Internet marketing

Internet marketing

Da li su bankama potrebni influenseri koji će edukovati mlade korisnike – buduće preduzetnike?

Da li je digitalizacija danas imperativ svih biznisa? O ovoj temi razgovarali smo sa Natašom Jovanović, direktorkom Odeljenja identiteta i komunikacija UniCredit Banke i jednom od govornica na martovskom izdanju Netokracijine Ladies of New Business konferencije. Kako finansijske institucije posmatraju digitalnu komunikaciju i prate li rastući trend influenser marketinga? Plaše li ga se ili koriste njegov potencijal? Otkrivamo u intervjuu koji sledi.

Internet marketing

Digital Day i Mixx Awards početkom maja u Beogradu – prijave za nagrade već otvorene

Konferencija Digital Day 2018. koja se ove godine održava pod sloganom 'New Signal', zakazana je za 8. i 9. maj u beogradskom JDP-u. Regionalni skup o digitalnom marketingu i novim tehnologijama u advertajzingu održava se osmi put, a inostrani predavači i eksperti govoriće o najnovijim trendovima u svetu, kao i u novonastalim promenama koje oblikuju oblast digitalnog marketinga.

Internet marketing

Martin Lindstorm uoči dolaska u Beograd odgovara na pitanja o GDPR-u i digitalnim potrošačima

Martin Lindstrom, kolumnista magazina Time i autor sedam svetskih bestselera iz oblasti brendiranja dolazi u Beograd. On će u okviru ARK Regional Branding simpozijuma održati celodnevno predavanje/sesiju gde će na konkretnim primerima govoriti o gorućim problemima koji pogađaju industriju oglašavanja. Ekskluzivno za Netokraciju, Lindstorm komentariše navike digitalnih potrošača i uticaj GDPR-a na digitalni marketing.

Internet marketing

Effie nagrade: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Drugu godinu zaredom, IAA Srbija organizuje Effie Festival u Srbiji, dok će prijavljivanje za Effie nagrade početi 15. februara, kada će oglašivači i agencije moći da prijave svoje prošlogodišnje kampanje za ovo prestižno priznanje.

Internet marketing

Inbound Marketing ili – volimo te, kupcu naš nasušni!

Čemu tekst o nečemu što je 'old news'? Pa, i content marketing je 'old news', a o njemu svi pričaju u Srbiji - ne znajući da je isti samo jedan deo mnogo kompleksnije veštine privlačenja kupaca, poznatije kao Inbound Marketing.

Internet marketing

Webiz u 2018: Konferencija i E-commerce edukacija od 22. do 25. marta u Zrenjaninu

Šesto izdanje Webiz konferencije i prateća Webiz E-commerce edukacija, održaće se u Zrenjaninu od 22. do 25. marta tekuće godine. Na prošlonedeljnoj promociji Webiza, prijatelji, partneri i predavači imali su priliku da se premijerno upoznaju sa planovima za 2018. godinu. U prodaju je pušteno i prvih 100 karata uz koje učesnicima konferencije sleduje i poseban poklon.

Internet marketing

Forum IZAZOV 2018 u Beogradu 12. i 13. marta

Regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2018 pod sloganom 'Transformiši svoj biznis' biće održan 12. i 13. marta u hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu i po četvrti put okupiće profesionale iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Internet marketing

GDPR: Prava lica na koje se podaci odnose (transparentnost, uvid, ispravka i prenosivost)

GDPR (General Data Protection Regulation – Opšta uredba o zaštiti podataka o ličnosti) na centralno mesto postavlja fizička lica u EU i zaštitu njihovih prava u vezi sa obradom ličnih podataka. Do koje mere EU želi da zaštiti svoje građane pokazuje i intencija GDPR-a da se primenjuje i van granica EU.

Internet marketing

Kako ćemo koristiti ‘Big Data’ za personalizovano oglašavanje i šta nam donosi 2018. godina?

Nema sumnje da je 2017. godina bila značajna za industriju digitalnog oglašavanja - kako u svetu, tako i u Srbiji. Prateći trend celokupnog rasta, ali i novih formata koji osvajaju tržište, razgovaramo sa troje eksperata o upotrebi Big Data u marketingu, pripremi za GDPR koji neminovno dolazi i trendovima za 2018. godinu.

Internet marketing

Kada ćemo početi da označavamo sponzorisane postove?

Od nastanka časopisa, preko televizije do Interneta, oglasi su uzimali različite forme integrišući se duboko u naše živote. Učili su naše navike, šta volimo, a šta ne i samim tim postali su veoma pametni. TV reklame, bilbordi, PR saopštenja, product placement, baneri i native oglašavanje sastavni su deo bauka poznatijeg kao advertajzing čiji je primarni cilj navesti nas (potrošače) da kupimo stvari koje (ne)želimo. Ali šta ćemo sa oglasima koji to naizgled nisu, ali zapravo jesu, ali mi mislimo da nisu, ali znamo da jesu...

Pročitaj dodatno…

Gaming

Nikola Čavić: Osnovali smo SGA jer gejming zaslužuje poseban status u privredi Srbije

Gejming industrija u Srbiji iz godine u godinu raste i jedan je od značajnijih IT sektora u zemlji. Kako bi se dodatno osnažio razvoj video igara ali i esporta, pre godinu dana nastala je organizacija Serbia Games Association.

Gaming

Nacionalne lige su važan korak ka daljem razvoju esporta u regionu

Početkom godine najavljena je saradnja između turnirske platforme Challengermode i regionalnog organizatora takmičenja Fortune Esports koja za cilj ima rast amaterske esport scene u regionu - pre svega kroz sistem Nacionalnih Esport Liga.

Startapi i poslovanje

Startapi, prijavite se za inovacione vaučere u vrednosti do 800.000 dinara

Fond za inovacionu delatnost objavio je javni poziv za dodelu inovacionih vaučera mikro, malim i srednjim preduzećima ne bi li uz pomoć akademskog sektora poboljšali svoje proizvode i usluge.