Horor priče iz industrije: Pogrešno popunjen formular koji je promenio sve

Horor priče iz industrije: Pogrešno popunjen formular koji je promenio sve

Naša priča počinje kao i mnoge velike katastrofe - jednom prostom birokratskom omaškom. Jedan od nas je prošle nedelje zaboravio da označi dugme na jednom 'online' formularu.

Kao što prvi pacijent koga ogrebe zaražen pas ne može da zamisli koliko patnje će prouzrokovati njegova nepažnja, tako je i naš Darko bezbrižno nastavio gledanje YouTube istorijskih dokumentaraca.

U međuvremenu, agencija oko njega je neprimetno, ali nepovratno skliznula na put za ludilo. Prvi znaci pošasti uočeni su slučajno. Neko je samo rutinski ostalima doviknuo Nema. Zvučalo je kao šala. Nismo verovali da može zaista nestati. Već će se vratiti ujutru, zajedno sa suncem. Ali, nismo mogli da pretpostavimo koliko duga će biti noć koja sledi.

Prvo su stradali praktikanti. Nisu razumeli tiho škrgutanje zubima koje najavljuje besnilo. Iskusni accounti umeli su da namirišu kolege koje su krenule da se pretvaraju i uspeli su da se zabarakadiraju u konferencijske sale na vreme. Na zvučnike se više niko nije kačio. Svima je postalo bitnije da osluškuju brujanje skoro električnog napona koje se širilo kancelarijom. Nema muzike. Nema ničega. Nema.

Kako preživeti noć?

Od onih koji su otišli na ručak vratila se samo horda zombija sposobna jedino da monotono tuče po tipkama tastature. Spustili su naslone svojih stolica kao vampiri koji ležu u sanduke i prepustili se jednoj istoj žudnji – za onim čega nema i neće biti danas. Par srećnika je, kao božijom rukom, iz kancelarije izvukao Sastanak. Nisu se vratili, ali su poslali glas da je sa druge strane sve po starom.

Delovali su srećno, kao mi samo dan pre. Pre nego što smo se zavalili u sanduke da škrgućemo zubima. Onda je neka izgladnela duša opalila jedan templejt brifa u produkciju. Prvo koškanje je bilo bezazleno. Neko je nešto doviknuo iza hrpe stativa, propsa i rasvete. Bila je dovoljna pogrešna intonacija u pOšALji mI mEjL i uzvraćeno je baražnom vatrom. Forward manager-u!

Dovedi mi klijenta da klikće! Daću otkaz pa se slikajte i ti i klijent!!! Kada su direktori stigli na bojište, vazduh je bio težak od optužbi, frustracija i slomljenih prijateljstava. Zaustili su da kažu onu čuvenu iskuliraj, idi u kuhinju i… ali su se setili da nema. Kao što nije bilo ni spasa tom danu. Preživeli su se povukli u svoje jazbine, razbacane po open space-u, i čekali da dan istekne.

Jedva smo dočekali pogodan trenutak da izađemo napolje i zagrlimo svih 177 čestica po metru kubnom. Svih 177 čestica slobode! Sutradan, prvi account je ušao u kancelariju u 8:30. Otvorio je limenu ćasu u kuhinji. Ovog jutra – bila je puna. Skuvao je kafu. Ostatak dana protekao je sasvim normalno. Međutim, negde duboko u nama i dalje čuče iste zveri i čekaju trenutak kada će opet nestati kafe.

Ovaj tekst deo je serijala povodom Noći veštica u kom objavljujemo anonimne horor priče iz industrije. Zanima te šta su još preživele tvoje kolege? Pogledaj ovo.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Startapi i poslovanje

Emitto obećava 10x veći CTR jer sadržaj plasira tamo gde su korisnici – u njihove direktne poruke

Oglašavanje putem društvenih mreža je sve skuplje, e-mail marketing ne donosi iste rezultate kao pre, pa čitava industrija traži alternativne kanale oglašavanja - među kojima su i direktne poruke. O tome zašto je 'dark social' sve popularniji, razgovaramo sa osnivačem startapa Emitto.

Propustili ste

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.

Tehnologija

10 zanimljivih gedžeta koji mogu biti vaši na Crni petak!

Crni petak, dan poznat po velikim popustima na razne proizvode polako nam se bliži. Ako želite da izbegnete stampedo ljudi u šoping centrima, mi smo za vas pripremili zanimljive gedžete koje možete kupiti preko domaćih web prodavnica.