Izveštaj Archives - Page 7 of 20 - Netokracija.rs

Izveštaj

Karijere

Zapošljavanje programera: Kolega za bleju ili osoba koja će vam rešiti problem?

Aksiom da su IT stručnjaci u Srbiji endemska vrsta poput nosoroga sa Sumatre i dalje stoji. Toliko su retki, da moraš da ih preplatiš ne bi li ih privukao, kaže Ivan Minić, glavni i odgovorni urednik portala MojaFirma i čovek sa više od 15 godina radnog iskustva u oblasti IT-ja. Priče koje slede, a koje je Minić podelio na Infostudovom okupljanju u Subotici namenjenom HR-ovcima, su (poput likova u njima) vrlo realne, samo su imena izmišljena.

Startapi i poslovanje

Zašto će SAP investirati 2,2 milijarde dolara u ‘Internet of Things’ do 2020. godine?

Sredinom septembra posetio sam Berlin na poziv SAP-ovog IoT Startup akceleratora gde sam imao priliku da razgovaram sa startapima sa kojima ova organizacija radi, da čujem više o SAP.io fondu koji program realizuje u saradnji sa prestižnim Techstarsom, ali i da se iz prve ruke upoznam sa inovacijama i idejama koje ne zauzimaju naslovnice tehnoloških magazina - a bez kojih povezan svet o kome slušamo jednostavno ne bi bio moguć.

Digitalni mediji

Može li satira u elektronskim medijima ponovo ujediniti naš brdoviti Balkan?

Sloboda medija često je pod znakom pitanja u regionu, a samim tim i satira - spona koja sve češće povezuje narode bivše Jugoslavije. O mentalitetu i shvatanjima ovdašnjih naroda, o uticaju društvenih mreža kao novog mesta za izražavanje političkih stavova i satire, govorili su analitičari, umetnici i novinari iz regiona tokom velike panel diskusije koja je održana u okviru poslednjeg dana Weekend Media Festivala u Rovinju.

Internet marketing

Programmatic: Normalna stvar u svetu – ‘budućnost’ u regionu

Digitalna revolucija ne menja samo tradicionalne oblike oglašavanja, već i 'svoju decu'. Naime, budućnost online marketinga sve se više oslanja na naprednu tehnologiju i veštačku inteligenciju koje zamenjuju marketing stručnjake, a vodeći trend je upravo programmatic advertajzing. Više o tome na Weekend Media Festivalu u Rovinju govorio je Simon Struna, specijalista za programatski ekosistem iz kompanije iPROM.

Digitalni mediji

Digitalna transformacija: ‘Nova mladost’ za tradicionalne medije

Realnost je sledeća: biznis modeli novina, televizije i radija definitivno više nisu seksi. Poslednjih petnaestak godina na delu je digitalna revolucija koja iz korena menja ne samo način na koji ljudi komuniciraju, već i šta očekuju od pruženih sadržaja. To medijskim radnicima zaposlenim u tradicionalnim medijima ostavlja sledeću dilemu - hoćemo li za nekoliko godina ostati bez posla?

E-commerce

M-commerce – nezaustavljiv trend koji zahvata i Srbiju

Prvu po redu OMGcommerce konferenciju u Beogradu obeležili su i predavanje predstavnika Societe Generale banke, kompanije Mainstream, Younify, LimundoGrad i M+Agency. Tom prilikom predstavnici različitih grana elektronske trgovine složili su se da je na delu novo doba za e-trgovinu - kupovina i prodaja putem mobilnih telefona. Takođe, bilo je i više reči o tehničkim preduslovima naprednih e-commerce platformi.

E-commerce

Internet trgovina sustiže ‘offline’ kupovinu – u narednim godinama odnos 50-50%

Kako bi mogla da izgleda budućnost online trgovine uz napredne e-commerce platforme i softvere? Detaljan odgovor na ovo pitanje publici je dao Ivan Grujović, Sales Expert u kompaniji SAP. Ivan je tokom svog predavanja na prvoj OMGcommerce konferecniju u Beogradu prisutne upoznao sa SAP Hybris Commerce Cloud platformom i njenim prednostima, te kako izgledaju trendovi kada je reč o odnosu između 'online' i 'offline' trgovine.

E-commerce

Zašto se banke u Srbiji ‘klade’ na korisnike i njihove pametne telefone?

Plaćanje putem mobilnih telefona definitivno je budućnost finansijskog sektora, ne samo u svetu, već i kod nas – zaključak je panel diskusije 'Budućnost bankarstva u Srbiji' koja je održana tokom prve OMGcommerce konferenciji u Beogradu. Panelisti iz Societe Generale banke, MTS Banke i Telenor banke saglasni su da je na delu digitalna transformacija i da mi, hteli mi to ili ne, moramo ići u korak sa njom.

E-commerce

Mastercard u Srbiji: Korisnici spremniji za plaćanje pametnim telefonom

Dom omladine u Beogradu ugostio je prošle nedelje prvi OMGcommerce - konferenciju posvećenu finansijama i trgovini iz ugla 'mobile-first' korisnika. Više od 140 učesnika imalo je priliku da čuje domaće stručnjake iz domena e-commercea i bankarskog sektora, dok je jedan od gostiju bio i Gabriel Ghita, Business Development Manager u Mastercardu koji je prisutnima otkrio podatke i trendove najnovijeg istraživanja ove kompanije kada je reč o implementiranju novih platnih tehnologija.

Startapi i poslovanje

Timovi Mindy, Sunthetic i UrbiGo u užem krugu Slush takmičenja – sledi put u Finsku

Juče je u Naučno tehnološkom parku Beograd održano lokalno Slush takmičenje u organizaciji Ambasade Finkse i Fonda za inovacionu delatnost, na kojem su domaći startapi predstavili svoje projekte stručnom žiriju. Među timovima iz različitih oblasti koji su se borili da osvoje pažnju žirija, u uži krug na put za Slush konferenciju u Helsinki ušli su timovi Mindy, Sunthetic i Urbigo.

Pročitaj dodatno…

Netokracija

Zakonske osnove za razvoj ‘online’ trgovine u Srbiji su postavljene – web trgovci traže smanjenje sive ekonomije

Treća Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti ove oblasti počela je jutros u prostorijama Naučno-tehnološkog parka. Dvadeset ovogodišnjih predavača publici će predstaviti rešenja i proizvode, govoriće o promenama koje novi zakoni donose za sve digitalne trgovce i podeliti konkretne savete za unapređenje poslovanje web prodavnica.

Internet marketing

Šta je korisnička persona i zašto je presudna za uspeh vašeg digitalnog proizvoda?

Često imam priliku da vidim kako se proizvod oblikuje u odnosu na pretpostavke o tome šta korisnicima treba. U najvećem broju slučajeva pokaže se da su one pogrešne, ali tek kada proizvod izađe na tržište. Ipak, ta situacija se može izbeći.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.