Kako je domaći startap Hunch postao prepoznatljiv brend u Holandiji

Kako je domaći startap Hunch postao prepoznatljiv brend u Holandiji

Hunch već drugu godinu za redom sponzoriše Dutch Search Awards, dodelu nagrada za najbolje holandske marketinške agencije, koja se održava u Utrehtu. Ove godine se vraćamo bogatiji za tri nagrade koje je osvojila agencija sa kojom radimo, i sa misijom da uspostavimo dominaciju na holandskom tržištu.

Dutch Search Awards je gala veče koje se svake godine održava 1. decembra u Utrehtu, gde najbolje holandske agencije dobijaju nagrade i priznanja za svoj rad tokom godine. Za ovaj događaj smo saznali sasvim spontatno, od našeg klijenta koji nas je uputio da je godinu dana ranije neko osvojio nagradu sa Hunch kejsom, a da mi to nismo ni znali.

Zato smo prošle godine otišli po prvi put da se upoznamo sa agencijama koje učestvuju. Tada je Hunch sponzorisao nagradu Best Social Advertising Campaign i organizovali smo intervjue sa najboljim marketarima na temu trendova koje možemo očekivati u 2023.

S obzirom na to da smo bili jedini sponzori koji nisu iz Holandije, veliki broj gostiju nije znao ko smo, i većini je bio potreban dodatni kontekst o tome šta je Hunch i šta mi radimo.

Tada smo postavili cilj za 2023. godinu da Hunch bude zapamćen i to je upravo ono što smo postigli.

Na dodeli nagrada 2022. godine Hunch je bio nepoznato ime, a sada je situacija potpuno drugačija.

Povratak Hunch-a na DSA i preko 20 kejseva nominovanih za nagradu

Godinu dana kasnije vraćamo se na DSA, a ovoga puta su mnogi učesnici događaja naši klijenti, od kojih smo neke po prvi put upoznali na prošlogodišnjem događaju. Osim toga, prošle godine je samo jedan Hunch kejs bio u takmičenju za nagradu, dok je ovog puta bilo preko 20 kejseva kreiranih kroz Hunch, a tri su pobedila u svojim kategorijama.

Naš povratak na događaj nam je dao potpuno novu percepciju: svi su znali ko je Hunch.
Ponovili smo intervjue, ali ovoga puta nije bilo potrebno objašnjavati ni zašto ih radimo, niti ko smo mi. Marketari koje smo odabrali za intervju su čekali svoj red u našem kutku, tačno znajući zašto su tu.

Brending je ove godine bio isplaniran do najsitnijeg detalja uz kampanju Green means the win, a u trenutku dodele nagrade koju sponzorišemo, cela sala je bila u zelenoj boji Hunch-a.

Trenuci boravka na tržištu gde ljudi prepoznaju naš logo su izrazito značajni, zato što daju realnu percepciju kako brend raste.

Ove godine je tim od devet ljudi iz Hunch-a doživeo upravo takvu spoznaju na DSA: Hunch je brend u Holandiji, a mi smo te večeri bili njegovi najbolji ambasadori.

Zato je naš dugoročni cilj da dominiramo na holandskom tržištu, što podrazumeva i otvaranje kancelarije u Holandiji. Osim toga, cilj je da poseta događajima preraste u organizaciju istih. Za kraj, želimo da postanemo sinonim za inovativnost u social advertising-u u celoj Holandiji, a pozivamo vas i da pogledate aftermovie sa samog događaja.


Želiš da podeliš svoje mišljenje o ovoj temi? Komentari su otvoreni na našoj Facebook i LinkedIn stranici!

Popularno

Startapi i poslovanje

Vega IT ulaže €1.000.000 u osnivanje novog startapa Thrivea

Kao nastavak globalnog širenja poslovanja, kompanija Vega IT najavila je novi poslovni poduhvat. Ovog puta, rade na razvoju inovativnog HR SaaS rešenja pod imenom Thrivea.

Startapi i poslovanje

Anygo je novi servis za deljenje vozila u Beogradu putem aplikacije – čija se mreža širi

Na ulicama glavnog grada pojavili su se mali gradski Hyundai automobili sa natpisom 'Anygo car sharing'. Prestonica je konačno dobila jedan ovakav servis, a mi vam u intervjuu sa osnivačem startapa 'Anygo' otkrivamo kako on funkcioniše i na koji način je nastao.

Novost

Sve što treba da znate o aplikaciji Agencije za privredne registre

APR je uveo aplikaciju za sastavljanje i podnošenje finansijskih izveštaja za 2023. godinu, u skladu sa Zakonom o računovodstvu. Za vas smo izdvojili najvažnije pojedinosti vezane za njeno korišćenje.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Novi GapMinder Fond II s kapitalom od €80 miliona targetira i srpske startape!

GapMinder Ventures, VC fond koji je dosad primarno ulagao u tehnološke kompanije iz Rumunije, pokreće GapMinder Fond II, investicioni paket od 80 miliona evra koji će biti alociran i na širem istočnoevropskom regionu, pa tako i Srbiji i Hrvatskoj.

Tehnologija

SEO Spam: Kako su AI generisani advokati pokušali da prevare Netokraciju?

Razvojem veštačke inteligencije cyber kriminalci postaju sve veštiji, a napadi sve maliciozniji. Donosimo vam priču o tome kako smo uspeli da raskrinkamo jedan takav pokušaj ucene.

Office Talks Podcast

Da li će Bitcoin doći do $100.000?

Dolazak Bitcoin ETF-a izazvao je pažnju mnogih u Web3 svetu. Upravo o ovoj temi ali i o stanju na tržištu kriptovaluta, razgovarali smo u novoj epizodi podkasta sa Aleksandrom Matanovićem, direktorom i osnivačem kripto menjačnice ECD.rs.

Mobilno

Uživo praćenje prevoza u Beogradu od danas na Google mapama!

Google je u okviru svoje aplikacije mapa na pametnim telefonima omogućio praćenje javnog prevoza u realnom vremenu za našu prestonicu.

Digitalni mediji

Vladimir Kovač: Iz zajednice se regrutuje radna snaga, zato kompanije treba da budu deo događaja

Zrenjaninski hotel Vojvodina tradicionalno će krajem aprila ugostiti još jednu DigiTalk konferenciju i edukaciju posvećenu e-trgovini. O važnosti održavanja ovakvih događaja za kreativnu, digitalnu i IT zajednicu, razgovaramo sa jednim od osnivača i organizatora konferencije.

Intervju

Bosch inženjerski centar u Srbiji zapošljava IT stručnjake koji razvijaju rešenja za auto industriju

Ubrzani razvoj 'automotive' industrije i okretanje u smeru sve veće integracije digitalnih rešenja, otvorile su jedno sasvim novo poglavlje za tehnološke i IT kompanije. Jedan od lidera u razvoju digitalnih rešenja za auto industriju je i kompanija Bosch, čiji IT sektor u Srbiji zapošljava više od 400 stručnjaka.