Novi tip članstva namenjen je brzorastućim tehnološkim kompanijama čija tehnologija unapređuje industriju digitalnog oglašavanja.
Članstvo u IAB-u više nije rezervisano samo za etablirane igrače. Iako veličina poslovanja nikada nije bio preduslov za članstvo u ovoj organizaciji, po svojoj prirodi startapi i inovativni timovi uglavnom nisu pristupali nacionalnim IAB udruženjima. To bi se uskoro moglo promeniti jer je IAB Europe nedavno predstavio novu vrstu članstva namenjenog startapima, a prvi član u evropskoj mreži ovog udruženja upravo je srpski Brid.tv o kojem smo već pisali na Netokraciji.
Kako se navodi u zvaničnom saopštenju, novo članstvo predstavlja “početni” nivo, a to znači da je ovaj tip članstva namenjen kompanijama koje nacionalni IAB prepoznaje kao startape na tržištu na kojem posluju. Time se mladim i inovativnim kompanijama i igračima koji su tek na početku, pruža prilika da svoje poslovanje prošire na druga evropska tržišta pri čemu IAB Europe želi da obezbedi platformu i glas za inovativna preduzeća koja nastoje da unaprede digitalni advertajzing ekosistem.
Novi i postojeći članovi moći će da se umreže kako bi podelili i pokrenuli ideje, rešenja i najbolje prakse, pri čemu startapi dobijaju i pristup zvaničnim dokumentima i analizama koje Evropa radi.
Brže do inovacija u advertajzingu
Komentarišući pridruživanje sa pozicije prvog startapa koji se pridružio IAB Europe, Uroš Jojić, osnivač kompanije Brid.tv, izjavio je:
Kao kompanija koja radi na pružanju rešenja za video oglašavanje i monetizaciju izdavača, verujemo da je pridruživanje IAB Europe savršena odskočna daska za dalji razvoj naše tehnologije i poboljšanje transparentnosti sa našim izdavačima. Oduševljeni smo prilikom da budemo prvi koji će iskoristiti njihov novi nivo članstva za startape jer je ovaj model savršen za nove igrače koji traže resurse i mogućnosti da prošire svoje poslovanje u industriji digitalnog oglašavanja.
Izvršni direktor IAB Europe, Tovnsend Fehan, dodao je:
Snaga IAB Europe potiče od njenog velikog članstva u nacionalnim IAB organizacijama i korporativnim članovima. Uvek tražimo načine da poželimo dobrodošlicu i uključimo nova preduzeća koja dodaju vrednost našoj industriji. Kroz ovaj novi nivo članstva, sada proširujemo ovaj doseg tako što kreiramo platformu za predstavljanje evropskih inovacija i preduzetništva.
Više informacija o novom modelu članstva pronađite na sajtu lokalnog ogranka iab.rs.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!