Internet marketing Archives - Page 12 of 22 - Netokracija.rs

Internet marketing

Internet marketing

LIVE BLOG: Digital Day 2017.

Dobrodošli na Netokracijin 'live blog' sa sedme godišnje Digital Day konferencije u organizaciji Udruženja IAB Serbia, koja se ove godine održava pod sloganom Connected Shopper. Kao i prethodnih godina, konferecniju će obeležiti predavanja renomiranih predavača iz Srbije i inostranstva, a njihove edukativne savete i inspiracione citate o povezanim potrošačima u doba digitalnih tehnologija - pratite na Netokraciji iz minuta u minut!

Internet marketing

OMGContent: Sve što ste ikada želeli da saznate o ‘content’ marketingu!

Content is the king! Da sam dobio po dinar svaki put kada sam čuo ovu izjavu... Zašto je 'content marketing' više od sexy reči koje uzbuđuju marketing menadžere, kako do efikasnog sadržaja koji vam može povećati prodaju, te kako pisati sadržaj tako da vas vaši klijenti razumeju? Ovim i srodnim temama bavićemo se na trećoj Netokracijinoj radionici koju 9. juna organizujemo u Beogradu - OMGContent sa Goranom Mirkovićem iz Four Dotsa!

Internet marketing

Peter Šafer gost besplatnog Havasovog ‘online’ seminara na temu strateškog planiranja

Marketinška agencija Havas Adriatic organizuje 10. maja s početkom u 16 časova besplatan online seminar renomiranog stručnjaka iz oblasti strateškog planiranja - Petera Šafera iz Havas Switzerland. Peter će sa prisutnima podeliti svoje dosadašnje iskustvo u učestvovanju i žiriranju na Euro Effie Awards nagradama, ali i otkriti savete za još efikasnije strateško planiranje.

Internet marketing

19. SEMPL o ulozi tehnologije u medijima i komunikacijskim izazovima

Devetnaesto izdanje konferencije medijskih trendova SEMPL održaće se od 23. do 24. novembra u hotelu GH Bernardin u Portorožu. Događaj će na jednom mestu okupiti predstavnike marketing i komunikacijskog sektora koji će skupa potražiti odgovor na pitanje kako distruptivni modeli i tehnologije nezadrživo prodiru u sve grane privrede, te kako se na 'novu svakodnevnicu' odaziva medijsko-komunikaciona grana.

Internet marketing

Jonathan Francis (The ZOO): Big data i kreativnost idu ‘ruku pod ruku’

Ovih dana, čini se, gotovo da nema kompanije koja ne prolazi kroz proces digitalizacije - pokušavajući da analizira ponašanje svojih korisnika i kupaca i iz toga izvuče neki benefit koji bi se kasnije mogao prevesti u profit. Danas svi prikupljamo podatke, ali šta tačno radimo sa njima? O ovoj i srodnim temama, porazgovarali smo sa Džonatanom Frensisom koji na Digital Day stiže pravo iz nagrađivanog (Google) The ZOO odeljenja.

Internet marketing

5 razloga zbog kojih ćete poželeti da posetite ovogodišnji Digital Day

Sedmi Digital Day polako se bliži, dok je glavna tema konferencije upravo diskusija o povezanim potrošačima u doba digitalnih tehnologija. Učesnici će 16. maja u beogradskom Domu omladine imati priliku da čuju niz edukativnih predavanja predstavnika kompanija kao što su Google i Facebook, ali i drugih govornika koji specijalno za ovu priliku dolaze u Beograd. I dalje se pitate zašto posetiti Digital Day? Evo naših 5 razloga!

Internet marketing

Digital Day 2017. o Internet trgovini i povezanim potrošačima – uz Google i Facebook

Sedmo izdanje konferencije Digital Day ove godine održaće se u beogradskom Domu omladine 16. maja, u organizaciji IAB Serbia. Glavna tema konferencije jesu upravo povezani potrošači u doba digitalnih tehnologija, dok će učesnici imati priliku da čuju veliki broj edukativnih predavača koji će ih upoznati sa aktuelnim industrijskim trendovima, ali i najboljim metodama i praksama iz oblasti digitalnog marketinga.

Internet marketing

Webiz: Pet godina kasnije

Peta jubilarna Webiz konferencija pronaći će svoje mesto i ove godine u zrenjaninskom hotelu Vojvodina od 30. marta do 2. aprila, gde će se okupiti učesnici i stručni predavači iz Srbije, regiona, ali i širom sveta. Organizatori najavljuju najsadržajniju konferenciju o informacionim tehnologijama i digitalnom marketingu, dodavši da ove godine možemo računati na prava iznenađenja. Šta nas to tačno očekuje - upitali smo organizatore Webiza.

Internet marketing

Smanjenje budžeta od 39% kao najveći izazov za agencije i kompanije u 2017. godini

Rezultati najnovijeg istraživanja koje je sprovela Marketing mreža, zajedno sa agencijom MASMI Beograd pokazali su da će sadržajni marketing, online marketing i personalizacija sadržaja kao i integrisane komunikacije obeležiti trendove za 2017. godinu. Istraživanje je obuhvatilo 206 profesionalaca iz šest država regiona, kada je reč o oblasti marketinga i odnosa s javnošću, a koji su zaposleni u kompanijama ili agencijama.

Internet marketing

Effie Awards Serbia: Kreće trka za najbolje marketinške kampanje

Od ove godine Srbija je bogatija za još jedno takmičenje koje ima za cilj isticanje najboljih marketinških kampanja u prethodnoj godini. Prestižne Effie nagrade otvorile su prijave za radove (kampanje) koji se u ranoj fazi mogu prijaviti do 25. februara. Za članove IAA Srbija obezbeđen je popust na cenu prijava, kao i za one koji prijave dva ili više radova.

Pročitaj dodatno…

Gaming

Kako sam sa C# prešao na C++ i zašto to ne bih uspeo bez mentora?

Industrija video igara definitivno napreduje - kako na svetskoj tako i na domaćoj sceni. Ono što doprinosi njenoj ekspanziji je prisustvo raznih besplatnih 'subscription' ili 'premium game engine'-a, među kojima se najčešće nailazi na rešenja koja koriste C# ili C++. Ovo je moja priča kako sam sa prvog programskog jezika prešao na drugi.

Startapi i poslovanje

Payoneer potvrdio: Kartice su ponovo aktivne za sve korisnike

Kompanija Payoneer upravo je potvrdila da su njihove Prepaid Mastercard kartice ponovo aktivne nakon što je prošle nedelje 'fintech' kompanija Wirecard, njihov provajder, proglasila bankrot.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.