Kupovina unutar aplikacija dostigla rekordnu vrednost širom sveta

Globalno smo oborili rekord i potrošili čak $28 milijardi unutar aplikacija u Q3 2020.

Količina vremena koju provodimo na telefonima neminovno je dovela do toga da sve više novca trošimo na aplikacije i unutar njih. Koliko mnogo, pokazuje nam istraživanje kompanije App Annie.

Karantin, socijalno distanciranje i mere zabrane uzrokovane pandemijom korona virusa „naterale“ su ljude širom sveta da sve više vremena provode online. To je dovelo i do sledećih rezultata: korisnici širom sveta proveli su rekordno mnogo vremena u okviru svojih aplikacija, piše TechCrunch.

Prema najnovijem izveštaju koji je uradio App Annie (firma za mobilne podatke i analitiku), korisnici širom sveta su u periodu od juna do septembra ove godine skinuli 33 milijarde novih aplikacija i u okviru njih potrošili $28 milijardi – što je za 20% više nego prethodne godine. Oni su, takođe, utrošili više od 180 milijardi kolektivnih sati svakog meseca jula, avgusta i septembra 2020. godine, što je porast od 25% u odnosu na prethodnu godinu.

Kako se dalje navodi u pomenutom izveštaju, najviše preuzimanja bilo je sa Google Play prodavnice i to za 10% više u odnosu na prošlu godinu (što čini 25 milijardi od ukupno 33 milijarde novih preuzimanja u  pomenutom tromesečju). Sa druge strane, App Store zabeležio je skoro 9 milijardi preuzimanja, za 20% više u odnosu na 2019. godinu.

Što se tiče tipova preuzetih aplikacija, ne-gejming aplikacije čine 55% od ukupno preuzetih sa Google Play prodavnice, a u App Store-u one čine čak 70%. Generalno gledano, korisnike Google prodavnice najviše su zanimale igre, alati i zabava, dok su za iOS to bile igre, fotografije, video i zabava, koje ostaju glavne kategorije u poslednjih pet kvartala.

Potrošači su takođe potrošili rekordnih 28 milijardi dolara u aplikacijama. Na iOS-u potrošnja je porasla za 20% u odnosu na prošlu godinu, na 18 milijardi dolara, dok je Google Play zabeležio rast od 35% u odnosu na prošlu godinu na preko 10 milijardi dolara. Ne-gejming aplikacije činile su 35% te potrošnje na iOS-u i 20% na Google Play-u, uglavnom zahvaljujući pretplatama.

Sa druge strane, na gejming aplikacije potrošeno je preko 20 milijardi dolara na igre, a do kraja godine App Annie predviđa da će mobilne igre proširiti prednost nad desktop igrama za 2,8 puta i nad konzolom za 3,1 puta. Do tada, broj preuzimanja igara dostigao je 14 milijardi u Q3 periodu, a celokupno istraživanje i dalja predviđanja možete preuzeti na zvaničnom sajtu ove kompanije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Pobednici OTP Generator konkursa Zanateria i Your Pet World otkrivaju dalje svoje poslovne planove

Pre nešto više od nedelju dana završen je još jedan Generator Gamechanger konkurs, ovaj put u 'online' izdanju. Žiri je i ove godine izabrao najbolje digitalne projekte, a njihove priče vam otkrivamo u nastavku.

Internet marketing

Budućnost digitalnog marketinga se ‘kladi’ na mlade ljude – i zato pazite kako birate praktikante

Da li zaista mladima više nije toliko sexy raditi u marketing agencijama ili situacija nije toliko tragična kakvom je predstavljaju?

Startapi i poslovanje

Kanadski startap Autoklose sa kancelarijama u Beogradu akviziran od strane kompanije VanillaSoft

Autoklose nastaviće svoje poslovanje kao deo kompanije VanillaSoft, jedne od vodećih 'sales engagement' tehnoloških kompanija na svetu.

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.