Ko su korisnici Instagrama u Srbiji?

Ko su korisnici Instagrama u Srbiji?

Pre samo nekoliko dana Instagram oglašavanje postalo je dostupno i na našim prostorima. I dok možemo govoriti o generalnim brojkama kada su korisnici u pitanju, čini se da nismo do detalja upoznati sa Instagramerima u Srbiji. Ko su oni, odakle dolaze, koliko godina imaju?

instagram_srbija

Početkom nedelje saznali smo da je Instagram oglašavanje konačno dostupno i u Srbiji, te širom regiona, ali i da je platforma super za early adoptere, budući da je cena klika i dalje relativno niska. No, kome se to brendovi i oglašivači zapravo obraćaju?

Kada je Srbija u pitanju danas imamo nešto više od 360.000 korisnika Instagrama, od kojih doseg 13+ godina 360.000, a 18+ korisnika oko 290.000.

  • od 13 – 17 god: 55.000
  • od 18 – 24 god: 150.000
  • od 25 – 34 god: 87.000
  • od 35 – 44 god: 32.000
  • od 45 – 54 god: 8.300
  • od 55 – 64 god: 2.200
  • od 65+ god: 2.800

Android dominantan

Istina je da na ulicama Beograda i širom Srbije možemo videti sve više „jabuka“, no kada je Instagram u pitanju, skoro 300.000 korisnika pristupa aplikaciji upravo sa Android pametnih telefona. Tek nešto manje od 80.000 to radi sa iOS-a, a ukoliko ste se pitali odakle 20.000 dodatnih korisnika, odstupanje se može pravdati činjenicom da veliki broj korisnika danas ima dva ili više pametnih telefona.

Kada su pak gradovi u pitanju, prestonica Srbije zabeležila je i najveći broj korisnika Instagrama u regionu – njih 110.000. Slede Novi Sad sa 25.000 korisnika, Niš sa 16.000, Kragujevac sa 9.200 i Subotica sa 5.000 korisnika.

Podatke o brojevima korisnika u Hrvatskoj i Sloveniji možete pronaći na lokalnim verzijama Netokracije.

Izvor: Marko Matejčić, Bruketa&Žinić OM/Power Editor

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?