Izveštaj Archives - Page 3 of 21 - Netokracija.rs

Izveštaj

Tehnologija

E-prime lansirao električni tricikl na sajmu automobila namenjen poslovnim korisnicima

U ekskluzivnom intervjuu za Netokraciju, direktor i suosnivač kompanije E-prime Milan Manojlović, govori o novim električnim biciklima kompanije, ali i o planiranom širenju poslovanja i izvozu na evropsko tržište.

Karijere

Ladies of New Business: Zašto je preduzetništvo širi pojam od samostalnog vođenja biznisa?

Šesta po redu konferencija Ladies of News Business održana je juče u prostorijama ICT Hub-a. Tokom tročasovnog programa publika je imala priliku da sazna kako napraviti balans između privatnog i poslovnog života, kao i koliko je važno kontinuirano usavršavanje.

Tehnologija

Da li je ‘narrowband’ zaista budućnost digitalizacije srpskog društva? Posetili smo Vip IoT Challenge kako bismo saznali

Timovi Kuc-Kuc, YAST i Malci zauzeli su prva tri mesta na takmičenju Vip IoT Challenge. Cilj je bio napraviti IoT rešenje za određeni problem u društvu korišćenjem narrowband tehnologije.

Digitalni mediji

Koji nas medijski trendovi očekuju u 2019. godini?

Predstavljamo vam izveštaj o medijskim trendovima koji je sprovela Direct Media United Solutions, a u kojem ćete imati priliku da prepoznate gde se globalni trendovi nalaze kada je u pitanju naše tržište.

Startapi i poslovanje

CAR:GO nastavlja sa radom, osnovano i udruženje građana

Kompanija CAR:GO technologies d.o.o. potpisala je danas ugovor sa novoosnovanim udruženjem građana 'CarGo', što će omogućiti da ovaj servis i dalje bude dostupan svim građanima Beograda - članovima udruženja.

Startapi i poslovanje

Tesla Nation: Novi projekat Startita za promociju Srbije i njenih visokotehnoloških kvaliteta

Srpska startap zajednica raste i razvija se. Ono što nedostaje jeste jača veza sa dijasporom - a to se može promeniti novim projektom osmišljenim da brendira Srbiju, njenu kulturu i tehnološke potencijale.

Startapi i poslovanje

Tim Energym sa pametnom teretanom pobednik konkursa ‘IMAM REŠENJE za pametniji grad’

Konkurs 'IMAM REŠENJE za pametniji grad' kompanije Belgrade Waterfront sinoć je završen, a nagradu od pet hiljada evra osvojio je pobednički tim Energym Group. Drugo i treće mesto osvojili timovi Smart Light sa projektom Eco Light i tim Smart Solutions, sa projektom Smart Waste Monitoring System.

Izveštaj

OMGcommerce: Kompanije i kupci saglasni da se u ‘online’ mora ulagati više

U prostorijama Naučno-tehnološkog parka u četvrtak je održana druga Netokracijina konferencija posvećena digitalnoj trgovini i budućnosti e-commercea. Više od 25 predavača upoznalo je publiku sa konkretnim studijama slučaja na temu pokretanja Internet trgovine i optimizacije prodajnih procesa.

Izveštaj

Tržište rada od vas zahteva konstantno učenje i kritičko razmišljanje – i pre nego dobijete diplomu

Ovogodišnji Netokracijin nacionalni projekat #DigitalnaKarijera zvanično je završen u utorak na Ekonomskom fakultetu u Beogradu. Zainteresovani studenti imali su priliku da saznaju kako su izgledali karijerni putevi uspešnih digitalaca i kako mogu da iskoriste otvorene prakse i znanje koje je dostupno na Internetu.

Izveštaj

CAR:GO uvodi hibridna vozila ali traži alternativno rešenje za gašenje servisa

Direktor kompanije CAR:GO, izjavio je danas na konferenciji za medije da je jedina poenta izmenjenog Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju zabrana neometanog rada ovog servisa.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.