Instagram konačno omogućio više profila iz aplikacije

Instagram konačno omogućio više profila iz aplikacije

Vikend koji je iza nas obeležile su glasine o novoj funkciji koju je Instagram testirao - više korisničkih naloga u okviru mobilne aplikacije. Sudeći prema poslednjim izveštajima glasine su tačne, pri čemu korisnici na Androidu već sada mogu da povežu nekoliko profila.

instagram_profili

WERSM piše da je kompanija u vlasništvu Facebooka preko vikenda testirala podršku za nekoliko korisničkih naloga, koji bi trebalo da okončaju najgore noćne more community menadžera širom planete. Bilo da je u pitanju vaš lični profil ili profil kompanije ili brenda koji vodite, prebacivanje između profila sada je znatno lakše i umnogome podseća na Twitter.

U ovom trenutku nova opcija dostupna je putem beta verzije aplikacije, pri čemu tek pojedini korisnici dobijaju pristup svim funkcionalnostima. Finalna verzija Android aplikacija uskoro bi trebala da se nađe u Google Play prodavnici, dok podršku za iOS uređaje možemo očekivati u narednih par dana.

Ispravka: Prethodna verzija članka tvrdila je da je promena profila u potpunosti dostupna svim korisnicima, dok se nova opcija postepeno pušta.

Ostavi komentar

  1. Marko Z

    Marko Z

    30. 11. 2015. u 15:31 Odgovori

    Kad smo vec kod toga, zanima me da li mogu napraviti dva racuna na istom pametnom telefonu? Nekad je za to postojala restrikcija (jedan tel jedan acc). Kakva je sada situacija? Pokusao sam napraviti novi acv ali mi to ne uspijeva. Ako koristim Bluestack, da li se moram na Andrid logirat s drugim gmailom ili mogu na istom gmailu kreirati jos jedan racun? Moze i neki kvalitetni svjezi link kao odgovor 😉

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?