Na međunarodno priznatom takmičenju IAB MIXX Awards, koje je ove godine održano po četvrti put, a u sklopu konferencije Digital Day Lite, juče su dodeljene nagrade za najbolje digitalne kampanje u proteklih godinu dana.
Nagrada IAB MIXX dodeljuje se najboljima u industriji, čime se postavljaju standardi koji inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog marketinga, navodi se u saopštenju.
Dobitnici IAB MIXX Awards za 2021. godinu
- Best Brand Awareness Campaign – Munchmallow brend film “Priča za sebe”, Ovation BBDO
- Best Branded Content – Seniori – Social Media, FullHouse Ogilvy
- Best Campaign – Covid19 Crisis – Thank you, Doctors, McCann Beograd
- Best Cross Media Integration – COCA-COLA otkriva misterije Srbije!, McCann Beograd & Drive
- Best Direct Response & Lead Generation Campaign – Roming Net, FullHouse Ogilvy
- Best Innovation – COCA-COLA otkriva misterije Srbije!, McCann Beograd & Drive
- Best Microsite – Blog „Biti mama“, FullHouse Ogilvy
- Best Non-Profit / Corporate Social Resposibility – Trezno i oprezno, FullHouse Ogilvy
- Best Product Launch – Kokos Kasato – Nekima se neće dopasti, Žiška
- Best Social Community Building – Od TVITA do DNEVNIKA 2, Pioniri Communications
- BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN – Seniori – Social Media, FullHouse Ogilvy
- BEST SOCIAL INFLUENCER MARKETING – Insta Grand #SamoUzivaj, Executive Group
Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji “Thank you, Doctors” agencije McCann Beograd.
Iz organizacije IAB MIXX nagrada kažu da su su nagrade dodeljene u 13 od 15 kategorija jer su kategorije Best mobile i Best video advertising campaign ostale bez prijava, dok prijavljeni radovi u kategoriji Best corporate website nisu osvojili dovoljan broj poena za nagradu.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!