5.000 korisnika u 12 zemalja: Intelisale nastavlja da raste uz novo partnerstvo sa Infobipom

5.000 korisnika u 12 zemalja: Intelisale nastavlja da raste uz novo partnerstvo sa Infobipom

Kompanije Intelisale i Infobip sklopile su strateško partnerstvo koje podrazumeva integrisanje Infobipovih rešenja u Intelisale platformu, kako B2B tako i B2C. O značaju ove saradnje razgovarali smo sa Nemanjom Mališićem, CEO kompanije Intelisale.

Kako saznajemo, integracija je bila prirodan sled događaja za domaću kompaniju čija platforma beleži više od milion obrađenih transakcija godišnje, a Nemanja Mališić je u nastavku intervjua otkrio kako je došlo do saradnje sa Infobipom i kako će ovo partnerstvo pomoći kompaniji u narednom periodu kada je reč o unapređenju B2B i B2C komunikacije.

Milion transakcija – korisnici iz 12 zemalja sveta

Na početku razgovora, Nemanja kaže da se Intelisale u poslednje dve godine strateški bavio razvojem svog biznisa i to ne samo razvojem proizvoda, već su kao kompanija interno ojačali i povećali tim za oko 20 ljudi, preselivši se na novu lokaciju:

Povećali smo naš customer service tim kako bismo klijentima pružili bolju i bržu podršku. Oformili smo tim za integracije kako bismo ono što klijentima obično predstavlja najveći problem – integrisanje postojećeg sistema sa novim softverom – maksimalno olakšali.

Pored toga, ono što se promenilo od našeg poslednjeg razgovora jeste i to da je pomenuta kompanija osnažila prodajne i marketing timove, generišući nove klijente iz različitih industrija. Sve to, rezultovalo je činjenicom da njihovu platformu trenutno koristi više od 5.000 korisnika iz 12 zemalja u svetu, pri čemu je servis obradio više od milion transakcija.

Nemanja kaže da se povećao i broj developera, a samim tim su se unapredili njihovi proizvodi i rešenja u saradnji sa klijentima:

Na taj način je Intelisale platforma i nastala – da rešava konkretne probleme biznisa, a tako se i razvija, zajedno sa klijentima.

Na pitanje Netokracije koji je bio inicijali razlog da se sklopi pomenuto partnerstvo, naš sagovornik dodaje da s obzirom na to da je Intelisale platforma za unapređenje poslovanja i omnichannel prodaje, a Infobip je među liderima za alate za komunikaciju i marketing, vrlo brzo su shvatili da mogu da udruže zajedničke snage:

Shvatili smo da su naši proizvodi komplementarni i da zajedno možemo da pružimo dodatne mogućnosti i benefite klijentima. Tako smo integrisali njihova rešenja za komunikaciju u naše rešenje za online prodaju.

Intelisale nastoji da unapredi svoje rešenje koje će značajno doprineti iskustvu klijenata iz e-commerce industrije.

Govoreći nam o tome šta sve ova saradnja podrazumeva i koje tačno benefite donosi Intelisale klijentima, Nemanja kaže da su u rešenje za online prodaju implementirali Infobipov CRM, module za komunikaciju na svim kanalima komunikacije (Viber, Whatsapp, Telegraf, Messenger…), live chat, telesales, chatbot, email kampanje i modul za praćenje ponašanja kupca i kreiranje personalizovanih prodajnih poruka na osnovu njegovih aktivnosti na sajtu. Mališić dalje objašnjava:

Ovo će omogućiti biznisima koji koriste naše e-commerce rešenje da pruže pravo omnichannel iskustvo kupovine svojim kupcima. Moći će da postave automatizovane poruke na osnovu toga šta kupci rade (ako su ubacili proizvod u korpu ali su zaboravili da kupe ili su više puta pogledali neki proizvod a još se nisu odlučili).

Kupci će moći da biraju na koji način komuniciraju sa prodavcem i da brzo i lako dođu do svih informacija. A prodavci će imati sve informacije o prethodnoj komunikaciji sa kupcem na jednom mestu. Povećava se brzina komunikacije, brzina dolaska do informacija, prodaje, pruža se personalizovan pristup svakom kupcu, omogućava se bolje iskustvo kupovine i povećava prodaja, a i lojalnost brendu.

