ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest, cilj unapređenje proizvoda

ICT Hub Venture investirao u beogradski startap Trickest sa ciljem da se podrži razvoj rešenja u oblasti ‘cyber’ bezbednosti

ICT Hub Venture, investicioni fond sa sedištem u Beogradu koji ulaže u startape u ranoj fazi razvoja, investirao je u Trickest, beogradski startap koji se bavi 'cyber' bezbednošću. Cilj je da se podrži razvoj 'cloud-based' platforme koja će omogućiti dinamično testiranje radi pronalaska slabih tačaka i ranjivosti svakog sistema.

Startap Trickest razvija softver u obliku servisne platforme (Trickest Hive) koji će kompanijama i pojedincima omogućiti da kreiraju i automatizuju dinamične bezbednosne procese rada kako bi brzo i efikasno testirali svoje sisteme i detektovali probleme u okviru svojih mreža.

Ovaj startap predvode suosnivači Nenad Zarić, koji je kao penetracioni tester radio u kompaniji Seven Bridges i Mihailo Tomić, koji je prethodno bio zaposlen na Data Engineer poziciji u kompaniji Things Solver. Tim je izveo nekoliko bezbednosnih penetracionih testiranja kroz niz programa namenjenih lovu na bagove za kompanije sa liste Fortune 500, kao što su Uber, PayPal, Spotify, Airbnb, Twitter i Snapchat. 

Ono što je AutoCAD za arhitekte, to je Tricket Hive za cyber bezbednost

Zahvaljujući svom velikom iskustvu iz ove oblasti, Trickest tim je identifikovao do sada neiskorišćen prostor na tržištu za celovito rešenje posvećeno penetracionom testiranju, kao i globalni deficit u sferi stručnjaka koji se bave Internet bezbednošću. Trickest Hive je, kako se dodaje u saopštenju, platforma koja je jednostavna za korišćenje i omogućava lako uključivanje nove generacije cyber eksperata, kojima će omogućiti kreiranje procesa rada, izveštavanje i izvlačenje lekcija iz open source zajednice.

Svi testovi koje bude izvodila Trickest Hive korisnička baza, maksimalno će uvećati korišćenje postojeće infrastrukture kroz on-click upravljanje, na taj način brzo isporučujući rezultate testova kako bi se bezbednost dovela na još viši nivo. 

Jedan od osnivača ove platforme, Nenad Zarić, istakao je da svi alati koji trenutno postoje na tržištu su manje ili više defanzivni u svojoj suštini, a iz ovog tima su uvideli priliku da izgrade platformu koja će ponuditi kompletno penetraciono testiranje. Kako on kaže, ono što je Photoshop za dizajnere i AutoCAD za arhitekte, to će Trickest Hive biti u smislu alata sa kojima će ofanzivniji eksperti i penetracioni testeri u oblasti cyber bezbednosti porediti sva druga rešenja:

Mi razvijamo platformu koja će biti namenjena kako profesionalcima u oblasti cyber bezbednosti koji samostalno rade, tako i onima koji su zaposleni u velikim kompanijama, a namera nam je da se pozicioniramo kao karika koja ih povezuje, kako bismo mogli da adresiramo njihove zajedničke potrebe.

Sa druge strane, njegov kolega Mihailo objašnjava da kao dodatak onom jednostavnom podizanju zidova kako bi se zaštitile mreža i aplikacije, Trickest Hive će svojim korisnicima omogućiti dinamično testiranje kako bi pronašli slabe tačke i ranjivosti sistema. Prema njegovim rečima, oni će biti osnaženi velikom bazom kraudsorsovanog znanja, analizom podataka i mogućnošću da nova saznanja podele sa velikim korporacijama.

Platforma za korporativne klijente u poslednjem kvartalu ove godine

Komentarišući novu investiciju i ulaganje ICT Hub Venture-a u pomenuti startap iz Beograda Kosta Andrić, izvršni direktor fonda ICT Hub Venture, istakao je sledeće:

ICT Hub Venture je ponosan što postaje partner Trickest timu i ima priliku da ih podrži u nastojanju da tržištu ponude platformu zasnovanu na pouzdanom penetracionom testiranju visokih performansi, koje će postati budućnost održive cyber bezbednosti. ICT Hub Venture željno iščekuje nastavak rada sa Trickest timom, kako bismo im pomogli da izgrade platformu za cyber bezbednost svetske klase.

