Intelisale kroz reorganizaciju timova nastavlja da unapređuje svoje proizvode i usluge

Intelisale kroz reorganizaciju timova nastavlja da unapređuje svoje proizvode i usluge

Šta se dešava kada kompanija dobije veći broj klijenata i prepozna nove potrebe tržišta kao priliku za razvoj? O ovim temama razgovaramo sa Novakom Cvjetanom, novim Head of Engineering u kompaniji Intelisale.

U odnosu na većinu kompanija iz IT industrije u Srbiji koje se bave outsourcing-om, beogradski Intelisale razvija sopstveni proizvod – omnichannel platformu za unapređenje poslovanja i prodaje. Još 2015. godine kompanija je započela sa razvojem aplikacije za unapređenje B2B prodaje i od tada ima kontinuirani razvoj svog proizvoda i rast kako broja korisnika, tako i zaposlenih.

Platformu iza koje stoji Intelisale, koja je digitalizovala, unapredila i optimizovala prodajne procese, koristi više od 5.000 korisnika iz 14 zemalja. Štaviše, pomenuta IT kompanija nastavlja da ulaže i u razvoj platforme i u razvoj zaposlenih, a o tome šta je u prethodnom periodu obeležilo razvoj domaćeg Intelisale-a, razgovarali smo u nastavku teksta sa Novakom Cvjetanom.

Druženje sa klijentima kao dobar povod za networking

Novak nam je otkrio da je Intelisale u pojavi novih potreba na tržištu, kao i većeg broja klijenata iz različitih industrija, prepoznao priliku za dalje unapređenje kompanije. Kako on dalje dodaje, iz kompanije su vrlo brzo uvideli da im je za tako nešto, ali i za pružanje još kvalitetnije usluge postojećim klijentima, potrebna kompletna reorganizacija.

“Sada imamo četiri tima, koja su organizovana prema proizvodima – Streams (prvi srpski Product Information Management System), e-Shop, e-Procurement i Sales Leader“, otkriva Novak i dodaje sledeće:

U skladu sa tim, pojavila se potreba i za dve nove pozicije –  Head of Product, koja je dodeljena kolegi Marku Popiću i Head of Engineering, koja je poverena meni. Verujem da su kreiranje ovakve organizacione strukture, kao i kontinuirano uvođenje nove tehnički i tehnološki inovativne klime, ključan preduslov za rast i razvoj kako svakog pojedinca našeg tima, visoko obučenih i motivisanih stručnjaka, tako i celokupne kompanije.

Pored toga, sa ovakvom organizacionom strukturom možemo probleme klijenata da rešavamo još efikasnije. Jer naš proizvod jeste platforma i jeste IT proizvod, ali se ona prilagođava specifičnim potrebama naših klijenata koji nisu IT.

Da beogradski Intelisale i te kako osluškuje potrebe klijenata pokazuje i nedavno druženje koji su organizovali u svom dvorištu za zaposlene, klijente i partnere. Ne samo da su proslavili zajedničke rezultate već su i pružili priliku članovima Intelisale tima, koji nisu u svakodnevnom kontaktu s klijentima i partnerima, da se sa njima bolje upoznaju i druže.

Molimo vas da prihvatite sve kolačiće kako biste mogli da vidite ovaj sadržaj

Šta donosi reorganizacija zaposlenima, a šta klijentima?

Uprkos izazovima koje svaka reorganizacija nosi sa sobom Cvjetan kaže da su nakon promena i zaposleni i klijenti zadovoljniji i da se pozitivni rezultati promena vide i procesu rada i u nekim timovima koji su sada više strukturirani. Kako kaže, sada se jasno zna ko je za šta odgovoran, koja je čija uloga i zna se od koga se šta očekuje. Na pitanje kako se njegov posao promenio i kako je ova, nova pozicija uticala na Intelisale, Novak odgovara sledeće:

Interno, pored toga što se uključujem u mnoge teme, posao mi je i da donosim određene strateške odluke poput onih kako će se razvijati neki proizvod i koja će se tehnologija koristiti. Eksterno da razumem kakve su konkretno potrebe i zahtevi klijenata i da zatim njihovo rešavanje poverim određenom timu. 

Moj zadatak sada je i da još intenzivnije pratim napredak i promene u tehnologiji, kako bismo mogli da usavršavamo postojeći platformu i proširujemo domen njene upotrebe. Odgovoran sam za našu infrastrukturu, učestvujem zajedno sa IT sektorom klijenata u definisanju potrebne infrastrukture za našu platformu, ukoliko se hostuje on premise.

Pratim i koordinišem Cloud infrastrukturu i definišem arhitekturu pojedinačnih delova sistema za dalji razvoj celokupne platforme. U tome su nam takođe dragocena saznanja dobijena iskustvom klijenata u praksi. Još jedna od mojih uloga jeste podrška i praćenje razvoja kolega.

