Web3 je najbrže rastući ekosistem u Srbiji. Zanimalo nas je kako izgleda karijerni put u ovoj industriji, a to smo otkrili kroz razgovor sa dvojicom web3 programera.
Jedan od preduslova za rast svakako je i karijerni razvoj zaposlenih, pri čemu su iz kompanije danas saopštili da je samo u poslednjih mesec dana više od 150 zaposlenih unapređeno na ključne pozicije.
Kompanija Elsys ponovo otvara vrata svim zainteresovanim studentima elektro-tehničkih fakulteta koji se već sada mogu prijaviti za još jedan ciklus stručne prakse iz oblasti hardverskog inženjeringa.
Kompanija Wargaming koja je osnovana davne 1998. godine i koja vuče svoje korene iz Belorusije, najavila je otvaranje dva nova studija - u Beogradu i Varšavi. Kako se navodi, studio u Beogradu postaće i bitno mesto za relokaciju Wargaming zaposlenih iz drugih studija.
Inicijativa „Digitalna Srbija“ objavila je izveštaj Žene u srpskom startap ekosistemu, koji nudi detaljnu analizu i statistiku o rodnoj (ne)ravnopravnosti u srpskim startap kompanijama.
Filip Novović iz kompanije Bosch otkriva za Netokraciju kako je tekao njegov razvojni put, kako danas izgleda raditi sa podacima i pripremati ih za algoritamsko čitanje tj. mašinsko učenje, ali i kakve to prilike za rad i razvoj nudi domaća IT industrija.
Posle 15 godina rada na domaćem medijskom tržištu kao deo web tima B92, Ivan Jelić nastaviće svoju karijeru u kompaniji Sourcefabric. U intervjuu sa njim otkrivamo kako se odlučio da svoje nove profesionalne korake gradi u firmi koja razvija softver za medije.
Nakon kancelarija u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Čačku, kompanija Endava otvorila je razvojni centar u Nišu. Iz ove kancelarije će se za 680 klijenata širom sveta razvijati softverski proizvodi iz oblasti finansija, medija, mobilnih aplikacija, maloprodaje, logistike i medicine.
Da li naš Zakon prepoznaje pravila upotrebe društvenih mreža, te koja su naša prava, a koje obaveze prilikom deljenja sadržaja, pitali smo Anju Berić iz advokatske kancelarije Žunić Law.
Gost 145. epizode Office Talks podkasta bio je Nikola Parun koji dolazi iz agencije Ovation BBDO, a sa kojim smo imali priliku da razgovaramo o stanju u industriji digitalnog marketinga u Srbiji nakon pandemije korona virusa.
Sudeći prema istraživanju koje je sproveo HelloWorld, najveći izazov za IT kompanije u protekle dve godine bio je privlačenje IT kandidata, što je istaklo 61% ispitanika.