Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Greška u softveru Instagrama glavni je uzrok naglog pada broja pratilaca

Korisnici Instagrama ovih dana žale se na naglu promenu broja pratilaca. Prema poslednjim informacijama, glavni uzrok problema je 'bug' u softveru ove društvene mreže.

Iz ove kompanije za sada nisu u javnost izašli sa zvaničnim saopštenjem, dok se veliki broj korisnika žali da je izgubio čak i stotine pratilaca, a neki su prijavili i mnogo veće brojeve, piše britanski Express. Većina influensera primetilo je drastičan pad broja pregleda videa i 24-časovnih priča na Instagramu, dok su neki izgubili i veliki broj zahteva u porukama.

Lažni nalozi su ipak ‘trn u oku’ Instagramu

Treba podsetiti da su iz ove društvene mreže krajem novembra najavili da će stati na put lažnim pratiocima, kao i njihovim lajkovima i komentarima. Kako je još tada rečeno, čitav proces mogao bi da bude obavljen uz pomoć alata zasnovanog na mašinskom učenju koji bi identifikovao i na kraju uklonio lažne naloge – međutim za sada to nije slučaj.

Kako je ova društvena mreža vremenom postala primarna platforma za influensere i brendove koji je koriste u svrhe oglašavanja, mnogi su se okrenuli third party alatima uz pomoć kojih su dodatno širili popularnost svojih postova ali i bazu pratioca uz pomoć lažnih naloga. Ovaj fenomen je u Sjedinjenim Američkim Državama nazvan „nanoinfluenseri“, a koji između ostalog podrazumeva da korisnici od oko 1.000 pratilaca pokušavaju da dođu do besplatnih proizvoda u zamenu za njihovo reklamiranje na Instagramu.

Ipak, velika je verovatnoća da iz Instagrama u budućnosti više neće tolerisati trend veštačkog širenja popularnosti, kao što su i ranije najavljivali.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.