Radionica: Kako da pripremite projekat na Awards takmičenju?

Radionica: Kako da pripremite projekat na Awards takmičenju?

Drugo izdanje IAB MIXX Converence & Awards održaće se u decembru, dok će u okviru programa biti dodeljene nagrade za najbolje digitalne projekte i kampanje realizovane u prethodnoj godini. Uvertira za ovogodišnji MIXX Awards počinje već 6. septembra kada će u bioskopu Cineplexx BIG Beograd biti održan besplatan IAB Serbia MasterClass događaj posvećen savetima za što bolju pripremu i predstavljanje projekta u okviru Awards takmičenja.

Prošle godine u Srbiji održan je prvi IAB MIXX Conference & Awards u okviru kojeg smo dobili pobednike u 10 kategorija, čime su ujedno i obeležene najbolje digitalne kampanje i projekti.

Drugi po redu IAB MIXX održaće se na proleće 2018. godine, dok iz IAB Serbia najavljuju i besplatnu radionicu koja će se održati 6. septembra u bioskopu Cineplexx BIG Beograd, a u okviru koje će učesnici edukativnog programa imati priliku da čuju trikove, primere dobrih praksi i savete kako da svoj projekat ili kampanju pripreme i predstave – ne samo za MIXX Awards, već i za druga takmičenja:

O tome šta je i na koji način neophodno predstaviti žiriju na takmičenjima, govoriće četiri stručnjaka sa lokalnog tržišta koji su tokom svog dugogodišnjeg radnog iskustva bili u ulozi, kako žirija, tako i pobednika najvećih svetskih takmičenja.

Tokom edukativnog programa biće održana četiri predavanja, te će prisutni imati priliku da čuju Žarka Sakana (Managing Director New Moment, Cannes Lions Winners), Lazara Džamića (kreativnog stratega, člana žirija nekoliko awards takmičenja u Velikoj Britaniji), Vladimira Aranđelovića (predsednika UO IAB Serbia, člana žirija IAB MIXX Awards Europe 2017.) i Ivana Minića (predsednika žirija IAB MIXX Awards Serbia 2016.).

Kao što smo napomenuli, prijave za IAB MasterClass događaj „Kako da predstavite projekat za Awards takmičenje?“ u potpunosti su besplatne, dok su mesta ograničena. Prethodna prijava je obavezna i može se izvršiti na sledećem linku.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.