Aleksandar Daić, Head of Strategic Partnerships Europe u kompaniji Infobip, za Netokraciju ističe da je kompanija pre tri godine pokrenula partnerski program Connect koji ima za cilj približavanje Infobipovih tehnologija krajnjim korisnicima putem indirektnih partnerskih kanala. On dodaje da sam program obuhvata različite tipove partnera kao što su sistem integratori, digital marketing agencije i konsultante, a posebna kategorija su upravo ISV kompanije kakva je Intelisale:

Infobipov produkt portfolio je moguće integrirati po principu gradivnih blokova, a kako bi se precizno zadovoljila specifična potreba određene platforme. Od velike je pomoći bio izuzetno kompetentan tim unutar kompanije Intelisale – od menadžmenta koji je jasno znao šta želi, do developera koji su izuzetno efikasno implementirali po mjeri krojena riješenja kako bi riješili klijentske komunikacijske izazove.

Drago mi je da je kompanija Intelisale prepoznala da je Customer Experience izuzetno važan u B2B svijetu i da vrlo često zahtijeva još veći nivo personalizacije iskustva u odnosu na B2C, kao i činjenicu da Infobip tehnologija uspješno riješava potrebe oba svijeta.

S druge strane, Nemanja kaže da je implementacija Infobipovih alata u Intelisale rešenje za online prodaju samo početak. On dodaje da se radi na tome da se njihovi alati integrišu i u druga rešenja kompanije, koja su pretežno B2B. Krajnji cilj je naravno jasan, a to je da klijenti koji koriste Intelisale imaju još bolju i lakšu komunikaciju sa svojim kupcima i da krajnji kupci imaju što bolje iskustvo online kupovine. Implementacija navedenih modula omogućava biznisima koji koriste Intelisale e-commerce rešenje da:

  • Svojim kupcima pruže pravo omnichannel iskustvo kupovine i mogućnost da biraju na kom kanalu žele da komuniciraju;
  • Imaju sve informacije o dosadašnjoj interakciji sa kupcem na svim kanalima;
  • Brže i lakše pomognu svojim kupcima;
  • Personalizuju ponude i poruke na osnovu informacija o kupcu i na osnovu njihovog ponašanja;
  • Imaju izveštaj poslatih poruka, poziva i svih interakcija;
  • Šalju automatizovane poruke za različite delove customer journey-a (npr. poruke kad neko napusti korpu);
  • Komunikaciju započnu na jednom kanalu a nastave na drugom bez ponavljanja sadržaja.

Sigurnim koracima do vodeće platforme u regionu za omnichannel trgovinu

Kako ovde u većoj meri govorimo o omnichannel prodaji, zanimalo nas je koji su to kanali postali još važniji nakon pandemije. Nemanja ističe da je COVID-19 ubrzao razvoj online poslovanja i povećala očekivanja kupaca. Prema njegovim rečima, oni sada očekuju da imaju jednako dobro iskustvo bilo da kupuju u radnji, online ili bilo putem nekog drugog kanala:

Sada svi kanali prodaje – zaposleni u radnji, u telesales-u, e-commerce-u moraju da rade zajedno kao tim i imaju sve informacije o kupcu i prethodnoj komunikaciji sa njim kako bi mu brzo i lako pružili pomoć pri kupovini i omogućili dobro iskustvo kupovine.

Mekinzijevo istraživanje kaže da danas 71% potrošača očekuje da kompanije personalizuju svoju interakciju sa njima, a 76% da će promeniti prodavnicu ukoliko im se ne sviđa iskustvo kupovine koje tamo imaju. Rastući apetiti kupaca primorali su trgovce da transformišu svoje poslovanje, a odgovor na sve veće zahteve kupaca dala je tehnologija.

Sa druge strane, Mališić je izneo i svoje predviđanja kada je reč o online B2B i B2C kupovini za naredni period, rekavši da će sve kompanije morati da nastave svoju digitalnu transformaciju u smeru izgradnje što boljeg iskustva kupovine na svim kanalima prodaje. Kako naš sagovornik dodaje, ljudi su se navikli na online prodaju, stekli poverenje i sada imaju samo još veća očekivanja:

Mislim da će B2B online prodaja u narednom periodu da dodatno raste. Za razliku od B2C online prodaje, koja je tokom 2022. usporila, B2B prodaja ne pokazuje nikakve znake usporavanja. Kupci se sve više okreću internetu kako bi istražili i kupili proizvode.

