ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest, cilj unapređenje proizvoda

ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest sa ciljem da se podrži razvoj rešenja u oblasti ‘cyber’ bezbednosti

ICT Hub Venture, investicioni fond sa sedištem u Beogradu koji ulaže u startape u ranoj fazi razvoja, investirao je u Trickest, beogradski startap koji se bavi 'cyber' bezbednošću. Cilj je da se podrži razvoj 'cloud-based' platforme koja će omogućiti dinamično testiranje radi pronalaska slabih tačaka i ranjivosti svakog sistema.

Startap Trickest razvija softver u obliku servisne platforme (Trickest Hive) koji će kompanijama i pojedincima omogućiti da kreiraju i automatizuju dinamične bezbednosne procese rada kako bi brzo i efikasno testirali svoje sisteme i detektovali probleme u okviru svojih mreža.

Ovaj startap predvode suosnivači Nenad Zarić, koji je kao penetracioni tester radio u kompaniji Seven Bridges i Mihailo Tomić, koji je prethodno bio zaposlen na Data Engineer poziciji u kompaniji Things Solver. Tim je izveo nekoliko bezbednosnih penetracionih testiranja kroz niz programa namenjenih lovu na bagove za kompanije sa liste Fortune 500, kao što su Uber, PayPal, Spotify, Airbnb, Twitter i Snapchat. 

Ono što je AutoCAD za arhitekte, to je Tricket Hive za cyber bezbednost

Zahvaljujući svom velikom iskustvu iz ove oblasti, Trickest tim je identifikovao do sada neiskorišćen prostor na tržištu za celovito rešenje posvećeno penetracionom testiranju, kao i globalni deficit u sferi stručnjaka koji se bave Internet bezbednošću. Trickest Hive je, kako se dodaje u saopštenju, platforma koja je jednostavna za korišćenje i omogućava lako uključivanje nove generacije cyber eksperata, kojima će omogućiti kreiranje procesa rada, izveštavanje i izvlačenje lekcija iz open source zajednice.

Svi testovi koje bude izvodila Trickest Hive korisnička baza, maksimalno će uvećati korišćenje postojeće infrastrukture kroz on-click upravljanje, na taj način brzo isporučujući rezultate testova kako bi se bezbednost dovela na još viši nivo. 

Jedan od osnivača ove platforme, Nenad Zarić, istakao je da svi alati koji trenutno postoje na tržištu su manje ili više defanzivni u svojoj suštini, a iz ovog tima su uvideli priliku da izgrade platformu koja će ponuditi kompletno penetraciono testiranje. Kako on kaže, ono što je Photoshop za dizajnere i AutoCAD za arhitekte, to će Trickest Hive biti u smislu alata sa kojima će ofanzivniji eksperti i penetracioni testeri u oblasti cyber bezbednosti porediti sva druga rešenja:

Mi razvijamo platformu koja će biti namenjena kako profesionalcima u oblasti cyber bezbednosti koji samostalno rade, tako i onima koji su zaposleni u velikim kompanijama, a namera nam je da se pozicioniramo kao karika koja ih povezuje, kako bismo mogli da adresiramo njihove zajedničke potrebe.

Sa druge strane, njegov kolega Mihailo objašnjava da kao dodatak onom jednostavnom podizanju zidova kako bi se zaštitile mreža i aplikacije, Trickest Hive će svojim korisnicima omogućiti dinamično testiranje kako bi pronašli slabe tačke i ranjivosti sistema. Prema njegovim rečima, oni će biti osnaženi velikom bazom kraudsorsovanog znanja, analizom podataka i mogućnošću da nova saznanja podele sa velikim korporacijama.

Platforma za korporativne klijente u poslednjem kvartalu ove godine

Komentarišući novu investiciju i ulaganje ICT Hub Venture-a u pomenuti startap iz Beograda Kosta Andrić, izvršni direktor fonda ICT Hub Venture, istakao je sledeće:

ICT Hub Venture je ponosan što postaje partner Trickest timu i ima priliku da ih podrži u nastojanju da tržištu ponude platformu zasnovanu na pouzdanom penetracionom testiranju visokih performansi, koje će postati budućnost održive cyber bezbednosti. ICT Hub Venture željno iščekuje nastavak rada sa Trickest timom, kako bismo im pomogli da izgrade platformu za cyber bezbednost svetske klase.

Kao dodatak svojim dinamičnim i prilagodljivim mogućnostima, Trickest Hive će takođe imati korist i od no-code principa koji omogućava priliv kraudsorsovanog znanja koje osnažuje i obrazuje novu generaciju profesionalaca u oblasti cyber bezbednosti.

Inače, Trickest je već došao i do prvih prihoda kroz završetak rada na projektima za korporativne klijente u Aziji i Evropi koji su platformu koristili kao prototip. Zbog visokog stepena potražnje koji su iskazali prvi korporativni kllijenti, a usled uvećanog korišćenja digitalnih mreža nakon situacije sa COVID19, Trickest predviđa da će se lansiranje Trickest Hive platforme za korporativne klijente desiti u poslednjem kvartalu 2020. godine.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.