Internet marketing Archives - Page 12 of 21 - Netokracija.rs

Internet marketing

Internet marketing

Digital Day 2017. o Internet trgovini i povezanim potrošačima – uz Google i Facebook

Sedmo izdanje konferencije Digital Day ove godine održaće se u beogradskom Domu omladine 16. maja, u organizaciji IAB Serbia. Glavna tema konferencije jesu upravo povezani potrošači u doba digitalnih tehnologija, dok će učesnici imati priliku da čuju veliki broj edukativnih predavača koji će ih upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, ali i najboljim metodama i praksama iz oblasti digitalnog marketinga.

Internet marketing

Webiz: Pet godina kasnije

Peta jubilarna Webiz konferencija pronaći će svoje mesto i ove godine u zrenjaninskom hotelu Vojvodina od 30. marta do 2. aprila, gde će se okupiti učesnici i stručni predavači iz Srbije, regiona, ali i širom sveta. Organizatori najavljuju najsadržajniju konferenciju o informacionim tehnologijama i digitalnom marketingu, dodavši da ove godine možemo računati na prava iznenađenja. Šta nas to tačno očekuje - upitali smo organizatore Webiza.

Internet marketing

Smanjenje budžeta od 39% kao najveći izazov za agencije i kompanije u 2017. godini

Rezultati najnovijeg istraživanja koje je sprovela Marketing mreža, zajedno sa agencijom MASMI Beograd pokazali su da će sadržajni marketing, online marketing i personalizacija sadržaja kao i integrisane komunikacije obeležiti trendove za 2017. godinu. Istraživanje je obuhvatilo 206 profesionalaca iz šest država regiona, kada je reč o oblasti marketinga i odnosa s javnošću, a koji su zaposleni u kompanijama ili agencijama.

Internet marketing

Effie Awards Serbia: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Od ove godine Srbija je bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnoj godini. Prestižne Effie nagrade otvorile su prijave za radove (kampanje) koji se u ranoj fazi mogu prijaviti do 25. februara. Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cenu prijava, kao i za one koji prijave dva ili više radova.

Internet marketing

Industrija oglašavanja omogućila čak 6 miliona radnih mesta u Evropi

U izveštaju studije koju su nedavno sproveli Deloitte i IAB Europe otkriveno je da je industrija oglašavanja zaslužna za nekih 6 miliona radnih mesta širom Evrope. Među mnogobrojnim pozitivnim uticajima koje je ova industrija ostvarila na celokupno društvo navode se ekonomski i socijalni doprinos, kao i značajan doprinos ekonomskom rastu u Evropi - zauzimajući čak 4,6% ukupnog BDP-a.

Internet marketing

Srpski ‘community menadžeri’ u proseku zarađuju 680 evra, rad na stranom tržištu najisplatljiviji

Rad u marketingu sa sobom nosi mnogobrojne benefite, a jedan od njih su i nešto veće plate - pogotovo ukoliko govorimo o drugim industrijama na ovim prostorima. Istraživanje Marketing zajednice za 2016. godinu pokazalo je da su godine iskustva i polje rada ujedno i najznačajniji faktori koji doprinose visini zarade u ovom sektoru. Netokracija prenosi najzanimljivije podatke istraživanja.

Internet marketing

Forum #IZAZOV2017 o integrisanim komunikacijama početkom marta u Beogradu

Treći regionalni forum komunikacionih lidera '#IZAZOV 2017' biće održan 1. i 2. marta u hotelu Crowne Plaza. Reč je o interaktivnom događaju namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija, dok će teme ove konferencije biti usmerene ka trendovima u integrisanim komunikacijama - o čemu će govoriti predstavnici najvećih domaćih agencija i kompanija.

Internet marketing

Koje su prednosti e-mail marketinga i zašto je on značajan za kompanije u Srbiji?

Događaj u organizaciji kompanije MailPlus pod nazivom 'Kako pravilno koristiti e-mail marketing', pronašao je svoje mesto u Startit centru ovog decembra. Tako je preko 130 učesnika dobilo priliku da posluša stručnjake iz oblasti e-mail marketinga na našem tržištu - koji su pokušali da stave do znanja koliko je zapravo ovaj kanal komunikacije značajan za kompanije u Srbiji, te kako ga najbolje iskoristiti za poslovne ciljeve.

Internet marketing

Veliki Božićni (Blog) Post

U duhu predstojećih praznika, posegnućemo za jednim Dickensovim klasikom kako bismo vam dočarali trenutno stanje u SEO industriji i pomogli vam da se pripremite na neumitne promene koje nas tek čekaju. Vodimo vas na putovanje dugo skoro dve decenije na kom ćete upoznati tri duha, koji će vam, svaki na svoj način, reći sve što treba da znate o ključnim ažuriranjima Google algoritma koji su do danas uticali na rangiranje sajtova - predstaviti vam trenutno stanje stvari i biti vam vodiči na putu ka vrhu rezultata pretrage.

Internet marketing

YouTube: 10 najgledanijih reklama u 2016. godini

Do kraja 2016. godine deli nas još svega tri dana kako bi konačno sumirali utiske iz sveta tehnologije i digitalnog marketinga, te pregledali sve one liste sa prefiskom 'naj'. U ovu grupu spada i deset najgledanijih reklama na YouTube-u za ovu godinu, koje dolaze mahom iz Sjedinjenih Američkih Država, od kojih je polovina emitovana za vreme velikog finala američkog fudbala - Super Bowla.

Pročitaj dodatno…

Kultura 2.0

4 poslovne lekcije koje sam naučio iz druge sezone Narcos Mexico

Oni su trgovci narkoticima, nemaju visoko obrazovanje i fensi MBA programe u svojim CV-jevima. Prodaju 'bijelo' za život, odrasli su na ulicama, nemaju stvarni dodir sa poslovnim svijetom i njegovim trendovim. Ili to samo tako izgleda?

Startapi i poslovanje

Nakon 10 godina u advertajzingu odlučili su da pokrenu restoran u Beogradu – zašto?

Tehnologija i hrana danas su nerazdvojni - kao meso i kiseli kupus. U priči koja sledi, otkrivamo kako je jedna beogradska agencija završila u food-tech vodama i upoznajemo vas sa novim konceptom restorana koji preti da u potpunosti promeni ovu industriju.

Kultura 2.0

Predstavljamo rezultate istraživanja: Koliko srpske IT-jevce košta sedenje za računarom?

Rezultati naše online ankete u kojoj je učestvovalo ravno 700 profesionalaca koji rade u srpskom IT sektoru potvrđuju da dugo sedenje za računarom i savremen stil života ostavljaju posledice po zdravlje. Fokus ankete bio je na ispitivanju uticaja na koštano-mišićni sistem i prikupljanju informacija o najzastupljenijim načinima lečenja, prosečnim troškovima koje lečenje iziskuje, kao i o prevenciji u vidu fizičke aktivnosti.