Na međunarodno priznatom takmičenju IAB MIXX Awards, dodeljene su nagrade za najbolje lokalne digitalne kampanje u okviru konferencije Digital Day u Dorćol Platzu u Beogradu.
Nagrada IAB MIXX dodeljuje se najboljima u svetu marketinga, čime se postavljaju standardi koji inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog oglašavanja. Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awards prvi put su činili regionalni digitalni stručnjaci koji su odabrali pobednike prema kategorijama.
Dobitnici IAB MIXX Awards za 2022. godinu
- Best Brand Advertising Campaign – Rum Kasato – Tek mi je 30 – Žiška
- Best Cross Media Integration – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
- Best Innovation – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
- Best E-Commerce Campaign – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
- Best Product Launch – Grand Single Origin – Pom Pom Communications
- Best Social Community Building – Nektar pivo – Sipaj po mrežama – Pioniri Communications
- Best Video Advertising Campaign – Grand kafa – Hajde da imamo vremena – Žiška
- Best Branded Content – Booster rs – Ovation BBDO
- Best Social Influencer Marketing – Čista petica za povratak u školu – Drive i McCann Beograd
- Best Social Media Campaign – Munchmallow – 40 slatkih godina – Žiška
- Best Campaign Effectiveness – Kad budeš bila spremna – Direct Media United Solutions
Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4. Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena peti put zaredom.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!