Kompanija Hunch, koja se bavi razvojem rešenja iz oblasti digitalnog oglašavanja zasnovanim na principima veštačke inteligencije, osvojila je prestižnu nagradu za najbolji 'case study' na Meta Business Partner festivalu.
Na festivalu Meta Business Partner, održanom 28. juna u Berlinu, tim kompanije Hunch imao je priliku da demonstrira svoje umeće i stručnost, kada su u pitanju rešenja zasnovana na veštačkoj inteligenciji. Njihova studija slučaja izdvojila se među oštrom konkurencijom i osvojila prestižno priznanje za najbolju u svojoj kategoriji.
Izvršni direktor Siniša “Siggi” Rakovich (CEO) i Nebojša Knežević (Head od Product Solutions), stupili su na scenu Metine kancelarije u Berlinu, predstavivši studiju slučaja koju je Hunch radio za partnere, Gorillas i SHOP APOTHEKE EUROPE, na temu Efficiency Meets Creative Inovation. S fokusom na automatizaciju i upotrebu veštačke inteligencije, ova studija slučaja kroz dva segmenta demonstrira razvoj kompanije Meta u narednim godinama.
Prvo mesto sa čak 85% osvojenih glasova!
Sveobuhvatnost studije slučaja dokazala je inovativni potencijal Hunch-ove tehnologije, što je tim dovelo na prvo mesto, ostavljajući za sobom tri renomirana lidera u industriji — Vidmob, Creative lift, 916. Glasanje se odvijalo na licu mesta i online za sve učesnike festivala, a Hunch je osvojio čak 85% glasova. Pored individualnog uspeha kompanije, ovo priznanje ističe i globalni uticaj domaćeg ekosistema. U izjavi za naš portal, Filip Mateković, Head of Marketing u kompaniji Hunch, posebno je istakao:
Nagrada je potvrda da se ovde u Beogradu, na lokalu rade dobre stvari za globalno tržište! Mlad tim tim developera i marketara pobedio je mnogo veće od sebe. Takođe, ova nagrada je dokaz da su ‘product’ kompanije ‘here to stay’. A, u kontekstu ekspanzije veštačke inteligencije, ovo je zaista velika stvar.
Nagradom smo postigli momentum koji ćemo da iskoristimo i da se pridružimo toj Meta festival vrtešci. Stoga, plan je da sa njima idemo i na druge lokacije van Berlina, kao što su Rim, Varšava, Amsterdam, Dablin – svuda gde Meta ima kancelarije.
On dodaje da je Meta Business festival prvo okupljanje nakon pandemije, te da su u kompaniji počastvovani zbog prilike da predstave svoje patente – konkretne slučajeve upotrebe veštačke inteligencije. Kako kaže, Hunch tim se izdvojio svojim inovativnim pristupom kojim je, pored očiglednih rezultata za brendove, značajno olakšao posao marketinškim stručnjacima.
Uspeh kompanije Hunch na Meta Business Partner Festivalu dokaz je rastućeg značaja koji tehnologije zasnovane na veštačkoj inteligenciji imaju u oblikovanju budućnosti tehnološke industrije, a svojom posvećenošću inovacijama i opipljivim rezultatima, kompanija je sebi obezbedila značajno mesto u globalnoj zajednici.
Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!