Proglašeni dobitnici Mixx Awards i Mixx Awards Grand Prix za 2022. godinu

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Proglašeni dobitnici Mixx Awards i Mixx Awards Grand Prix za 2022. godinu

Na međunarodno priznatom takmičenju IAB MIXX Awards, dodeljene su nagrade za najbolje lokalne digitalne kampanje u okviru konferencije Digital Day u Dorćol Platzu u Beogradu.

Nagrada IAB MIXX dodeljuje se najboljima u svetu marketinga, čime se postavljaju standardi koji inspirišu, edukuju i prikazuju najbolje prakse u industriji digitalnog oglašavanja. Stručni žiri ovogodišnjeg Mixx Awards prvi put su činili regionalni digitalni stručnjaci koji su odabrali pobednike prema kategorijama.

Dobitnici IAB MIXX Awards za 2022. godinu

  • Best Brand Advertising Campaign – Rum Kasato  Tek mi je 30 – Žiška
  • Best Cross Media Integration – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
  • Best Innovation – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
  • Best E-Commerce Campaign – Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4
  • Best Product Launch – Grand Single Origin – Pom Pom Communications
  • Best Social Community Building – Nektar pivo  Sipaj po mrežama – Pioniri Communications
  • Best Video Advertising Campaign – Grand kafa  Hajde da imamo vremena – Žiška
  • Best Branded Content – Booster rs – Ovation BBDO
  • Best Social Influencer Marketing – Čista petica za povratak u školu – Drive i McCann Beograd
  • Best Social Media Campaign – Munchmallow  40 slatkih godina – Žiška
  • Best Campaign Effectiveness – Kad budeš bila spremna – Direct Media United Solutions

Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji: Superhero – McCann Beograd, Drive, Chapter 4. Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena peti put zaredom.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Institut BioSens otvorio novi poziv za akcelerator namenjen IT i poljoprivrednim startapima

Institut BioSens pozvao je inovativne startape iz IT i poljoprivrednog sektora da učestvuju u trećem izdanju akceleratora i na taj način nastavlja dobru praksu pružanja podrške inovativnim preduzetnicima u razvoju ideja koje će doprineti digitalnoj transformaciji poljoprivrede.

Gaming

Wargaming Forge: Novi edukativni program o kreiranju globalnih video igra – uz potencijalno zaposlenje

Industrija razvoja video igara jeste zanimljiva, ali u isto vreme kompleksna stvar. Potencijale talenata koji tu istu industriju grade, prepoznala je kompanija Wargaming koja je pored kancelarija u Beogradu, otvorila i 'Forge' program prakse, sa čijom smo programskom menadžerkom razgovarali.

Startapi i poslovanje

Srpski NOVELIC prodao 54% udela indijskoj kompaniji Sona za 40,5 miliona evra

Indijska kompanija Sona Comstar potvrdila je kupovinu 54% udela u kapitalu za €40,5 miliona srpske kompanije Novelic, osnovane 2012. godine. Ova domaća kompanija razvija radarske senzore bazirane na milimetarskim talasima za auto, IoT i robotsku industriju.

Propustili ste

Internet marketing

Da li će digitalni marketing preživeti novu eru privatnosti?

Zbog potrebe da se istaknu u moru konkurencije, brendovi će morati ozbiljno da se posvete kreiranju kvalitetnog, relevantnog i kreativnog sadržaja.

Kultura 2.0

Vlada Srbije ulaže €52 miliona u izgradnju novog centra za kreativne industrije

Obeležen početak radova na rekonstrukciji nekadašnje zgrade Ložionice u kreativno-inovativni multifunkcionalni centar.

Startapi i poslovanje

OTP banka otvorila prijave za novi Generator ZERO 2023 konkurs

OTP banka je pokrenula novi ciklus Generator ZERO 2023 konkursa sa ciljem da podrži rešenja koja doprinose smanjenju karbonskog otiska i rastu zelene ekonomije.

Office Talks Podcast

Kako graditi uspešne web3 kompanije i projekte?

U tech zajednici sve više se priča o web3 svetu. Upravo zato, tema 127. epizode Office Talks podkasta bila je o izgradnji i vođenju web3 kompanija. O tome smo pričali sa osnivačima kompanije ShardLabs, koja ima tim i u Beogradu.

Karijere

Serbian Product Community: Objavljena anketa za ljude koji se bave kreiranjem digitalnih proizvoda

Cilj ankete je podizanje transparentnosti plata tako da se zajednički stekne realnija slika o stanju u upravljanju razvojem digitalnih proizvoda u Srbiji.

Tehnologija

Slobodan Marković: Kako javno dostupni NLP modeli za srpski jezik doprinose rastu domaće IT industrije?

Zašto ChatGPT ne zna padeže, a mi još uvek nemamo Siri na srpskom? Kako razvoj ovih alata može pozitivno da utiče na domaću 'tech' zajednicu, objasnio nam je Slobodan Marković, digitalni savetnik u organizaciji UNDP.