akvizicija obeležili su domaći ekosistem u 2021. godini

Analiziramo koji su to događaji obeležili startap zajednicu u proteklih 365 dana.

Startapi i poslovanje

Opseg plate prva je stvar koju programeri traže u oglasu za posao

Da, oglasi za posao u IT industriji imaju mane - čak i ako ih i HR-ovi i kompanijski menadžeri pišu i proveravaju po nekoliko puta. Najčešće ne sadrže dovoljno informacija o poziciji, opseg plate uglavnom izostaje, ali su zato marketinški detalji u prvom planu.

Startapi i poslovanje

Raising Stars: Stručna podrška i do 15.000 CHF za lokalni razvoj i globalni rast inovativnih ideja

Naučno-tehnološki park Beograd raspisao je uz podršku Vlade Švajcarske i u partnerstvu sa NTP Niš i NTP Čačak, novi poziv za Raising Starts, prvi pre-seed program koji startapima u najranijim fazama razvoja donosi stručnu i finansijsku podršku za ubrzan razvoj.