Kako do većeg broja konverzija uz Kentico CMS?

Kako do većeg broja konverzija uz personalizovani i automatizovani marketing?

Nakon pauze za ručak, glavna sala OMGcommerce konferencija podelila se u dva dela - ‘tracka’, koji su se fokusirali na panel diskusije o digitalnoj ekonomiji i na praktične radionice. Tokom ovog dela, prisutni su mogli da čuju više o automatizaciji i personalizaciji marketinga, te saznaju kako da kreiraju različite pozive na akciju za mnogobrojne korisnike koji posećuju njihov e-shop.

kentico_main

Za potrebe prve radionice, prisutnima su se obratili Dominik Pinter, Product Owner servisa Kentico i Petar Kozjak, CEO agencije Endora koja se specijalizovala upravo za implementaciju ovog alata. Uvevši prisutne u priču oko automatizacije i personalizacije, Pinter je na praktičnom primeru sajta koji je trenutno u pripremi za brend Dancing Goat, pokazao kako se primenom pojedinih parametara mogu pratiti navike korisnika, ti isti korisnici klasifikovati i servirati im različite poruke, povećavajući pritom konverzije.

Koristeći Kentico CMS koji je tom prilikom prvobitno predstavljen hrvatskoj i regionalnoj publici, Dominik je na praktičnom primeru kreiranja nove persone (novog tipa korisnika), objasnio kako se mogu pratiti određeni patteri tj. navike:

CMS nam dozvoljava da kreiramo različite zadatke, koje će naši korisnici da izvrše prilikom posete, a koje će servis prepoznati i na osnovu njih im ponuditi različite promocije – bilo da je u pitanju popust ili „kupi tri po ceni dve“.

Dominik Pinter uvodi publiku u prednosti Kentiko CMS-a za (Foto: Luka Travaš)
„Korisnik je na vašem shop-u pogledao tri stavke, zašto mu ne biste ponudili 20% popusta i tako zatvorili prodaju?“ – Dominik Pinter, Kentico (Foto: Luka Travaš)

Automatizacija je budućnost marketinga

Šta je to tačno automatizovani marketing, prisutni su mogli da čuju od direktora Endora agencije, Petera Kozjaka, koja se specijalizovala za implementaciju Kentico CMS-a. Kozjak je prisutne uveo u osnove izjavivši da je u pitanju proces koji postaje sve popularniji na Zapadu, te kome su se okrenule čak i male picerije.

U osnovi, u pitanju je niz procesa koji marketarima omogućavaju automatizovane i personalizovane poruke usmerene ka svojim krajnjim korisnicima, a u cilju povećanja stepena konverzija:

Personalizacija je nešto što je danas dostupno kod većine marketinških alata. Danas je bitno doći do svakog kupca, te je važno imati mogućnost promene i najsintijih detalja. Mi segmentujemo kupca po određenim kategorijama i menjamo izgled same stranice prema tim kupcima.

Peter je istakao da Kentico zapravo služi kao svojevrsna zamena za čitavo marketing odeljenje, pružajući svojim korisnicima pouzdane alate putem kojih se mogu oglašavati, ali i kreirati posebne kampanje.

flowchart

Jedan takav alat jeste i flowchart prikaz putem kojeg je moguće izvesti posebne akcije – nakon inicijalne kupovine korisnik sledećeg dana dobija e-mail sa korisnim uputstvom za taj proizvod, u narednih par dana i dodatne informacije. Čitav proces je automatizovan, a zahvaljujući personalizaciji, možete da utvrdite koje su vam glavne ciljne grupe, i uz inicijalno postavljanje parametara, oglašavate se uz minimum truda – i sredstava!

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Sasomange od letos zabeležio 100.000 registrovanih korisnika u pohodu na udeo u domaćem ‘classifieds’ tržištu

Sredinom godine na tržište Srbije stigao je novi oglasnik koji tehnologijom i dizajnom želi da se bori za svoj deo 'classifieds' kolača. Zanimalo nas je kako je čitava priča zamišljena i šta to novo Sasomange.rs pruža domaćim kupcima i trgovcima.

Analiza

Vodeća udruženja frilensera predstavljaju dalje korake ukoliko nadležni organi ne odgovore na njihove zahteve

Sa predstavnicima Udruženja radnika na internetu i Udruženja frilensera i preduzetnika razgovarali smo o narednim koracima kada je reč o pregovorima sa nadležnim organima zbog najavljenog oporezivanja frilensera.

Kolumna

Filtriranje interneta u Srbiji donosi ozbiljne posledice i nepoznatu korist

Filtriranje interneta je u Srbiji uvedeno radi navodnog sprečavanja dalje štete po republički budžet i ekonomiju i uz zanemarivanje brojnih aspekata koji ovaj opasan presedan nosi sa sobom. U tekstu analiziramo zašto je ta odluka besmislena i do kakvih posledica može dovesti.

Propustili ste

Gaming

Facebookov ‘cloud gaming’ ponudiće oglašivačima nove mogućnosti za reklamu

'Cloud' gejming je termin koji je u ovoj dinamičnoj godini isplivao na površinu i zainteresovao mnoge. Iako mu je potrebno još vremena da pokaže svoj pun potencijal, velike kompanije polažu ogromnu nadu u ovu oblast. Nakon kompanija Google i Apple, svoj 'cloud' gejming servis predstavio je i Facebook.

Društvene mreže

1.000.000 pregleda kasnije i domaći Extreme Intimo srušio je Instagram svojim humanim gestom

Ovih dana niste mogli da ne primetite video koji je šerovan širom Instagrama: kampanju #stvarnoželim brenda Extreme Intimo koji je za svako deljenje videa poklanjao novčana sredstva za porodilišta širom Srbije. Više o tome razgovaramo sa predstavnicima ove kompanije.

Internet marketing

TikTok kampanja ‘Teži Ravnoteži’ za 10 dana ima više od 700.000 pregleda – i interesuje tinejdžere širom Balkana

U okviru nacionalne kampanje 'Teži ravnoteži' pokrenut je i TikTok kanal sa ciljem edukacije đaka i studenata na temu zdravih životnih stilova. U nastavku teksta organizatori nam detaljnije otkrivaju o čemu je reč.

Office Talks Podcast

Država ćuti na zahteve frilensera (gost Miran Pogačar)

23. epizodu Office Talks podkasta obeležila je aktuelna tema oporezivanja frilensera. Naš gost bio je Miran Pogačar, predsednik novoosnovanog Udruženja radnika na Internetu.

Startapi i poslovanje

Nakon pritiska javnosti Apple konačno smanjuje App Store naknadu na 15% – ali samo za pojedine developere

Kao deo novog programa za mala preduzeća kompanija Apple najavila je smanjenje stope provizije u App Store prodavnici za 15% - što predstavlja jednu od najznačajnijih promena u procesu u kojem iOS developeri zarađuju na svojim igrama i aplikacijama za Apple uređaje.

Društvene mreže

Snap Inc. imenovao predstavnika za Srbiju – u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti

Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti saopštio je da je i kompanija Snap Inc. imenovala svog predstavnika za Republiku Srbiju.