Prijavi svoju ‘indie’ igru i osvoji put u Tel Aviv!

Prijavi svoju ‘indie’ igru i osvoji kartu + smeštaj za Casual Connect u Tel Avivu

Ukoliko želite da svet čuje za vašu ‘indie’ igru na Casual Connect konferenciji u Tel Avivu (19. - 21. oktobar), šansa da se to zaista i dogodi biće vam pružena 1. avgusta u prostorijama ICT Hub-a sa početkom od 17 časova, kada će prijavljeni učesnici predstaviti svoje projekte pred stručnim žirijem.

Casual-connect-Tel-Aviv

Petočlani žiri će izabrati tri najbolje igre iz Srbije, a činiće ga: Đorđe Radulović, Nenad Tomić, Aleksandar Manja, Nikola Damjanov i Milan Rudež. Igre koje ostave najbolji utisak kod članova žirija biće prosleđene organizatorima Casual Connect-a, a oni će izabrati pobednika koji kao nagradu dobija plaćeni put u Tel Aviv, smeštaj i izložbeni prostor za igru na konferenciji.

Takmičari će morati da ispune i određene uslove za učestvovanje u nadmetanju, a neki od njih su: Igra mora da bude bar u alfa fazi (može da se igra), a ukoliko je već izdata trebalo bi da je izdata najranije 2014. godine. Sa druge strane, oni nisu ograničeni sa platformom ili žanrom po kojima igra treba da bude zasnovana.

Obzirom da je u pitanju internacionalno takmičenje, trebalo bi napisati kratak opis igre na engleskom jeziku. Krajnji rok za prijavu je 29. jul u 23:59h, dok će konačni pobednik biti izabran 10. avgusta. Iz organizacije ističu da su prijave već otvorene, te da ih potencijalni takmičari već mogu popuniti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.