Uz novi Instagram, nikada više nećete propustiti ‘fotku’ doručka

Vaš prijatelj je doručkovao? Instagram se pobrinuo da to više nikada ne propustite!

Popularna društvena mreža za deljenje fotografija, dobila je nove alate koji bi trebalo da doprinesu još lepšem izgledu mnogobrojnih ‘umetničkih dela’ korisnika. Naime, reč je o novim opcijama pod nazivom ‘Fade’ i ‘Color’, koje služe za podešavanje tonova boja, te ublažavanje oštrine same fotografije.

instagram

Kako piše Mashable, pored novih alata za editovanje sadržaja, ažurirani Instagram pruža mogućnost korisnicima da dobiju notifikacije na svom uređaju kada prijatelji ili profili koje prate objave nove sadržaje. Ovu opciju možete aktivirati dodirom na tri tačkice u gornjem desnom uglu profila koji pratite, a zatim odaberete opciju Turn on Post Notification.

Što se tiče obrade fotografija putem ove popularne aplikacije, nova opcija „Fade“ direktno utiče na ublažavanje oštrine same slike, te joj dodaje mirniji ton, ističu iz Instagrama. Pomenuti alat možda već podseća na neke filtere, međutim njegov efekat je znatno veći i fokusira se na pojedine delove slike. Takođe korisniku je dostupan i slajder putem koga se određuje jačina ovog alata.

Color and Fade
Izgled novih alata Fade i Color. (Izvor: Mashable)

Sa druge strane, opcija koji nosi naziv „Color“, zadužena je za dodavanje različitih nijansi i senki samoj fotografiji. Na korisniku je da odabere hoće li se fokusirati na tamniju ili svetliju stranu slike, te nakon toga može izabrati dobijenu nijansu. Boje koje su trenutno dostupne za korišćenje jesu žuta, narandžasta, crvena, roze, plava, ljubičasta i zelena.

Najnoviju verziju Instagram aplikacije sa pomenutim opcijama, već sada možete preuzeti za Android uređaje putem Google Play prodavnice, dok iz kompanije ističu da će iOS verzija biti dostupna za nekoliko dana putem App Store prodavnice. Notifikacije koje obaveštavaju o postovanju sadržaja, mogu se već sada koristiti, navodi se iz Instagrama.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.