Brže uređivanje Instagram fotografija na Androidu?

Brže i jednostavnije uređivanje Instagram fotografija na Androidu?

Svako od nas je dobro upoznat sa procesom postavljanja fotografija na Instagramu te prolaska kroz nekoliko osnovnih koraka poput odabira filtera i pisanja opisa. Iz ove društvene mreže je stiglo jednostavnije rešenje za pomenuti proces koje je za sada obradovalo samo nekoliko korisnika Android uređaja.

instagram_android_app

Naime, kako piše Droid-Life Instagram isprobava novi alat za uređivanje fotografija koji će prvo biti dostupan za Android operativni sistem. Korisnici bi tako mogli da u okviru jedne, jednostavnije stranice dodaju filtere, opis fotografije, kao i tagove.

Za razliku od sadašnjeg procesa objavljivanja fotografija, nakon napravljenog ili prethodno izabranog sadržaja korisnici odmah mogu preći na stranicu putem koje bi bili dostuni svi potrebni koraci pre nego što se fotka zvanično objavi. Takođe, tu je i brži pristup edit i tag opciji koje se nalaze na donjoj levoj, odnosno desnoj strani same fotografije.

Instagram nas čini radoznalima

Novi update na Instagramu pruža veoma korisnu opciju ponuđenih lokacija koje se nalaze u neposrednoj blizini, a iznad toga se nalazi prostor za ostavljanje opisa fotografije.

Ažurirani Instagram je ipak dostupan samo nekolicini Android korisnika, te još nije poznato kada bi svi mogli da isprobaju ove funkcije. Sa druge strane, čini se da je ovo samo eksperiment pomenute kompanije a ne zvanično lansiran update za koji ćemo morati da se strpimo još neko vreme.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.