Više od 5.000 programera posetiće ovogodišnji Shift Zadar na koji dolaze Google, Cisco i Microsoft

Više od 5.000 programera posetiće ovogodišnji Shift Zadar na koji dolaze Google, Cisco i Microsoft

Najveća developerska konferencija u Jugoistočnoj Evropi i ove će godine okupiti programersku zajednicu, ali i istaknute predvodnike regionalne i svetske tech industrije.

Infobipova developerska konferencija Shift i ove godine će u Hrvatskoj okupiti međunarodnu tehnološku zajednicu. Zadarski Višnjik će 18. i 19. septembra ugostiti globalne divove tehnološke industrije.

Konferenciju će tokom dva dana obići hiljade posetilaca, što je za hrvatske ali i regionalne kompanije prava prilika za predstavljanje noviteta IT zajednici, ali i potencijalni iskorak u poslovanju. Najavivši novo izdanje Shift konferencije, voditeljka evropskog izdanja pomenutog događaja u Infobipu, Mirna Opolcer, ovom prilikom izjavila je sledeće:

Nakon rekordnog  prošlogodišnjeg izdanja, te ovogodišnjeg američkog prvenca, Shift u Hrvatskoj nastavlja da raste brojem učesnika i govornika, ali što je najvažnije, kvalitetom sadržaja. Imaćemo više od 90 govornika koji će tokom dva dana na čak sedam pozornica predavati o najvažnijim temama savremene softverske industrije.

Prema dosadašnjim podacima, očekujemo hiljade posetilaca, a beležimo i veliki rast prodaje ulaznica u SAD-u, Norveškoj, UK i Finskoj. Sve ovo potvrđuje nam koliko se Shift uspešno pozicionirao na globalnoj sceni te najavljuje još jedan događaj koji tehnološka zajednica ne sme propustiti.

Tech divovi, EXPO dvorana, Startap pozornica

Kao ni prethodnih godina, ni ove godine Shift neće zaobići svetski tehnološki divovi. Google, Cisco i Microsoft samo su neke od velikih kompanija čiji će stručnjaci na pozornicama Višnjika podeliti svoje znanje. Poznata imena međunarodne i hrvatske tech scene naći će se i u EXPO dvorani gde će 30 kompanija smestiti svoje izložbene prostore, među njima Sentry, Bloomreach, Nginx, Sofascore i Reversing Labs. Mirna između ostalog dodaje sledeće:

Najvažniji deo svake konferencije je upoznavanje i širenje mreže poznanstava, a upravo to ćemo i ove godine omogućiti na Shiftu svim posetiocima. Uz EXPO deo gde će publika imati priliku da se upozna s kompanijama iz čitavog sveta, učesnici će moći da se druže pod suncem u otvorenim delovima ili obaviti sastanak u poslovnim i lounge prostorima. Shift okuplja ambiciozne i kreativne ljude iz celog sveta, te nikad ne znate gde se može naći prilika za idući korak u karijeri.

Osim predavanja IT stručnjaka iz celog sveta, publika na Shift konferenciji ima i prostor za networking i zabavu.

Tematski, pozornice će obuhvatiti različite aspekte developerske profesije, među kojima su web programiranje, programiranje u cloudu i nikad aktualnija AI tehnologija. Poseban program održaće se na Startup pozornici gde će kompanije koje tek dolaze dobiti priliku za predstavljanje javnosti, ali i potencijalnim investitorima.

Shift konferencija postala nezaobilazan događaj za programere

Bogati program konferencije dodatno će upotpuniti popratni zabavni sadržaj, nešto po čemu je Shift postao prepoznatljiv i čime se izdvaja od sličnih događaja. Uživanje u suncu i koktelima, isprobavanje superautomobila ili opuštanje na afterpartiju samo su neke od aktivnosti koje i ove godine očekuju sve posetioce Infobipove konferencije.

Shift konferencija je postala nezaobilazan događaj za developersku zajednicu, a program, govornici i produkcija ovogodišnjeg izdanja najavljuju još jedan događaj koji će upisati Hrvatsku na kartu svetskih tehnoloških događaja.


Više informacija o Shift konferenciji i ulaznicama, možete pronaći na zvaničnom sajtu


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.