Kreće slobodna prodaja iPhone-a u Srbiji

Kreće slobodna prodaja iPhone-a u Srbiji

Za nekoliko dana, konkretno 3. marta, u Srbiji počinje slobodna prodaja iPhone-a. Tačno šest meseci nakon što se pojavio kod operatera, otključani iPhone moćićemo da kupimo u prodavnicama iStyle, iLike, a i drugim poput WinWin-a.

iphone6_prodaja

Najavljene cene svuda su iste, a iznose:

  • iPhone 6 16GB – 93.890 RSD
  • iPhone 6 64GB – 109.390 RSD
  • iPhone 6 128GB – 124.290 RSD
  • iPhone 6 Plus 16GB – 109.390 RSD
  • iPhone 6 Plus 64GB – 124.290 RSD
  • iPhone 6 Plus 128GB – 138.090 RSD

U ponudi je još i iPhone 5s koji u varijanti od 16GB košta 80.490 RSD, a sa 32GB je 87.090 RSD.

Zvaničan servis na pomolu?

Na prodajnim mestima kupci će moći da testiraju sve uređaje, a na raspolaganju će im biti i prodavci sa naprednim znanjem. Ono što je za mnoge korisnike ipak važnije jeste najava da će Srbija konačno dobiti zvaničan servis organizovan od strane Apple-a sa obučenim i sertifikovanim serviserima.

Iako će mnogi reći da je iPhone u slobodnoj prodaji već duže vreme, jer oglasa ima na sve strane, a cene su značajno niže od najavljenih, razlika koju nam ove vesti donose je da ćemo sada za iPhone imati zakonskih 2 godine garancije (umesto godinu dana koliko Apple daje svim kupcima globalno). Takođe, firme će moći da pri kupovini iskoriste PDV za odbitak, pa će im posle toga npr. iPhone 6 64GB biti, relativno prihvatljivih, 750 evra.

Kada ćemo dobiti srpski AppStore i dalje nije poznato.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.