Kupovina unutar aplikacija dostigla rekordnu vrednost širom sveta

Globalno smo oborili rekord i potrošili čak $28 milijardi unutar aplikacija u Q3 2020.

Količina vremena koju provodimo na telefonima neminovno je dovela do toga da sve više novca trošimo na aplikacije i unutar njih. Koliko mnogo, pokazuje nam istraživanje kompanije App Annie.

Karantin, socijalno distanciranje i mere zabrane uzrokovane pandemijom korona virusa “naterale” su ljude širom sveta da sve više vremena provode online. To je dovelo i do sledećih rezultata: korisnici širom sveta proveli su rekordno mnogo vremena u okviru svojih aplikacija, piše TechCrunch.

Prema najnovijem izveštaju koji je uradio App Annie (firma za mobilne podatke i analitiku), korisnici širom sveta su u periodu od juna do septembra ove godine skinuli 33 milijarde novih aplikacija i u okviru njih potrošili $28 milijardi – što je za 20% više nego prethodne godine. Oni su, takođe, utrošili više od 180 milijardi kolektivnih sati svakog meseca jula, avgusta i septembra 2020. godine, što je porast od 25% u odnosu na prethodnu godinu.

Kako se dalje navodi u pomenutom izveštaju, najviše preuzimanja bilo je sa Google Play prodavnice i to za 10% više u odnosu na prošlu godinu (što čini 25 milijardi od ukupno 33 milijarde novih preuzimanja u  pomenutom tromesečju). Sa druge strane, App Store zabeležio je skoro 9 milijardi preuzimanja, za 20% više u odnosu na 2019. godinu.

Što se tiče tipova preuzetih aplikacija, ne-gejming aplikacije čine 55% od ukupno preuzetih sa Google Play prodavnice, a u App Store-u one čine čak 70%. Generalno gledano, korisnike Google prodavnice najviše su zanimale igre, alati i zabava, dok su za iOS to bile igre, fotografije, video i zabava, koje ostaju glavne kategorije u poslednjih pet kvartala.

Potrošači su takođe potrošili rekordnih 28 milijardi dolara u aplikacijama. Na iOS-u potrošnja je porasla za 20% u odnosu na prošlu godinu, na 18 milijardi dolara, dok je Google Play zabeležio rast od 35% u odnosu na prošlu godinu na preko 10 milijardi dolara. Ne-gejming aplikacije činile su 35% te potrošnje na iOS-u i 20% na Google Play-u, uglavnom zahvaljujući pretplatama.

Sa druge strane, na gejming aplikacije potrošeno je preko 20 milijardi dolara na igre, a do kraja godine App Annie predviđa da će mobilne igre proširiti prednost nad desktop igrama za 2,8 puta i nad konzolom za 3,1 puta. Do tada, broj preuzimanja igara dostigao je 14 milijardi u Q3 periodu, a celokupno istraživanje i dalja predviđanja možete preuzeti na zvaničnom sajtu ove kompanije.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki MotionOps podigao investiciju od $1,2 miliona – sledi širenje tima u Srbiji i dalji razvoj proizvoda

MotionOps zatvorio je 'pre-seed' rundu od gotovo 1,2 miliona dolara predvođenu VC fondom iz Jute Alpine 100. Nikola Cvetković, jedan od osnivača ovog startapa, otkriva nam više o tome kako tim planira da iskoristi investiciju.

Analiza

Rast po svaku cenu više nije ono što startape vodi do investicije – i tu je prilika za srpske timove

Po pitanju investiranja u startape na globalnom nivou, prošla decenija lako bi mogla dobiti titulu zlatne decenije. Problem je bio samo jedan: ti startapi u velikoj većini nisu stavljali naglasak na profitablinost i zdrav rast i, uprkos gubicima koji su se brojali u stotinama miliona, ipak su dostizali valuacije od nekoliko milijardi. Sada su se pravila igre promenila - što može ići u prilog domaćim startapima.

Sponzorisano

Degordian pokreće novi podbrend: Builtt! Fokusiraće se na ecommerce, web i product projekte

Degordian dobija novi specijalizovani spin-off brand koji deluje u 3 vertikale. Upoznajte 'Builtt' koji se bavi izradom web stranica, digitalnih proizvoda i ecommerce rešenja.

Propustili ste

Kultura 2.0

Web pristupačnost čini internet boljim mestom za sve – a posebno za osobe sa invaliditetom

Internet je alat putem kog možemo pronaći gotovo sve što želimo da saznamo, zar ne? Nažalost, to nije slučaj za osobe koje imaju određene invaliditete. Upravo zato je pristupačnost interneta (web accessibillity) sve aktuelnija tema.

Društvene mreže

Hoće li Elon Mask zaista uvesti pretplatu za sve korisnike Twittera?

Ono što se dešava sa Twitterom od momenta akvizicije od strane kontraverznog biznismena Elona Maska može se kategorizovati kao potpuna farsa sa čudnim spletom događaja i okolnostima koji su zadesili ovu društvenu mrežu.

Takmičenje

Bosch Startup Harbour poziva startape da zajedno validiraju ideje i skaliraju biznis – prijave traju do 30. septembra

Startup Harbour je globalna inicijativa kompanije Bosch čiji je cilj kreiranje ekosistema kroz saradnju između 'early stage' startapa i različitih Bosch divizija u oblasti informacionih tehnologija i digitalizacije.

Intervju

Amir Moini pomogao je Netflixu da izgradi Employer Brand iz temelja – a sada dolazi na Empple Festival

Treći po redu Empple Festival 5. oktobra ugostiće Amira Moinija, direktora Employer Branding-a kompanije Moloco u Silicijumskoj dolini.

Internet marketing

Weekend Media Festival po 16. put u Rovinju, ovog puta sa fokusom na HR i veštačku inteligenciju

Weekend Media Festival, jedna od najvećih regionalnih konferencija posvećenih digitalnom marketingu, po 16. put će se održati u Rovinju od 21. do 24. septembra, sa potpuno novim i aktuelnim temama iz digitalnog sveta.

Karijere

Olja Vučićević Gaković: Srpski IT bio je prenaduvani balon koji je morao da pukne – i to je izdvojilo kvalitetne kompanije

Olja Vučićević Gaković ima impresivno poslovno iskustvo: od života i rada u Silicijumskoj dolini i saradnje sa kompanijama kao što su Google, Yahoo i IBM, do povratka u Srbiju i vođenja uspešnih IT kompanija. U intervjuu koji sledi, ona je sa nama podelila svoje mišljenje o srpskoj IT industriji - i zašto smatra da je kriza imala pozitivan uticaj na nju.