Mekinzijevo istraživanje kaže da B2B kupci danas koriste 10 ili više kanala za interakciju sa svojim dobavljačima, a 2016. koristili su samo pet. Ovo je ogroman prostor za unapređenje i razvoj za B2B kompanije.

Na samom kraju, Nemanja je govorio o budućim poslovnim planovima za Intelisale, rekavši tom prilikom da će kompanija nastaviti da ulaže u razvoj svoje platforme. Trenutno, tim radi na rešenju koje prati ponašanje kupaca u prodavnici, baziranom na veštačkoj inteligenciji:

Jedna od funkcionalnosti ovog rešenja je da putem notifikacija obaveštava najbližeg prodavca da se kupac duže vremena nalazi u nekom delu prodavnice, a potom i da prodavcu dodeli zadatak da se za kupca pobrine.

“Korišćenjem ovog rešenja, maloprodaja će biti sposobna da u svakom trenutku kupcu obezbedi podršku i pažnju koju očekuje, a istovremeno povećava prodaju. Cilj nam je da postanemo vodeća platforma u regionu za omnichannel trgovinu, bilo da se radi o B2C ili B2B prodaji”, zaključio je Nemanja na kraju.


Više o tome šta pomenuto partnerstvo podrazumeva, možete pogledati na ovom linku


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki ‘Cosmic Buildings’ podigao investiciju od $1,5 miliona i predstavio svoju održivu kuću u San Francisku

Startap Cosmic Buildings koji je osnovao Saša Jokić, podigao je pre-seed rundu investicije u iznosu od 1,5 miliona dolara koju predvodi domaći fond Fifth Quarter Ventures uz učešće Ciri Ventures, Navitas Capital, Climate Capital i vodećih 'angel' investitora.

Office Talks Podcast

Tech feminizam i Mudrinićev američki san

Nakon kraće pauze, 182. epizoda Office Talks podkasta bila je internog tipa: Mudrinić je s nama podelio utiske sa svoje 'američke turneje', a Anastasija je analizirala položaj žena u srpskoj tech industriji.

Društvene mreže

Twitter punoletstvo: Da li je Mask stavio X na instituciju uticajnih tviteraša?

Na godišnjicu prvog tvita, razmatramo da li će Maskovi eksperimenti zaista napraviti revoluciju, ili je u pitanju 'mnogo vike ni oko čega'?

Propustili ste

Gaming

SGA izveštaj: Video igre kreirane u Srbiji za 2023. godinu prihodovale €175 miliona

Uprkos izazovima koje je donela 2023. godina, gejming industrija Srbije uspela je ne samo da očuva stabilnost, već i da poveća prihode i broj zaposlenih, pokazuje istraživanje Asocijacije industrije video igara Srbije (SGA) koje je u saradnji sa Privrednom komorom Srbije predstavljeno javnosti.

Startapi i poslovanje

Srpski Collabwriting podigao €1,1 milion za AI implementaciju u poslovanje!

Nakon osvojenih €880.000 na prošlogodišnjoj 'How To Web' konferenciji, startap Sandre Iđoški i Ivana Ralića nastavlja da pridobija povrenje investitora.

Web 3.0

Bitcoin Halving je počeo, zašto je on važan za ovu kriptovalutu i njene rudare?

Bitcoin Halving koji se dešava danas je redak događaj u mehanizmu Bitcoina, nakon kog obično uslede značajne promene kada je reč o ovoj kriptovaluti.

Tehnologija

Ko je zapravo lažna dr Emili Roberts o kojoj je izvestilo preko 50 domaćih medija?

Učesnica ovogodišnjeg Dana internet domena i njeno predavanje na temu 'Borba protiv uznemiravanja u deepfake eri' privukla je ogromnu medijsku pažnju i to s dobrim razlogom!

Office Talks Podcast

Biznis podcasti omladinu kvare?

U 186. epizodi podkasta govorili smo o sve većoj ekspanziji zapaljivog sadržaja o izgradnji biznisa, uspehu i brzom obogaćivanju. Sve to smo uporedili i analizirali sa realnim pričama o izgradnji preduzetništva u Srbiji i gde zapravo u ovom slučaju postoje kontradiktornosti.

Startapi i poslovanje

Otvoren konkurs za StarTech grantove do $50.000

Konkurs je deo šireg projekta kompanije Philip Morris, ukupno vrednog osam miliona evra, koji sprovodi NALED uz podršku Vlade Srbije.