Internet marketing Archives - Page 6 of 20 - Netokracija.rs

Internet marketing

Internet marketing

Mikro influenseri su budućnost uspešne saradnje sa brendovima – zato krenite već danas!

Prostorije ICT Hub-a ugostile su u utorak četvrto izdanje Netokracijine Ladies of New Business konferencije. O tome kako 'influence marketing' može pomoći biznisima i oblikovati razvojni put nove generacije preduzetnica, govorile su uspešne žene iz digitalnih i kreativnih industrija. One su podelile svoje stavove o tome kako najbolje koristiti digitalne kanale za plasiranje proizvoda i unaprediti saradnju sa influenserima.

Internet marketing

Da li su bankama potrebni influenseri koji će edukovati mlade korisnike – buduće preduzetnike?

Da li je digitalizacija danas imperativ svih biznisa? O ovoj temi razgovarali smo sa Natašom Jovanović, direktorkom Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit Banke i jednom od govornica na martovskom izdanju Netokracijine Ladies of New Business konferencije. Kako finansijske institucije posmatraju digitalnu komunikaciju i prate li rastući trend influenser marketinga? Plaše li ga se ili koriste njegov potencijal? Otkrivamo u intervjuu koji sledi.

Internet marketing

Digital Day i Mixx Awards početkom maja u Beogradu – prijave za nagrade već otvorene

Konferencija Digital Day 2018. koja se ove godine održava pod sloganom 'New Signal', zakazana je za 8. i 9. maj u beogradskom JDP-u. Regionalni skup o digitalnom marketingu i novim tehnologijama u advertajzingu održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o najnovijim trendovima u svetu, kao i u novonastalim promenama koje oblikuju oblast digitalnog marketinga.

Internet marketing

Martin Lindstorm uoči dolaska u Beograd odgovara na pitanja o GDPR-u i digitalnim potrošačima

Martin Lindstrom, kolumnista magazina Time i autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja dolazi u Beograd. On će u okviru ARK Regional Branding simpozijuma održati celodnevno predavanje/sesiju gde će na konkretnim primerima govoriti o gorućim problemima koji pogađaju industriju oglašavanja. Ekskluzivno za Netokraciju, Lindstorm komentariše navike digitalnih potrošača i uticaj GDPR-a na digitalni marketing.

Internet marketing

Effie nagrade: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Drugu godinu zaredom, IAA Srbija organizuje Effie Festival u Srbiji, dok će prijavljivanje za Effie nagrade početi 15. februara, kada će oglašivači i agencije moći da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje.

Internet marketing

Inbound Marketing ili – volimo te, kupcu naš nasušni!

Čemu tekst o nečemu što je 'old news'? Pa, i content marketing je 'old news', a o njemu svi pričaju u Srbiji - ne znajući da je isti samo jedan deo mnogo kompleksnije veštine privlačenja kupaca, poznatije kao Inbound Marketing.

Internet marketing

Webiz u 2018: Konferencija i E-commerce edukacija od 22. do 25. marta u Zrenjaninu

Šesto izdanje Webiz konferencije i prateća Webiz E-commerce edukacija, održaće se u Zrenjaninu od 22. do 25. marta tekuće godine. Na prošlonedeljnoj promociji Webiza, prijatelji, partneri i predavači imali su priliku da se premijerno upoznaju sa planovima za 2018. godinu. U prodaju je pušteno i prvih 100 karata uz koje učesnicima konferencije sleduje i poseban poklon.

Internet marketing

Forum IZAZOV 2018 u Beogradu 12. i 13. marta

Regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2018 pod sloganom 'Transformiši svoj biznis' biće održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu i po četvrti put okupiće profesionale iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Internet marketing

GDPR: Prava lica na koje se podaci odnose (transparentnost, uvid, ispravka i prenosivost)

GDPR (General Data Protection Regulation – Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti) na centralno mesto postavlja fizička lica u EU i zaštitu njihovih prava u vezi sa obradom ličnih podataka. Do koje mere EU želi da zaštiti svoje građane pokazuje i intencija GDPR-a da se primenjuje i van granica EU.

Internet marketing

Kako ćemo koristiti ‘Big Data’ za personalizovano oglašavanje i šta nam donosi 2018. godina?

Nema sumnje da je 2017. godina bila značajna za industriju digitalnog oglašavanja - kako u svetu, tako i u Srbiji. Prateći trend celokupnog rasta, ali i novih formata koji osvajaju tržište, razgovaramo sa troje eksperata o upotrebi Big Data u marketingu, pripremi za GDPR koji neminovno dolazi i trendovima za 2018. godinu.

Pročitaj dodatno…

Startapi i poslovanje

Nike, IBM i McDonald’s koriste srpski Vacation Tracker kako bi pratili godišnje odmore svojih zaposlenih

Praćenje godišnjih odmora, bolovanja i slobodnih dana u kompanijama sa velikim brojem zaposlenih često ume da bude komplikovan i zamoran proces. Rešenje ovog izazova u vidu digitalnog servisa Vacation Tracker ponudio je razvojni tim kompanije Cloud Horizon u Srbiji.

Kultura 2.0

Za 600 dinara mesečno UčiSlobodno.com pomoći će vašem osnovcu da savlada matematiku i fiziku

'E-learning' za osnovce u Srbiji ne postoji? Onda niste čuli za platformu Uči Slobodno.

Gaming

Kako je tim beogradskog Ubisofta razvijao ‘Ghost Recon Breakpoint’ – za milione ljudi širom sveta

'Ghost Recon Breakpoint' je nova igra kompanije Ubisoft koja je u globalnoj 'gaming' zajednici već prikupila veliki broj pozitivnih reakcija igrača širom planete. U razgovoru sa jednim od članova tima koji je radio na razvoju ove igre otkrivamo kako je proces tekao 'iza kulisa'.