Microsoft, Ubisoft i Schneider Electric na ovogodišnkem ITkonektu

Microsoft, Ubisoft i Schneider Electric na ovogodišnjem ITkonektu – 20. maja u Beogradu

Beogradski hotel Crowne Plaza ugostiće 20. i 21. maja ITkonekt konferenciju sa ciljem da na jednom mestu okupi IT scenu Srbije. Svi posetioci će tako imati priliku da slušaju predavanja o novim trendovima u IT svetu, dok je sa druge strane najavljen i niz aktivnosti poput povezivanja sa drugim profesionalcima, upoznavanja sa IT organizacijama u Srbiji, zatim testiranja VR uređaja, novih video igara iz Ubisofta i drugo.

it-konekt

Kako IT konekt konferencija ima edukativni karakter, posetioci će kroz interaktivne i zanimljive primere biti u prilici da pogledaju šta sve štampa 3D štampač, odigraju prvi domaći Hack n Slash i drugo. Organizatori su između ostalog pripremili i vredne nagrade, a najsrećniji će imati priliku da osvoje i VanMoof bicikl, koji će biti izložen na štandu. Podsećanja radi, za poslednje tri godine, ITkonekt je prerastao u najveći događaj ovog tipa u regionu. Štaviše, ITkonekt paralelno tokom dva dana održava i IT konferenciju za programere sa iskustvom.

Ulaz besplatan uz obaveznu prijavu

Tako će programeri imati priliku da od poznatih svetskih IT predavači iz Amerike, Švajcarske, Libana, Bugarske, Rumunije, saznaju više o temama kao što su testiranje u PHP-u, uz osvrte na Laravel i Docker, Javu, Maschine Learning, IoT (Python), kreiranje VR aplikacija i drugo, dok se karta za ova deo konferecnije posebno naplaćuje. Sa druge strane, samo neke od IT kompanija koje će se predstaviti na konferenciji su Microsoft Development Center Serbia, Ubisoft, Endava, Quantox Technology, 3AP, Deploy, Schneider Electric DMS, Saga, Devtech i drugi.

Sudeći prema dosadašnjim informacijama, za događaj ima trenutno preko 2.000 prijavljenih učesnika. Iz organizacije poručuju da su prijave i dalje otvorene, te da je ulaz za sve zainteresovane besplatan, uz obaveznu registraciju na zvaničnom sajtu IT konekta, gde se između ostalog mogu pronaći dodatne informacije o ovom događaju.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.