Izveštaj Archives - Page 10 of 20 - Netokracija.rs

Izveštaj

E-commerce

Kako tehnologija oblikuje avio industriju u korist povezanih putnika?

Prvi dan premijerne Southeast Europe Aviation međunarodne konferencije u Beogradu okupio je predstavnike preko 60 avio kompanija. Pored različitih tema iz vazduhoplovne industrije, na samitu se govorilo i o tome na koji način će razvoj tehnologije uticati na ovaj vid prevoza, te kako avio prevoznici upotrebom različitih digitalnih servisa mogu unaprediti iskustvo novoj generaciji povezanih putnika.

Mobilno

Viber lansirao javne naloge u Srbiji i predstavio prve komercijalne ‘chat-botove’

Kiparska kompanija Viber predstavila je danas pred domaćom publikom 'Javne naloge' kao novu platformu za komunikaciju koja će omogućiti firmama, brendovima i javnim ličnostima da se povežu sa više od 800 miliona korisnika ovog servisa. Prateći trend sličnih platformi i Viber je uveo podršku za popularne 'chat-botove' koje su već implementirale pojedine srpske kompanije.

Karijere

Članovi ‘Case Study’ kluba pokazali zavidno znanje iz oblasti marketinga i komunikacija

Višenedeljni edukativni program za studente iz oblasti komunikacija, medija i oglašavanja koji je sprovela agencija Direct Media u saradnji sa studentima Fakulteta organizacionih nauka, završen je 'case study' takmičenjem na kojem su studenti stečene veštine mogli da primene u praksi - odgovarajući na unikatne izazove nastupa kompanija na tržištu.

Tehnologija

Kako do transparentnije politike uz tehnologiju i otvorene podatke

Prvi #HackingPolitics hakaton organizovan je preko vikenda u beogradskom ICT Hub-u od strane organizacija GAJP i CRTA. Događaj je imao za cilj da se u proces demokratizacije uključi inovativnost IT i startap zajednice koja će iznedriti digitalne alate za bolje razumevanje političkih procesa. Finalni projekti su morali da odgovore na transparentniju političku scenu i efektivno učešće građana u političkim temama.

Startapi i poslovanje

Strast pre novca, rad pre izgovora

Drugi dan konferencije wwvršac i ovoga puta ugostio je govornike u dva bloka - outsourcing i startapi. Nema sumnje da industrija informacionih tehnologija u Srbiji prolazi kroz pravi period renesanse, no kako zapravo izgledaju sve te uspešne priče iz ugla glavnih aktera? Postoji li potvrđeni plan kako do uspeha i šta stoji iza globalnog uspeha?

Internet marketing

Obrazovanje vam drugi nude – učenje je ono što radite za sebe

Dvodnevna konferencija wwvršac i ove je godine poželela dobrodošlicu mnogobrojnim posetiocima koji će u narednim danima imati priliku da čuju niz edukativnih i inspirativnih predavanja o poslovanju u digitalnim i kreativnim industrijama. Lične priče i iskustva govornika koji svoj posao danas obavljaju globalno, a žive upravo lokalno - najavio je organizator konferencije, Ivan Ćosić.

E-commerce

Širenje web shopa Abrakadabra na Srbiju i Sloveniju u fokusu Agrokora za dalji rast

Dvanaesti SAP Forum koji je ove nedelje održan u Beogradu, okupio je veliki broj stručnjaka iz različitih oblasti digitalnog poslovanja. Među govornicima našli su se i gosti iz Hrvatske, predstavnici kompanija Agrokor i mStart koji su na primeru web shopa Abrakadabra objasnili korišćenje SAP Hybris softverskih sistema za razvoj e-commerce poslovanja, te najavili dalje širenje web prodavnice na tržište Srbije i Slovenije.

Internet marketing

Kako da native bude ‘totalni win’ za korisnika, agenciju i medij?

Nakon Zagreba, OMGNative stigao je i u Beograd! Celodnevna edukacija o važnosti i primeni nativnog oglašavanja okupila je više od dvadeset predstavnika medija, brendova i marketinških agencija koji su imali priliku da čuju zašto ova forma sadržajnog marketinga predstavlja jednu od najbrže rastućih grana u domaćem - ali i svetskom advertajzingu. Odgovore na mnogobrojna pitanja pružili su stručni predavači, a mi vam prenosimo utiske sa radionice.

Internet marketing

O ‘programmaticu’ sve najlepše: Agencije ga vole, mediji i dalje ne vide zaradu

Prvog dana Weekend Media Festivala u Rovinju, učesnici su imali priliku da čuju mišljenja predstavnika regionalnih agencija i medija o programatskom zakupu oglasnog prostora. Tako već sada u regionu vidimo prve naznake da se ka 'programmaticu' ide krupnim koracima, dok je situacija u Srbiji i dalje na samom začetku. Ko je tu glavni krivac - mediji ili agencije?

Kultura 2.0

Milenijalce još kao i razumemo, ali šta je sa generacijom Z koja dolazi?

Da su milenijalci najzahtevnija ciljna grupa mnogim brendovima uverili smo se na primeru mnogobrojnih kampanja iz sveta i regiona. Ponašanje ove generacije bila je tema panel diskusije koja je pronašla svoj put do Weekend Media Festivala, dok su panelisti tokom jednočasovne rasprave pokušali da objasne bihevioralne karakteristike pripadnika generacije Z, ali i kako im pristupiti kada je oglašavanje u pitanju.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.