ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest, cilj unapređenje proizvoda

ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest sa ciljem da se podrži razvoj rešenja u oblasti ‘cyber’ bezbednosti

ICT Hub Venture, investicioni fond sa sedištem u Beogradu koji ulaže u startape u ranoj fazi razvoja, investirao je u Trickest, beogradski startap koji se bavi 'cyber' bezbednošću. Cilj je da se podrži razvoj 'cloud-based' platforme koja će omogućiti dinamično testiranje radi pronalaska slabih tačaka i ranjivosti svakog sistema.

Startap Trickest razvija softver u obliku servisne platforme (Trickest Hive) koji će kompanijama i pojedincima omogućiti da kreiraju i automatizuju dinamične bezbednosne procese rada kako bi brzo i efikasno testirali svoje sisteme i detektovali probleme u okviru svojih mreža.

Ovaj startap predvode suosnivači Nenad Zarić, koji je kao penetracioni tester radio u kompaniji Seven Bridges i Mihailo Tomić, koji je prethodno bio zaposlen na Data Engineer poziciji u kompaniji Things Solver. Tim je izveo nekoliko bezbednosnih penetracionih testiranja kroz niz programa namenjenih lovu na bagove za kompanije sa liste Fortune 500, kao što su Uber, PayPal, Spotify, Airbnb, Twitter i Snapchat. 

Ono što je AutoCAD za arhitekte, to je Tricket Hive za cyber bezbednost

Zahvaljujući svom velikom iskustvu iz ove oblasti, Trickest tim je identifikovao do sada neiskorišćen prostor na tržištu za celovito rešenje posvećeno penetracionom testiranju, kao i globalni deficit u sferi stručnjaka koji se bave Internet bezbednošću. Trickest Hive je, kako se dodaje u saopštenju, platforma koja je jednostavna za korišćenje i omogućava lako uključivanje nove generacije cyber eksperata, kojima će omogućiti kreiranje procesa rada, izveštavanje i izvlačenje lekcija iz open source zajednice.

Svi testovi koje bude izvodila Trickest Hive korisnička baza, maksimalno će uvećati korišćenje postojeće infrastrukture kroz on-click upravljanje, na taj način brzo isporučujući rezultate testova kako bi se bezbednost dovela na još viši nivo. 

Jedan od osnivača ove platforme, Nenad Zarić, istakao je da svi alati koji trenutno postoje na tržištu su manje ili više defanzivni u svojoj suštini, a iz ovog tima su uvideli priliku da izgrade platformu koja će ponuditi kompletno penetraciono testiranje. Kako on kaže, ono što je Photoshop za dizajnere i AutoCAD za arhitekte, to će Trickest Hive biti u smislu alata sa kojima će ofanzivniji eksperti i penetracioni testeri u oblasti cyber bezbednosti porediti sva druga rešenja:

Mi razvijamo platformu koja će biti namenjena kako profesionalcima u oblasti cyber bezbednosti koji samostalno rade, tako i onima koji su zaposleni u velikim kompanijama, a namera nam je da se pozicioniramo kao karika koja ih povezuje, kako bismo mogli da adresiramo njihove zajedničke potrebe.

Sa druge strane, njegov kolega Mihailo objašnjava da kao dodatak onom jednostavnom podizanju zidova kako bi se zaštitile mreža i aplikacije, Trickest Hive će svojim korisnicima omogućiti dinamično testiranje kako bi pronašli slabe tačke i ranjivosti sistema. Prema njegovim rečima, oni će biti osnaženi velikom bazom kraudsorsovanog znanja, analizom podataka i mogućnošću da nova saznanja podele sa velikim korporacijama.

Platforma za korporativne klijente u poslednjem kvartalu ove godine

Komentarišući novu investiciju i ulaganje ICT Hub Venture-a u pomenuti startap iz Beograda Kosta Andrić, izvršni direktor fonda ICT Hub Venture, istakao je sledeće:

ICT Hub Venture je ponosan što postaje partner Trickest timu i ima priliku da ih podrži u nastojanju da tržištu ponude platformu zasnovanu na pouzdanom penetracionom testiranju visokih performansi, koje će postati budućnost održive cyber bezbednosti. ICT Hub Venture željno iščekuje nastavak rada sa Trickest timom, kako bismo im pomogli da izgrade platformu za cyber bezbednost svetske klase.

Kao dodatak svojim dinamičnim i prilagodljivim mogućnostima, Trickest Hive će takođe imati korist i od no-code principa koji omogućava priliv kraudsorsovanog znanja koje osnažuje i obrazuje novu generaciju profesionalaca u oblasti cyber bezbednosti.

Inače, Trickest je već došao i do prvih prihoda kroz završetak rada na projektima za korporativne klijente u Aziji i Evropi koji su platformu koristili kao prototip. Zbog visokog stepena potražnje koji su iskazali prvi korporativni kllijenti, a usled uvećanog korišćenja digitalnih mreža nakon situacije sa COVID19, Trickest predviđa da će se lansiranje Trickest Hive platforme za korporativne klijente desiti u poslednjem kvartalu 2020. godine.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Nenad Milanović (COING): Domaće IT kompanije moraju se boriti za prava LGBTQ+ populacije

Direktor kompanije COING za Netokraciju objašnjava zašto IT kompanije treba da se bore protiv diskriminacije LGBTQ+ populacije u Srbiji i diskriminišu diskriminatore.

Kultura 2.0

Usvojen Zakon o digitalnoj imovini! Šta dalje?

Nakon javno održane rasprave, Narodna skupština je usvojila Zakon o digitalnoj imovini, čime se Srbija svrstala u krug retkih država koje su zakonski regulisale oblast digitalne imovine. U nastavku otkrivamo šta nam to Zakon donosi u odnosu na Nacrt i šta možemo očekivati u budućnosti.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Propustili ste

Kultura 2.0

Kako da nam internet iskustvo bude bolje (i mnogo bezbednije) u 2021. godini?

Ako razmišljate o tome da li (i kako) da promenite svoje internet navike po pitanju privatnosti i bezbednosti - ovo je tekst za vas.

Gaming

Svetski poznati CS:GO timovi iz Beograda igraju na turniru vrednom milion dolara

Neki od najboljih svetskih timova u globalno popularnoj igri Counter Strike: Global Offensive upravo se nalaze u Beogradu gde igraju mečeve Blast Pro Series Finala - turnira od milion dolara.

Startapi i poslovanje

Beogradski Konstrukt akviziran od strane HTEC-a uz najavljene nove akvizicije širom regiona

Kompanija HTEC akvizirala je Konstrukt u cilju pojačanja produktnog i brend dizajna za svoje klijente.

Internet marketing

Oglašavanje na Snapchatu nije bauk i treba ga iskoristiti pre konkurencije

Koji tip kompanija u Srbiji bi trebalo da razmisli o tome da se priključi Snapchatu i da se oglašava na toj društvenoj mreži?

Office Talks Podcast

Profesionalni razvoj programera (upoznajte Symphony)

Tridesetu epizodu Office Talks podcasta obeležio je razgovor sa predstavnicima kompanije Symphony. Sa njima smo pričali o istoriji kompanije, procesu regrutovanja, kulturi rada i izazovima sa kojima su se susretali za vreme pandemije.

Kultura 2.0

Žene imaju jednaku sposobnost ‘preživljavanja’ na online platformama, ali slabije ulaze u ovu oblast

Predstavljamo vam rezultate specijalnog izdanja Gigmetar istraživanja koje pokazuje kako su se gig radnice adaptirale na nove uslove rada koje je donela pandemija.