Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Iz ove kompanije za sada nisu u javnost izašli sa zvaničnim saopštenjem, dok se veliki broj korisnika žali da je izgubio čak i stotine pratilaca, a neki su prijavili i mnogo veće brojeve, piše britanski Express. Većina influensera primetilo je drastičan pad broja pregleda videa i 24-časovnih priča na Instagramu, dok su neki izgubili i veliki broj zahteva u porukama.

Lažni nalozi su ipak ‘trn u oku’ Instagramu

Treba podsetiti da su iz ove društvene mreže krajem novembra najavili da će stati na put lažnim pratiocima, kao i njihovim lajkovima i komentarima. Kako je još tada rečeno, čitav proces mogao bi da bude obavljen uz pomoć alata zasnovanog na mašinskom učenju koji bi identifikovao i na kraju uklonio lažne naloge – međutim za sada to nije slučaj.

Kako je ova društvena mreža vremenom postala primarna platforma za influensere i brendove koji je koriste u svrhe oglašavanja, mnogi su se okrenuli third party alatima uz pomoć kojih su dodatno širili popularnost svojih postova ali i bazu pratioca uz pomoć lažnih naloga. Ovaj fenomen je u Sjedinjenim Američkim Državama nazvan “nanoinfluenseri”, a koji između ostalog podrazumeva da korisnici od oko 1.000 pratilaca pokušavaju da dođu do besplatnih proizvoda u zamenu za njihovo reklamiranje na Instagramu.

Ipak, velika je verovatnoća da iz Instagrama u budućnosti više neće tolerisati trend veštačkog širenja popularnosti, kao što su i ranije najavljivali.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.