Kupovina unutar aplikacija dostigla rekordnu vrednost širom sveta

Globalno smo oborili rekord i potrošili čak $28 milijardi unutar aplikacija u Q3 2020.

Količina vremena koju provodimo na telefonima neminovno je dovela do toga da sve više novca trošimo na aplikacije i unutar njih. Koliko mnogo, pokazuje nam istraživanje kompanije App Annie.

Karantin, socijalno distanciranje i mere zabrane uzrokovane pandemijom korona virusa “naterale” su ljude širom sveta da sve više vremena provode online. To je dovelo i do sledećih rezultata: korisnici širom sveta proveli su rekordno mnogo vremena u okviru svojih aplikacija, piše TechCrunch.

Prema najnovijem izveštaju koji je uradio App Annie (firma za mobilne podatke i analitiku), korisnici širom sveta su u periodu od juna do septembra ove godine skinuli 33 milijarde novih aplikacija i u okviru njih potrošili $28 milijardi – što je za 20% više nego prethodne godine. Oni su, takođe, utrošili više od 180 milijardi kolektivnih sati svakog meseca jula, avgusta i septembra 2020. godine, što je porast od 25% u odnosu na prethodnu godinu.

Kako se dalje navodi u pomenutom izveštaju, najviše preuzimanja bilo je sa Google Play prodavnice i to za 10% više u odnosu na prošlu godinu (što čini 25 milijardi od ukupno 33 milijarde novih preuzimanja u  pomenutom tromesečju). Sa druge strane, App Store zabeležio je skoro 9 milijardi preuzimanja, za 20% više u odnosu na 2019. godinu.

Što se tiče tipova preuzetih aplikacija, ne-gejming aplikacije čine 55% od ukupno preuzetih sa Google Play prodavnice, a u App Store-u one čine čak 70%. Generalno gledano, korisnike Google prodavnice najviše su zanimale igre, alati i zabava, dok su za iOS to bile igre, fotografije, video i zabava, koje ostaju glavne kategorije u poslednjih pet kvartala.

Potrošači su takođe potrošili rekordnih 28 milijardi dolara u aplikacijama. Na iOS-u potrošnja je porasla za 20% u odnosu na prošlu godinu, na 18 milijardi dolara, dok je Google Play zabeležio rast od 35% u odnosu na prošlu godinu na preko 10 milijardi dolara. Ne-gejming aplikacije činile su 35% te potrošnje na iOS-u i 20% na Google Play-u, uglavnom zahvaljujući pretplatama.

Sa druge strane, na gejming aplikacije potrošeno je preko 20 milijardi dolara na igre, a do kraja godine App Annie predviđa da će mobilne igre proširiti prednost nad desktop igrama za 2,8 puta i nad konzolom za 3,1 puta. Do tada, broj preuzimanja igara dostigao je 14 milijardi u Q3 periodu, a celokupno istraživanje i dalja predviđanja možete preuzeti na zvaničnom sajtu ove kompanije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Plaćali ste CarGo putem PayPala? NBS će vam poslati sporazum o priznanju krivice

Zatekla vas je koverta i u prvi mah ne verujete šta čitate. Bez panike, uz sporazumno priznanje krivice ne plaćate nikakvu kaznu.

Karijere

Platforme za zapošljavanje otkrivaju trendove u IT-ju: Ko su najtraženiji kadrovi i tehnologije?

Otkrivamo kako u ovom trenutku u Srbiji izgleda presek stanja na IT tržištu po pitanju zapošljavanja.

Gaming

Kako je gejming promenio svet: Od arkadnih mašina do veštačke inteligencije i online igranja

Na nedavno završenom Weekend Media Festivalu održan je panel o globalno sve zanimljivijoj temi 'Kako je gejming promenio svet'. Panelisti su u najvećoj meri govorili o istorijatu i budućnosti ove industrije u regionu ali i šire.

Propustili ste

Gaming

Kako je gejming promenio svet: Od arkadnih mašina do veštačke inteligencije i online igranja

Na nedavno završenom Weekend Media Festivalu održan je panel o globalno sve zanimljivijoj temi 'Kako je gejming promenio svet'. Panelisti su u najvećoj meri govorili o istorijatu i budućnosti ove industrije u regionu ali i šire.

Karijere

Huawei poziva studente iz Srbije da upoznaju 5G i AI iz prve ruke kroz edukativni program

Studenti tehničkih fakulteta i informacionih tehnologija u Srbiji do 7. oktobra mogu da se prijave za učešće u programu za mlade talente kompanije Huawei. U sklopu programa studenti će imati priliku iz prve ruke da uče o novim tehnologijama koje aktivno menjaju svet oko nas.

Karijere

Razgovori sa seniorima: Kako domaću IT industriju vidi Delivery direktor?

Nikola Đorđević iz kompanije Levi9 deli svoja razmišljanja.

Startapi i poslovanje

Za domaći Alt Labs stiže milionska investicija u tokenima za dalju decentralizaciju data centara

Ovaj tim dobio je prvi finansijski doprinos prikupljanjem vrednosti od preko milion dolara od Protocol Labs-a za razvoj svog ekosistema Filmine čiji je krajnji cilj decentralizacija data centara.

Office Talks Podcast

U čemu je tajna najboljih IT poslodavaca?

O brendiranju poslodavaca sve se više priča u korporativnom i IT svetu u Srbiji. Čini se da je ovo jedna od retkih oblasti gde naša zemlja ne kaska mnogo za razvijenim državama. Upravo o ovoj oblasti i dobrim praksama razgovaramo sa Katarinom Šonjić - Employer Branding konsultantom.

Startapi i poslovanje

Domaći Tapni osigurao €200.000 investicije od investitora okupljenih oko Inicijative Digitalna Srbija

Poslovni anđeli koja okuplja DSI investirali su 200.000 evra u domaći startap Tapni koji nudi rešenje za digitalizovanje vizit karti tj. razmenu poslovnih kontakata.