Kao dodatak svojim dinamičnim i prilagodljivim mogućnostima, Trickest Hive će takođe imati korist i od no-code principa koji omogućava priliv kraudsorsovanog znanja koje osnažuje i obrazuje novu generaciju profesionalaca u oblasti cyber bezbednosti.

Inače, Trickest je već došao i do prvih prihoda kroz završetak rada na projektima za korporativne klijente u Aziji i Evropi koji su platformu koristili kao prototip. Zbog visokog stepena potražnje koji su iskazali prvi korporativni kllijenti, a usled uvećanog korišćenja digitalnih mreža nakon situacije sa COVID19, Trickest predviđa da će se lansiranje Trickest Hive platforme za korporativne klijente desiti u poslednjem kvartalu 2020. godine.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

E-commerce

Mesec dana kasnije i dalje ne znamo gde su naši Aliexpress paketi – ali barem imamo neke odgovore

Enigma zvana AliExpress poštarina za Srbiju, podelila je mišljenja mnogih kupaca, organizacija i svih ostalih koji se za ovu temu zanimaju. Iako je razloga za astronomsko poskupljenje poštarine mnogo, neki odgovornost prebacuju na Poštu, drugi na avio prevoz i kineske trgovce, ali se ipak čini da je istina 'negde tamo'. Mi smo na osnovu svih dosadašnjih podataka pokušali da rešimo misteriju.

Startapi i poslovanje

Najavljene nove mere za pomoć privredi – država plaća 60% minimalca i odlaže plaćanje poreza i doprinosa

Preduzetnici i zaposleni u mikro, malim i srednjim preduzećima u julu i avgustu dobiće dodatnu ekonomsku pomoć države usled krize izazvane epidemijom korona virusa - plaćanje 60% od minimalca u julu i avgustu, odlaganje plaćanja poreza i doprinosa za mesec dana, a najavljen je i novi projekat 'Moja prva plata'.

Office Talks Podcast

Gde su naši AliExpress paketi?

Šestu epizodu Netokracijinog Office Talks podcasta obeležio je razgovor o trenutnim dešavanjima sa astronomskim poskupljenjem poštarine sa sajta AliExpress. Mi smo pokušali da analiziramo šta je tačno dovelo do ovog problema koji je u velikoj meri pogodio sve one koji kupuju sa ove poznate online prodavnice.

Propustili ste

Karijere

Do 30% domaćih frilensera traži sigurnost stalnog posla jer frilensing na globalu pokazuje znake recesije

Šta čeka srpske frilensere u narednom periodu i kako će izgledati budućnost frilensinga na domaćem tržištu?

Kultura 2.0

Serbia Business Run nastavlja sa aktivnim tim bildingom u kojem zbližava kolege – ovaj put kroz ‘online’ trku

Peto izdanje Serbia Business Run, serije poslovnih trka i najveći sportsko-kompanijski događaj u Srbiji, održaće se u septembru 2020. godine - ovoga puta 'online'. Kako izgleda trka u ovom potpuno drugačijem formatu, otkriva nam direktor ove organizacije.

Društvene mreže

Ima li oglašavanja van Facebook platformi?

Možda ste primetili kako pojedini brendovi nisu bili prisutni na vašem Instagram i Facebook feedu tokom jula. To me je navelo na razmišljanje, a šta da se sutra probudimo i da Facebook i Instagram ne postoje, šta onda?

Office Talks Podcast

Kako je KK Crvena Zvezda osvojila Evropu najboljom marketing strategijom

Košarkaška Evroliga nije se zasnivala samo na utakmicama u sportskim halama, već i na jednom sasvim drugačijem terenu - u pitanju je digitalni marketing u sportu.

Gaming

Šest godina od Astroids igre i srpski studio Superverse osvaja Steam sa novim naslovom!

Pre šest godina studio Superverse Industries, tada još pod nazivom Industry Entertainment, predstavio je svoju novu igru - Astroids, koja je kasnije postala Superverse, a sa kojom je ovaj game development studio iz Srbije zabeležio uspeh. Mi smo sa osnivačima razgovarali kako je izgledao put od prvog naslova 2002. godine pa sve do jedne uspešne igre na platformi Steam.

E-commerce

Novi vodiči za sigurnu Internet trgovinu pomažu početnicima da kupuju ‘online’

Za potrošače koji još uvek nisu upoznati sa Internet trgovinom, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i USAID obezbedili su digitalne vodiče koji nastoje da korisnicima objasne sve prednosti 'online' kupovine i edukuju ih o toj aktivnosti.