Domaće IT kompanije donirale preko 3.000.000 dinara pomoći u okviru humanitarnog CS:GO turnira

Domaće IT kompanije donirale preko 3.000.000 dinara pomoći u okviru humanitarnog CS:GO turnira

Početkom aprila odigrao se CS:GO turnir humanitarnog karaktera koji je podržalo preko 80 domaćih kompanija. Tom prilikom prikupljeno je 3,2 miliona dinara novčane pomoći za organizacije koje pomažu medicinske radnike u ovim teškim uslovima.

Po imenu HIT CS:GO, humanitarni turnir koji je pokrenula kompanija Quantox Technology sa idejom da se uključe i druge kompanije i organizacije, održan je od 4. do 5. aprila. Turnir se igrao online, a priliku za dobru zabavu i širenje humanitarizma imalo je više od 80 kompanija i organizacija koje su se odazvale ovom pozivu.

Tom prilikom, zabeleženi su sledeći rezultati:

  • 70 timova je učestvovalo u turniru;
  • 360 učesnika je igralo;
  • sakupljeno je 3.242.000 dinara;
  • tri ekipe su odnele pobedu;
  • 50% budžeta – 1.621.000 dinara se donira Kliničkom centru u Nišu;
  • 30% budžeta – 972.600 dinara se donira Republičkom fondu za zdravstveno osiguranje za pomoć medicinskom osoblju;
  • 20% budžeta – 648.400 dinara se donira UNICEF-u za nabavku opreme.

Humanitarni turnir postaje liga!

Iz kompanije Quantox otkrivaju za Netokraciju da su vođeni uspešnim odazivom velikog broja kompanija, odlučili da pokrenu CS:GO IT ligu u kojoj će moći da učestvuju sve zainteresovane kompanije. Ova liga je deo IGN Lockdown društveno odgovornog projekta koji ima za cilj da se dani u izolaciji oplemene razonodom i ove vrste.

Kompletan projekat podržali su IGN Adria, festivali Games.con i Klikcon, kao i mnogobrojni saradnici, partneri u projektu i donatori. Više informacija o novoj ligi i pravilima prijave, pronađite na zvaničnom sajtu.


Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.