Ko su korisnici Instagrama u Srbiji?

Ko su korisnici Instagrama u Srbiji?

Pre samo nekoliko dana Instagram oglašavanje postalo je dostupno i na našim prostorima. I dok možemo govoriti o generalnim brojkama kada su korisnici u pitanju, čini se da nismo do detalja upoznati sa Instagramerima u Srbiji. Ko su oni, odakle dolaze, koliko godina imaju?

instagram_srbija

Početkom nedelje saznali smo da je Instagram oglašavanje konačno dostupno i u Srbiji, te širom regiona, ali i da je platforma super za early adoptere, budući da je cena klika i dalje relativno niska. No, kome se to brendovi i oglašivači zapravo obraćaju?

Kada je Srbija u pitanju danas imamo nešto više od 360.000 korisnika Instagrama, od kojih doseg 13+ godina 360.000, a 18+ korisnika oko 290.000.

  • od 13 – 17 god: 55.000
  • od 18 – 24 god: 150.000
  • od 25 – 34 god: 87.000
  • od 35 – 44 god: 32.000
  • od 45 – 54 god: 8.300
  • od 55 – 64 god: 2.200
  • od 65+ god: 2.800

Android dominantan

Istina je da na ulicama Beograda i širom Srbije možemo videti sve više “jabuka”, no kada je Instagram u pitanju, skoro 300.000 korisnika pristupa aplikaciji upravo sa Android pametnih telefona. Tek nešto manje od 80.000 to radi sa iOS-a, a ukoliko ste se pitali odakle 20.000 dodatnih korisnika, odstupanje se može pravdati činjenicom da veliki broj korisnika danas ima dva ili više pametnih telefona.

Kada su pak gradovi u pitanju, prestonica Srbije zabeležila je i najveći broj korisnika Instagrama u regionu – njih 110.000. Slede Novi Sad sa 25.000 korisnika, Niš sa 16.000, Kragujevac sa 9.200 i Subotica sa 5.000 korisnika.

Podatke o brojevima korisnika u Hrvatskoj i Sloveniji možete pronaći na lokalnim verzijama Netokracije.

Izvor: Marko Matejčić, Bruketa&Žinić OM/Power Editor

Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.