Da je karijerni razvoj jedan od prioriteta u Intelisale-u dobar je primer i Novak. On se Intelisale-u pridružio pre tri godine kao Senior Software Engineer. Godinu dana kasnije unapređen je na mesto Tehnical Team Lead, a sada je jedan od ključnih ljudi za razvoj kompanije.

Kako kaže, čitavu svoju karijeru spremao se za ovu poziciju. Smatra da je Head of Engineering spona između menadžmenta, developera i klijenata, neko ko treba svim stranama da pruži osećaj sigurnosti i neko ko razmišlja dva koraka unapred.

Strateška partnerstva

Intelisale kao kompanija nije usmerena isključivo na interna rešenja. Ukoliko nešto ne mogu da pokriju, traže partnere. I sve to, da bi njihovi klijenti imali još bolje poslovne rezultate. Jedan od najvažnijih partnera Intelisale-a je kompanija Infobip, lider u razvoju CPaaS rešenja (komunikacijska platforma kao usluga). Zahvaljujući tom partnerstvu, Intelisale je klijentima omogućio da imaju povezane ne samo sve kanale prodaje, već i sve kanale komunikacije sa svojim kupcima.

Cvjetan kaže da su u Intelisale-u prepoznali da je klijentima potrebna podrška u tom smeru i da Infobip ima kvalitetno rešenje koje omogućava klijentima da rešavaju probleme i unapređuju sistem i procese rada. Više o saradnji kompanija Intelisale i Infobip možete pronaći ovde.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Infobip Connect — unapredite svoj startap uz AI tehnologije!

Uz podršku kompanije Tenderly, Infobip u Beogradu organizuje meetup posvećen startapima koji žele da implementiraju veštačku inteligenciju u svoje poslovanje.

Karijere

Sanja Žugić preuzima vođenje studija Playstudios Europe

Zahvaljujući stručnim i sposobnim ljudima, 'game dev' industrija u Srbiji i dalje raste. Donosimo vam još jednu u nizu inspirativnih priča koja dokazuje ovu tvrdnju.

Novost

Domaća aplikacija ‘Vozzi’ za pomoć na putu zvanično prestaje sa radom

Servis 'Vozzi' za pomoć vozačima na putu o kojem je Netokracija ranije pisala, zvanično prestaje sa radom usled komplikacija sa poslovanjem na domaćem tržištu. Saopštenje ove kompanije, prenosimo u celosti.

Propustili ste

Karijere

Galaksija kup: Srednjoškolci iz Srbije prave hardvere koji menjaju živote ljudi!

Pametne naočare za ljude oštećenog sluha, makro programabilna tastatura i daljinski sistem za kontrolu prikupljanja reciklažnog otpada. Upoznajte inovativne projekte učenika koji su osvojili prva tri mesta na ovogodišnjem Galaksija kupu — takmičenju srednjoškolaca elektrotehničkih škola iz cele Srbije.

Intervju

Domaća kompanija Vega IT nastavlja globalno širenje otvaranjem kancelarije u Londonu

Tokom prošle godine postali smo svedoci značajnih turbulencija u IT industriji. Dok se mnoge globalne kompanije fokusiraju na optimizaciju troškova, zamrzavanje plata i masovna otpuštanja, Vega IT, kao domaći igrač, nastavlja sa širenjem na globalno tržište.

Startapi i poslovanje

LavitFlow je ‘alat za sve’ koji koristi 180 programera, product menadžera i web dizajnera

U pitanju je proizvod kompanije Lav IT Solutions koji ubrzava radne procese zaposlenih u savremenom poslovnom svetu. A kako? Pitali smo Miroslava Ostojića, osnivača pomenute kompanije.

Office Talks Podcast

Prodaja IT usluga : Saveti direktora prodaje Hooloova

Gost 185. epizode Office Talks podkasta bio je Đorđe Vukotić, prodajni direktor u kompaniji Hooloovoo koji nam je objasnio kako izgraditi uspešan sales tim u domenu IT industrije.

Startapi i poslovanje

‘Fundraising’ za startape iz ljudske perspektive

Pre nego što započnemo ovaj razgovor, želeo bih da zamislite da smo na jednoj prijateljskoj kafi i sve što ćete čuti tj. pročitati je nešto što bih, lično, voleo da je meni neko ispričao (mnogo grešaka i pristupa) ranije.

Karijere

Social Impact Award program pomaže 10.000 mladih preduzetnika godišnje

Nevladina organizacija Razlivalište već devet godina uspešno sprovodi globalni Social Impact Award (SIA) program podrške društvenom preduzetništvu. Ukoliko imate između 15 i 30 godina i želite da uplovite u preduzetničke vode, sve o programu pročitajte u tekstu koji sledi!