Networking u fokusu 'Izazov 2016.' foruma

Networking u fokusu ‘Izazov 2016.’ foruma – početkom marta u Beogradu

Prestonica Srbije biće domaćin regionalnog foruma pod nazivom ‘Izazov 2016’ koji se održava od 2. do 3. marta u hotelu Radisson Blue Old Mill. Interaktivni poslovni događaj namenjen je profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija, sa ciljem da se podstakne komunikacija marketinških agencija koje posluju u zemljama regiona.

Izazov-forum-2016

Tema događaja „Izazov 2016.“ biće usmerena na trendove u integrisanim komunikacijama, o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije. Takođe, biće i nešto više reči o tome šta se zapravo prodaje – strategija ili/i ideja i šta klijenti više cene, kao i da li je marketinškim stručnjacima mesto u top menadžmentu kompanije i kako ga osvojiti.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja pomenuotg događaja, svoje studije slučaja agencijama će predstaviti i kompanije kao što su: LOREAL Adria-Balkan, Vojvođanska banka, Vip Mobile, Delta Holding, Eurobank, UNIQA osiguranje, Societe Generale banka, Infostud, Ušće Shopping Centar i mnoge druge.

Prisutni će u okviru ovog foruma imati priliku da se upoznaju i sa najnovijim istraživanje stanja struke u regionu koje su zajedno pokrenuli Marketing mreža i istraživačka agencija MASMI.

Otvorene prijave

Povodom najave „Izazov 2016.“ foruma, oglasila se i Ivana Parčetić Mitić, urednica portala Marketing mreža koji stoji iza ovog događaja, te je tom prlikom istakla:

Umrežavanje i poslovno povezivanje je trend, ali i izazov broj jedan već nekoliko godina, a tako će biti i u 2016. godini. Granice država u kojima poslujemo postale su nam tesne, zahtevi tržišta i potrošača sve su veći, a budžeti sve manji. Mnogi od izazova sa kojima se struka danas susreće posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali i lokalnih ili regionalnih okolnosti, na koje možemo da utičemo.

Zato je neophodno putem različitih poslovnih događaja povezati komunikacione stručnjake, obezbediti im konstruktivan dijalog i razmenu iskustava.

Iz organizacije ističu da će broj mesta na forumu biti ograničen, pa je potrebno na vreme prijaviti prisustvo putem e-mail adrese: ivana@marketingmreza.rs, a kotizacije za sam događaj iznose 15.000 dinara, dok je uz kupovinu tri ili više kotizacija odobren popust od 10%. Više informacija možete pronaći putem zvaničnog sajta „Izazov 2016“ foruma.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.