Kreće slobodna prodaja iPhone-a u Srbiji

Kreće slobodna prodaja iPhone-a u Srbiji

Za nekoliko dana, konkretno 3. marta, u Srbiji počinje slobodna prodaja iPhone-a. Tačno šest meseci nakon što se pojavio kod operatera, otključani iPhone moćićemo da kupimo u prodavnicama iStyle, iLike, a i drugim poput WinWin-a.

iphone6_prodaja

Najavljene cene svuda su iste, a iznose:

  • iPhone 6 16GB – 93.890 RSD
  • iPhone 6 64GB – 109.390 RSD
  • iPhone 6 128GB – 124.290 RSD
  • iPhone 6 Plus 16GB – 109.390 RSD
  • iPhone 6 Plus 64GB – 124.290 RSD
  • iPhone 6 Plus 128GB – 138.090 RSD

U ponudi je još i iPhone 5s koji u varijanti od 16GB košta 80.490 RSD, a sa 32GB je 87.090 RSD.

Zvaničan servis na pomolu?

Na prodajnim mestima kupci će moći da testiraju sve uređaje, a na raspolaganju će im biti i prodavci sa naprednim znanjem. Ono što je za mnoge korisnike ipak važnije jeste najava da će Srbija konačno dobiti zvaničan servis organizovan od strane Apple-a sa obučenim i sertifikovanim serviserima.

Iako će mnogi reći da je iPhone u slobodnoj prodaji već duže vreme, jer oglasa ima na sve strane, a cene su značajno niže od najavljenih, razlika koju nam ove vesti donose je da ćemo sada za iPhone imati zakonskih 2 godine garancije (umesto godinu dana koliko Apple daje svim kupcima globalno). Takođe, firme će moći da pri kupovini iskoriste PDV za odbitak, pa će im posle toga npr. iPhone 6 64GB biti, relativno prihvatljivih, 750 evra.

Kada ćemo dobiti srpski AppStore i dalje nije poznato.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Milica Čalija: Pokrenuli smo ‘Kupujmo iz Srbije’ jer želimo da mali proizvođači prežive pandemijsku krizu

Akcija 'Kupujmo iz Srbije' pokrenuta je sa ciljem da se kroz predstavljanje malih proizvođača putem društvenih mreža doprinese borbi da njihovi biznisi prežive aktuelnu pandemiju. U tekstu koji sledi, sa inicijatorkom projekta razgovaramo o samoj akciji i daljim koracima za pomoć malim preduzetnicima u Srbiji.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.