IAB MIXX Awards je prestižna godišnja dodela nagrada u okviru IAB DIGITAL DAY konferencije a kreirana je za celokupan digital marketing ekosistem: brendovi, nove tehnologije, digital, mediji, agencije i kultura.
U vremenu sa povećanom količinom dostupnih podataka, kompanije se trude da kreiraju personalizovano iskustvo njihovim korisnicima, a sa povećanom brigom o zaštiti podataka i privatnosti, kompanije su pod pritiskom da budu što transparentnije kako prikupljaju podatke.
Artifical Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) se sve više koriste da unaprede marketing strategije kroz analizu podataka i predviđanje ponašanja korisnika. Influencer Marketing nastavlja da bude popularan način za brendove da dođu do njihovih ciljnih grupa ali sa povećanim brojem influensera i platformi, brendovi su sve oprezniji i traže autentične i angažovane influensere.
Humanitarne akcije organizovane preko društvenih medija i sajtova sve više uzimaju učešće u rešavanju problema zajednice, poslodavci koji žele da privuku, zadrže ili angažuju zaposlene u kompaniji, potencijal prisustva na TikTok platformi ali i viralni radovi sa minimalnim budžetom koji postižu maksimalne rezultate navode nas da IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija šest novih kategorija:
Employer Branding, Tik Tok, Social Good, Viral, Publisher Project, Digital Communication within Government, International and Non-Profit Organisations. Takođe, sve kategorije su dobile osveženje kada su u pitanju opisi i kriterijumi. Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija.
Radovi se mogu prijaviti do 03. aprila
U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 17 kategorija na osnovu već propisanih pravila:
- Brand Advertising;
- Cross Media Integration;
- Innovation;
- E-commerce;
- Product Launch;
- Community Building;
- Video Advertising;
- Content;
- Effectiveness;
- Influencer Marketing;
- Social Media;
- Employer Branding;
- Viral;
- TikTok;
- Social Good;
- Publisher Project;
- Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations
Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.
Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 03. aprila 2023. godine, a pobednici IAB MIXX AWARDS 2023 će biti javno predstavljeni 18. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije DIGITAL DAY.
Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na mixx.rs.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!