Instagramov 'Boomerang' zameniće Vine jer svi volimo GIF-ove

Instagramov ‘Boomerang’ zameniće Vine jer svi volimo GIF-ove

Instagram je sinoć lansirao svoju novu aplikaciju pod nazivom ‘Boomerang’, uz pomoć koje su korisnici u mogućnosti da snime kratak animirani GIF sadržaj u trajanju od jedne sekunde i postave ga direktno na svoj Instagram nalog.

Kako piše The Verge, pomenuta aplikacija stvara GIF-ove na osnovu pet prethodno napravljenih fotografija, a kasnije ovaj veoma kratak video korisnici mogu podeliti sa svojim pratiocima na Instagramu, kao i na Facebooku.

Sa druge strane, Boomerang od korisnika ne zahteva da imaju napravljeni nalog na Instagramu, niti da u datom trenutku budu prijavljeni putem ove društvene mreže. Sam korisnički interfejs izgleda krajnje jednostavno, te se ova aplikacija sastoji od jednog dugmeta za pravljenje sadržaja i još jednog odeljka putem koga možete podeliti GIF sadržaj koji ste prethodno kreirali.

Vine je sada dobio ozbiljnog rivala

Poznato je da se iz Instagrama trude kako bi na osnovu novih i korisnih alata obezbedili korisnicima što bolje iskustvo, ali sa druge strane ne smemo zaboraviti da je Boomerang već četvrta samostalna aplikacija koju je razvila ova društvena mreža i to posle Layouta, Bolta Hyperlapsea, što nam govori o ozbiljnim namerama ove kompanije kada je reč o poslovanju, te zadržavanju starih i prikupljanju novih korisnika.

Takođe, treba napomenuti da je lansiranjem Boomeranga, poznati Vine dobio ozbiljnu konkurenciju koja stiže iz veće i poznatije kompanije, ali ova društvena mreža ipak ima na svojoj strani tradiciju i veliki broj korisnika koji su zaljubljenici u kreiranje kratkih video formi, te buduće potencijalno rivalstvo može da bude veoma zanimljivo.

Boomerang je dostupan već od danas, te ga možete potpuno besplatno preuzeti putem iTunes i Google Play prodavnica.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?