Instagram Music konačno dostupan u Srbiji - da li ste ga isprobali?

Instagram Music konačno dostupan u Srbiji – da li ste ga isprobali?

Poruka 'Instagram Music is not available in your region' od sada više neće iritirati mnoge korisnike ove društvene mreže koji prate svoje omiljene stranice i korisnike, a u čijim će dnevnim pričama sada u pozadini moći da čuju i muziku.

Opcija dodavanja muzike u dvadesetčetvoročasovnim pričama na Instagramu uveliko je bila dostupna kako u razvijenim, tako i u zemljama okruženja. Već dosta dugo su korisnici u Srbiji očekivali da dobiju ovu mogućnost i to se konačno i ostvarilo. Naime, bez obzira da li korisnik objavljuje fotografije ili video snimke u svoje priče na Instagramu od sada će popularni story moći da obogate i muzikom.

Instagram korisnicima nudi poprilično bogatu kolekciju domaćih i stranih numera koje mogu koristiti iz zasebne muzičke baze. Štaviše, dodavanje muzike u priče na Instagramu se obavlja i više nego jednostavno i sve što korisnik treba da uradi jeste da nakon napravljene kreacije među ostalim opcijama za dodavanje, kao što su hashtag, lokacija i drugo, izabere i music funkciju.

Nakon toga, potrebno je samo izabrati omiljenu pesmu nakon čega je i story kompletiran. Sa druge strane, kako bismo saznali koliko nova funkcija zapravo znači za domaće kreatore sadržaja na Instagramu i šta sve sa sobom donosi, razgovarali smo sa Minom Smiljanić koja se bavim kreiranjem sadržaja na pomenutoj mreži.

Šta ova opcija znači za kreativce?

Zapitavši se zbog čega smo ovu, krajnje jednostavnu a opet korisnu funkciju toliko dugo čekali, naša sagovornica kaže da se i danas iznenadi kada naleti recimo na YouTube video koji npr. nije moguće pustiti u našoj zemlji:

Nikada mi nije bilo jasno i nisam želela da prihvatim da živimo baš pod kamenom. Kada govorimo o Music opciji na Instagramu, pretpostavljam da su u pitanju prava izvođača ili licenciranja. Svakako mi je jako drago da je Instagram omogućio da kao i ostale zemlje sveta možemo da koristimo opciju Instagram Music i samim tim obogatimo ovaj kreativan proces.

Na pitanje Netokracije koje zapravo benefite ova funkcija donosi kreatorima i da li ostavlja dodatni prostor za veću kreativnost, Mina dodaje:

Olakšava nam svakako kreiranje sadržaja, jer nećemo morati da se dovijamo sa upotrebom drugih aplikacija kako bismo ubacili neku adekvatnu melodiju. Ja sam se snalazila sa puštanjem muzike u Sound cloud aplikciji, koja ostaje da radi u pozadini dok paralelno može da se snimi story. Sada, eto, imamo i rešenje unutar aplikacije.

Mina je već sa svojim pratiocima podelila ovu novost, postavivši jedan story sa muzikom. Kako kaže, vidi da su se svi jednako obradovali, pa je Insta Music preplavio objave poslednja dva dana. “Kao i kada su stigli novi fontovi, pa smo ih kombinovali do besvesti. Vremenom ćemo se navići, pa će upotreba biti optimalna”, zaključila je Mina.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Šta rade zaposleni dok HR menadžeri spavaju? Kritikuju LGBT zajednicu i leče decu SMS porukama

Koliko ste upoznati sa kulturom ćutanja, skretanja pogleda i sleganja ramena koja je nikad prisutnija u domaćoj IT zajednici?

E-commerce

Deltin ‘Ananas’ unaprediće domaći e-commerce ne investicijom od €100 miliona, već brigom o korisnicima. Može li on to?

Kompanija Delta Holding najavila je da nakon 30 godina poslovanja u različitim oblastima u 2021. godini ulazi u e-commerce. Analiziram kako bi novi biznis mogao da izgleda i na čemu se mora zasnivati kako bi se takmičio sa konkurencijom.

Kultura 2.0

Sirenin krug poverenja: Zašto founderi toliko često biraju nepotizam?

Nepotizam je neiskren način da se ljudima veruje. Pogotovo u poslu.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Srpski startap B-Fresh sa inovativnim sistemom pakovanja želi da promeni prehrambenu industriju

Tehnologija bi u budućnosti mogla u potpunosti da promeni poljoprivredu i prehrambenu industriju. Startap B-Fresh iz Srbije koji razvija rešenje za duži rok trajanja hrane upravo to dokazuje, ali pokazuje i da Srbija ima još jedan talentovan tim iz 'agrotech' sektora.

Internet marketing

IAB MIXX Awards 2021: Otvorene prijave – žiri bira nagrade u 15 kategorija!

Glavni cilj dodeljivanja IAB MIXX nagrada je da se prepoznaju i istaknu kvalitet realizacije digitalnih strategija i medijskih kampanja. Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 12. aprila 2021. godine u jednoj ili više kategorija, a u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta.

Digitalni mediji

Šta je to Patreon i koja je njegova uloga u podršci kreatorima sadržaja na Internetu?

U poslednjih dve, tri godine na domaćoj YouTube sceni sve više se govori o Patreonu - platformi koja nezavisnim video kreatorima pomaže da naprave nove modele zarade i okupe publiku koja će ih novčano nagraditi za kvalitetan sadržaj.

Startapi i poslovanje

Endava akvizirala hrvatsku agenciju Five za 33+ miliona evra

Ova kompanija nakon prošlogodišnje akvizicije Comtrade-a nastavlja sa jačanjem svog prisustva u regionu. Hrvatski Five postaje deo ove internacionalne kompanije, a 'exit' je vredan više od 33 miliona evra - kroz deonice i keš.

Office Talks Podcast

Prevara od 70 miliona dolara – ko je kriv?

U 36. epizodi Netokracijinog Office Talks podcasta ugostili smo novinara BIRN-a, Aleksandra Đorđevića, sa kojim smo razgovarali o Internet prevarama. Reč je o nepostojećim sajtovima za kupovinu kriptovaluta i berzama, te call centrima koji su nedavno dospeli u žižu javnosti.

Kultura 2.0

Oporezivanje digitalne imovine u Srbiji: Koje obaveze imaju fizička i pravna lica?

Do decembra 2020. godine poreski propisi nisu izričito prepoznavali digitalnu imovinu i to je vodilo nepovoljnom poreskom tretmanu transakcija koje uključuju digitalnu imovinu, ali i pravnoj nesigurnosti o tome kako se digitalna imovina oporezuje. U tekstu objašnjavamo kako sada stoje stvari po tom pitanju.