Otvorene prijave za IAB Mixx Awards 2023 koji dobija 6 novih kategorija

Otvorene prijave za IAB Mixx Awards 2023 koji dobija 6 novih kategorija

IAB MIXX Awards je prestižna godišnja dodela nagrada u okviru IAB DIGITAL DAY konferencije a kreirana je za celokupan digital marketing ekosistem: brendovi, nove tehnologije, digital, mediji, agencije i kultura.

U vremenu sa povećanom količinom dostupnih podataka, kompanije se trude da kreiraju personalizovano iskustvo njihovim korisnicima, a sa povećanom brigom o zaštiti podataka i privatnosti, kompanije su pod pritiskom da budu što transparentnije kako prikupljaju podatke.

Artifical Intelligence (AI) and Machine Learning (ML) se sve više koriste da unaprede marketing strategije kroz analizu podataka i predviđanje ponašanja korisnika. Influencer Marketing nastavlja da bude popularan način za brendove da dođu do njihovih ciljnih grupa ali sa povećanim brojem influensera i platformi, brendovi su sve oprezniji i traže autentične i angažovane influensere.

Humanitarne akcije organizovane preko društvenih medija i sajtova sve više uzimaju učešće u rešavanju problema zajednice, poslodavci koji žele da privuku, zadrže ili angažuju zaposlene u kompaniji, potencijal prisustva na TikTok platformi ali i viralni radovi sa minimalnim budžetom koji postižu maksimalne rezultate navode nas da IAB MIXX Awards (Marketing and Interactive Exellence Awards) ove godine gubi neke stare i dobija šest novih kategorija:

Employer Branding, Tik Tok, Social Good, Viral, Publisher Project, Digital Communication within Government, International and Non-Profit Organisations. Takođe, sve kategorije su dobile osveženje kada su u pitanju opisi i kriterijumi. Radovi se u skladu sa ciljevima kampanje ili projekta, kao i ranijih godina, mogu prijaviti u jednoj ili više kategorija.

Radovi se mogu prijaviti do 03. aprila

U svakoj kategoriji se dodeljuje po jedna nagrada, a žiri će svojim ocenama odrediti pobednika za sledećih 17 kategorija na osnovu već propisanih pravila:

  • Brand Advertising;
  • Cross Media Integration;
  • Innovation;
  • E-commerce;
  • Product Launch;
  • Community Building;
  • Video Advertising;
  • Content;
  • Effectiveness;
  • Influencer Marketing;
  • Social Media;
  • Employer Branding;
  • Viral;
  • TikTok;
  • Social Good;
  • Publisher Project; 
  • Digital Communication within the Government, International and Non-Profit Organisations

Za IAB MIXX Grand Prix, najprestižniju nagradu takmičenja, boriće se pobednički radovi iz svih kategorija, dok će odluku o dobitniku Grand Prix-a doneti stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele. Kompanija koja je dobitnik Grand Prix-a ima mogućnost nominacije člana stručnog žirija za naredno takmičenje IAB MIXX Awards Serbia.

Radovi se mogu prijaviti najkasnije do 03. aprila 2023. godine, a pobednici IAB MIXX AWARDS 2023 će biti javno predstavljeni 18. maja prilikom svečane ceremonije dodele nagrada u okviru konferencije DIGITAL DAY.

Dodela nagrada MIXX Award se realizuje u organizaciji IAB Serbia od 2016. godine, kao jedina globalno priznata nagrada za najbolja ostvarenja u digitalnoj industriji. Iz organizacije pozivaju sve zainteresovane da se informišu o pravilima dodele nagrada na mixx.rs.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Office Talks Podcast

Kako doći do investicije za vaš startap?

Gost 195. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Rakčević koji je sa nama podelio svoj preduzetnički put i iskrene savete za sve koji planiraju da osnuju startap u Web3 ili nekom drugom sektoru IT industrije.

Startapi i poslovanje

Kako je Slobodan pobegao iz Beograda na Rtanj gde spaja IT i poljoprivredu?

U podnožju planine Rtanj, zajedno sa svojom porodicom pobegao je od gradske vreve i stresnog života. Tamo uzgajaju lekovito bilje od kojeg proizvode preparate dostupne na portalu Royal Balm.

Startapi i poslovanje

Srpsko-američki Lupa Technology osigurao investiciju od $1,8 miliona – sledi širenje poslovanja

Lupa Technology je na misiji da značajno unapredi upravljanje podacima u građevinskoj industriji. Ova srpsko-američka platforma, sa sedištem u Njujorku i Beogradu, upravo je zatvorila rundu ulaganja od $1,8 miliona kako bi podstakla svoju ekspanziju.

Propustili ste

Intervju

Endava: Program dualnog obrazovanja stvara IT budućnost Srbije

 Ukoliko nastojimo da razvijamo IT industriju i digitalnu ekonomiju u Srbiji, jedan od temelja za to jeste obrazovanje i dolazak novih mladih talentovanih ljudi. Velike IT kompanije, poput Endave, igraju važnu ulogu u procesu izgradnje i edukacije budućih stručnjaka.

Karijere

Učenike u Srbiji više ne zanima IT: Istina ili medijski spin?

'Đaci neće u programere' odjeknulo je u svim medijima nakon završenog prijemnog za srednje škole i gimnazije. Da li je zaista tako i zbog čega ove godine ima manje upisanih đaka na IT smerove u gimnazijama, pročitajte u analizi koja sledi.

Office Talks Podcast

Mily Tech: Startap koji pomaže da vam paketi stižu na vreme

Gost 197. epizode Office Talks podkasta bio je Miloš Zlatković, osnivač i CEO kompanije Mily Technologies. On nam je predstavio razvojni put kompanije — od osnivanja do milionske investicije i planova za budućnost!

Intervju

Mastercard lansirao alat ‘Shopping Muse’ za jednostavnu i personalizovanu kupovinu

Kompanija Mastercard je razvila novi alat 'Shopping Muse' koji je zasnovan na AI tehnologiji a sve u cilju da se napravi veliki korak ka interaktivnijoj i angažovanijoj trgovini u budućnosti. 

Karijere

Kako strani eksperti iz kompanije ABBYY ocenjuju IT tržište rada u Srbiji?

Predviđaju da će Srbija od 'outsourcing' regrutnog centra postati atraktivna tehnološka lokacija na globalnom tržištu, ali je prethodno potrebno preduzeti određene korake ka ostvarivanju tog cilja.

Intervju

Može li veštačka inteligencija pomoći u izgradnji održivih energetskih sistema i poslovanja?

Koliko bi i na koji način integracija AI tehnologije mogla da utiče na unapređenje rešenja u energetskom sektoru, ali i na poslovanje jedne kompanije? Odgovor na ovo pitanje dobili smo u razgovoru sa Jelenom Pejković iz kompanije Schneider Electric.