Internet marketing

Powered by Direct Media

Internet marketing

Kako ćemo koristiti ‘Big Data’ za personalizovano oglašavanje i šta nam donosi 2018. godina?

Nema sumnje da je 2017. godina bila značajna za industriju digitalnog oglašavanja - kako u svetu, tako i u Srbiji. Prateći trend celokupnog rasta, ali i novih formata koji osvajaju tržište, razgovaramo sa troje eksperata o upotrebi Big Data u marketingu, pripremi za GDPR koji neminovno dolazi i trendovima za 2018. godinu.

Internet marketing

Kada ćemo početi da označavamo sponzorisane postove?

Od nastanka časopisa, preko televizije do Interneta, oglasi su uzimali različite forme integrišući se duboko u naše živote. Učili su naše navike, šta volimo, a šta ne i samim tim postali su veoma pametni. TV reklame, bilbordi, PR saopštenja, product placement, baneri i native oglašavanje sastavni su deo bauka poznatijeg kao advertajzing čiji je primarni cilj navesti nas (potrošače) da kupimo stvari koje (ne)želimo. Ali šta ćemo sa oglasima koji to naizgled nisu, ali zapravo jesu, ali mi mislimo da nisu, ali znamo da jesu...

Internet marketing

Izazovi digitalnog oglašavanja u 2017: Novi IAB portfolio formati korak u dobrom smeru

U poređenju sa oglašavanjem u klasičnim medijima, gde se arhiviranjem TV reklame ili slanjem pripreme za jedan vertikalni i jedan horizontalni štampani oglas posao manje-više završava, oglašavanje na digitalnim kanalima postavlja mnogo više izazova i ne deluje da će uskoro biti drugačije.

Internet marketing

Kako da podignete svest u svojoj kompaniji o važnosti GDPR?

Sa približavanjem datuma (25. maj 2018. godine) kada počinje primena Opšte uredbe EU o zaštiti podataka (EU General Data Protection Regulation – GDPR) raste potreba domaćih kompanija da se blagovremeno i na što efikasniji način pripreme za primenu ovog propisa kroz edukaciju i implementaciju novina koje donosi GDPR.

Internet marketing

Da mi kupiš, Cale – rečnik digitale

Ko su Big Data analitičari srpskog Interneta i brendova? Kako stvari stoje, to su zaposleni u jednoj domaćoj agenciji koja se bavi komunikacijama. Tako se barem predstavljaju. Da li prodavci magle sada imaju još veću ponudu šarenih oblaka?

Internet marketing

Planiranje puta do GDPR usaglašenosti

Na osnovu prethodnih članaka koje su objavile moje kolege, već imate prilično dobru predstavu o bitnim delovima GDPR. U ovom članku ću pokušati da sumiram korake koje je potrebno pratiti kako biste svoje poslovanje uskladili sa GDPR-om

Internet marketing

GDPR Meetup – Šta nam ova Uredba donosi?

Okupljanje posvećeno GDPR uredbi EU (General Data Protection Regulation) održaće se 13. decembra s početkom od 19 časova u ICT HubPlayground-u, a specijalni gost ovog okupljanja biće Aleksandar Ugljavarević, pravni savetnik LMS Digital Consultinga.

Internet marketing

Kako je ‘Market Republic’ Maje Lazarević stigao do Fortune 500 klijenata – iz Beograda

Postoji li lak način da dođete do klijenata putem digitalnih kanala? Rekao bih da ne - postoji samo pravi način kako doći do kupaca kojima vaš proizvod rešava problem ili zadovoljava određenu potrebu.

Internet marketing

Šta je ePrivacy i kako će uticati na industriju ‘online’ oglašavanja?

Pored GDPR-a, EU radi na kreiranju još jednog srodnog zakona na koji treba obratiti pažnju - ePrivacy. U ovom tekstu vas upoznajemo sa ePrivacy legislativom, koje promene ovaj budući zakon EU donosi i zbog čega je bitan za marketing industriju.

Internet marketing

Mitja Tuškej: Strateško planiranje ne sme biti važno samo na papiru

Šta nosi budućnost? Za većinu nas to je želja da preživimo kraj godine i božićne kampanje, da se izborimo na sledećem pitch-u i da obnovimo ugovor za narednu godinu. Koliko zapravo razmišljamo o strateškom planiranju i da li nam je budućnost bitna samo na papiru? O ovoj temi i stanju marketinške scene na Balkanu, porazgovarao sam sa Mitjom Tuškejom, direktorom agencije Direct Media za tržište Slovenije.

Pročitaj dodatno…

Karijere

Kako smo spustili fluktuaciju tehničkog kadra ispod 10%

Dok čitava domaća IT industrija raste, manjak kvalifikovanog kadra i česta fluktuacija zaposlenih ostaju među glavnim problemima sa kojima se menadžment suočava. Kako edukovati novi kadar, a u isto vreme zadržati top talenat u svojim redovima?

Tehnologija

Srbija postaje deo ruskog tehnološkog projekta ‘Tačka ključanja’ – o čemu je zapravo reč?

Beograd bi mogao da bude prvi inostrani grad u kojem će biti sproveden ruski projekat 'Tačka ključanja' koji podrazumeva multidisciplinarno povezivanje, rad i razmenu ideja iz oblasti nauke, inžejnerstva, obrazovanja i digitalnih tehnologija.

Gaming

Mihajlo Jovanović-Džaril: Nema daljeg razvoja regionalnog esporta dok se timovi ne izgrade u prepoznatljive brendove

Četvrta sezona popularne regionalne esport lige EBL u organizaciji Fortune esports startuje 28. januara. U razgovoru sa direktorom ove organizacije otkrivamo više detalja o predstojećoj sezoni i koje su to promene na esport sceni Balkana.