Izveštaj Archives - Page 11 of 21 - Netokracija.rs

Izveštaj

Mobilno

Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio prve komercijalne ‘chat-botove’

Kiparska kompanija Viber predstavila je danas pred domaćom publikom 'Javne naloge' kao novu platformu za komunikaciju koja će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da se povežu sa više od 800 miliona korisnika ovog servisa. Prateći trend sličnih platformi i Viber je uveo podršku za popularne 'chat-botove' koje su već implementirale pojedine srpske kompanije.

Karijere

Članovi ‘Case Study’ kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga i komunikacija

Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja koji je sprovela agencija Direct Media u saradnji sa studentima Fakulteta organizacionih nauka, završen je 'case study' takmičenjem na kojem su studenti stečene veštine mogli da primene u praksi - odgovarajući na unikatne izazove nastupa kompanija na tržištu.

Tehnologija

Kako do transparentnije politike uz tehnologiju i otvorene podatke

Prvi #HackingPolitics hakaton organizovan je preko vikenda u beogradskom ICT Hub-u od strane organizacija GAJP i CRTA. Događaj je imao za cilj da se u proces demokratizacije uključi inovativnost IT i startap zajednice koja će iznedriti digitalne alate za bolje razumevanje političkih procesa. Finalni projekti su morali da odgovore na transparentniju političku scenu i efektivno učešće građana u političkim temama.

Startapi i poslovanje

Strast pre novca, rad pre izgovora

Drugi dan konferencije wwvršac i ovoga puta ugostio je govornike u dva bloka - outsourcing i startapi. Nema sumnje da industrija informacionih tehnologija u Srbiji prolazi kroz pravi period renesanse, no kako zapravo izgledaju sve te uspešne priče iz ugla glavnih aktera? Postoji li potvrđeni plan kako do uspeha i šta stoji iza globalnog uspeha?

Internet marketing

Obrazovanje vam drugi nude – učenje je ono što radite za sebe

Dvodnevna konferencija wwvršac i ove je godine poželela dobrodošlicu mnogobrojnim posetiocima koji će u narednim danima imati priliku da čuju niz edukativnih i inspirativnih predavanja o poslovanju u digitalnim i kreativnim industrijama. Lične priče i iskustva govornika koji svoj posao danas obavljaju globalno, a žive upravo lokalno - najavio je organizator konferencije, Ivan Ćosić.

E-commerce

Širenje web shopa Abrakadabra na Srbiju i Sloveniju u fokusu Agrokora za dalji rast

Dvanaesti SAP Forum koji je ove nedelje održan u Beogradu, okupio je veliki broj stručnjaka iz različitih oblasti digitalnog poslovanja. Među govornicima našli su se i gosti iz Hrvatske, predstavnici kompanija Agrokor i mStart koji su na primeru web shopa Abrakadabra objasnili korišćenje SAP Hybris softverskih sistema za razvoj e-commerce poslovanja, te najavili dalje širenje web prodavnice na tržište Srbije i Slovenije.

Internet marketing

Kako da native bude ‘totalni win’ za korisnika, agenciju i medij?

Nakon Zagreba, OMGNative stigao je i u Beograd! Celodnevna edukacija o važnosti i primeni nativnog oglašavanja okupila je više od dvadeset predstavnika medija, brendova i marketinških agencija koji su imali priliku da čuju zašto ova forma sadržajnog marketinga predstavlja jednu od najbrže rastućih grana u domaćem - ali i svetskom advertajzingu. Odgovore na mnogobrojna pitanja pružili su stručni predavači, a mi vam prenosimo utiske sa radionice.

Internet marketing

O ‘programmaticu’ sve najlepše: Agencije ga vole, mediji i dalje ne vide zaradu

Prvog dana Weekend Media Festivala u Rovinju, učesnici su imali priliku da čuju mišljenja predstavnika regionalnih agencija i medija o programatskom zakupu oglasnog prostora. Tako već sada u regionu vidimo prve naznake da se ka 'programmaticu' ide krupnim koracima, dok je situacija u Srbiji i dalje na samom začetku. Ko je tu glavni krivac - mediji ili agencije?

Kultura 2.0

Milenijalce još kao i razumemo, ali šta je sa generacijom Z koja dolazi?

Da su milenijalci najzahtevnija ciljna grupa mnogim brendovima uverili smo se na primeru mnogobrojnih kampanja iz sveta i regiona. Ponašanje ove generacije bila je tema panel diskusije koja je pronašla svoj put do Weekend Media Festivala, dok su panelisti tokom jednočasovne rasprave pokušali da objasne bihevioralne karakteristike pripadnika generacije Z, ali i kako im pristupiti kada je oglašavanje u pitanju.

Startapi i poslovanje

Kako do optimalnog korisničkog iskustva uz ‘service design’?

Prvog dana Weekend Media Festivala u Rovinju prisutni su imali priliku da čuju predavanje na temu Service Design, te kako se najbolje kreira korisničko iskustvo servisa unutar kompanije ili organizacije. O neophodnim koracima i procesima stvaranja govorili su Luka Baranović iz Hrvatskog Telekoma i Mariza Arico iz Livework studija.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

Uputstvo za primenu Testa samostalnosti konačno je objavljeno

Uputstvo za tumačenje kriterijuma Testa samostalnosti pomoći će paušalnim preduzetnicima i poreskim inspektorima da pravilno protumače devet kriterijuma koji određuju da li su ovi preduzetnici u svom poslovanju nezavisni u odnosu na svog nalogodavca ili ne.

Tehnologija

Plaćanje QR kodovima uveliko dolazi u Srbiju – koje prednosti donosi i šta treba da znamo o tome?

Uskoro bi u prodavnicama širom zemlje trebao da bude integrisan sistem instant plaćanja, odnosno instrukcija - NBS IPS QR kod. Mi smo analizirali šta to znači za korisnike i trgovce i koje benefite donosi.

Kultura 2.0

Lako je isključiti Slack i mail, ali kako se gase misli o poslu?

Ako ovaj tekst čitate posle radnog vremena, koliko puta ste pogledali na mail, pomislili na svoj posao ili zadatak koji morate da završite sutra? Ni statistika, a bogami ni praksa vam ne idu u prilog, pa ste verovatno to učinili barem jednom, a u nastavku ćete otkrićete kako (i zašto) bi to trebalo smanjiti na minimum.