Ko su korisnici Instagrama u Srbiji?

Pre samo nekoliko dana Instagram oglašavanje postalo je dostupno i na našim prostorima. I dok možemo govoriti o generalnim brojkama kada su korisnici u pitanju, čini se da nismo do detalja upoznati sa Instagramerima u Srbiji. Ko su oni, odakle dolaze, koliko godina imaju?

instagram_srbija

Početkom nedelje saznali smo da je Instagram oglašavanje konačno dostupno i u Srbiji, te širom regiona, ali i da je platforma super za early adoptere, budući da je cena klika i dalje relativno niska. No, kome se to brendovi i oglašivači zapravo obraćaju?

Kada je Srbija u pitanju danas imamo nešto više od 360.000 korisnika Instagrama, od kojih doseg 13+ godina 360.000, a 18+ korisnika oko 290.000.

  • od 13 – 17 god: 55.000
  • od 18 – 24 god: 150.000
  • od 25 – 34 god: 87.000
  • od 35 – 44 god: 32.000
  • od 45 – 54 god: 8.300
  • od 55 – 64 god: 2.200
  • od 65+ god: 2.800

Android dominantan

Istina je da na ulicama Beograda i širom Srbije možemo videti sve više „jabuka“, no kada je Instagram u pitanju, skoro 300.000 korisnika pristupa aplikaciji upravo sa Android pametnih telefona. Tek nešto manje od 80.000 to radi sa iOS-a, a ukoliko ste se pitali odakle 20.000 dodatnih korisnika, odstupanje se može pravdati činjenicom da veliki broj korisnika danas ima dva ili više pametnih telefona.

Kada su pak gradovi u pitanju, prestonica Srbije zabeležila je i najveći broj korisnika Instagrama u regionu – njih 110.000. Slede Novi Sad sa 25.000 korisnika, Niš sa 16.000, Kragujevac sa 9.200 i Subotica sa 5.000 korisnika.

Podatke o brojevima korisnika u Hrvatskoj i Sloveniji možete pronaći na lokalnim verzijama Netokracije.

Izvor: Marko Matejčić, Bruketa&Žinić OM/Power Editor

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.

Startapi i poslovanje

80.000 turista širom sveta posetilo unikatne ture zahvaljujući domaćoj aplikaciji Tour Guide

Da li na odmoru posećujete lokacije koje ne spadaju u tradicionalnu turističku ponudu? Odgovor na ovo pitanje osnova je na kojoj je Tour Guide ekipa bazirala svoj biznis.