Honorarci.rs spajaju 4.500 radnika sa poslodavcima

Honorarci.rs sa 4.500 registrovanih korisnika spajaju radnike željne posla i poslodavce

U vreme kada smo svedoci borbe za radna mesta kao i velike nezaposlenosti, veru u bolje dane mogu nam vratiti različite platforme koje okupljaju radnu snagu i podižu svest o transparentnom upošljavanju. Jedan od takvih projekata jeste i sajt Honorarci.rs, a zašto je on pokrenut i kako danas funkcioniše, redakciji Netokracije otkrio je jedan od njegovih osnivača - Ivan Tuševljak.

honorarci_main
Osnivački tim sajta Honorarci.rs

Naizgled jednostavan a u isto vreme koristan, sajt Honorarci.rs predstavlja platformu koja na lak način pomaže osobama tj. korisnicima da pronađu honorarni posao, ali i poslodavcima da angažuju kvalifikovane radnike.

Na stranici se mogu pronaći poslovi iz različitih oblasti a nakon odabira neke od njih, korisnicima su na raspolaganju i kategorije u kojima žele da pronađu honorarno zaposlenje. Pre korišćenja sajta i njegovih usluga, potrebno je da se registrujete, kreirate i popunite svoj profil.

Pored toga, bitno je napomenuti da svaki potencijalni kandidat za određenu vrstu zanimanja ima svoj profil sa osnovnim informacijama, kontaktom i portfoliom, što dodatno može pomoći poslodavcima kada je reč o potrazi za kadrovima koje bi uposlili.

Par prijatelja, nešto slobodnog vremena i volja

Kako bi saznali više o samom projektu kao i pozadini njegovog nastanka, popričali smo sa Ivanom Tuševljakom, jednim od osnivača i momkom koji je zadužen za marketing i komunikacije pri sajtu Honorarci.rs. On je tom prilkom izjavio:

Projekat je okupio nas par prijatelja u trenutku kad se niko od nas nije bavio poslom za koji se školovao. Znali smo da su honorarni poslovi trend u svetu, ali smo takođe znali da u Srbiji možemo da uspemo samo ako što veći broj ljudi okupimo oko iste ideje – da sami sebi kreiraju radno vreme, konstantno unapređuju svoja znanja i biraju poslove kojim će se baviti.

Misija nam je da što veći broj preduzetnika koji nude usluge počne da koristi prednosti Interneta u svom poslovanju. To direktno utiče i na porast potrebe za IT zanimanjima, koja su svakako zanimanja budućnosti.

Ivan
Ivan Tuševljak predstavlja Honorarci.rs na konferenciji Nova Energija

Kritike su uvek dobrodošle’

Obzirom da je većina nas svesna činjenice da je u Srbiji danas teško naći posao, Ivana smo upitali kako tačno Honorarci.rs rešava taj problem, ali i koji je dosadašnji feedback korisnika i poslodavaca.

Sudeći prema statistici, Ivan nam otkriva da je jedna od najpopularnijih kategorija za potražnju poslova zapravo pisanje radova, ali dodaje da su pored toga veoma popularne oblasti poput inženjerstva, multimedije i dizajna kao i foto – video usluga.

Takođe, on navodi da sajt korisnicima (preduzetnicima) nudi mogućnost i priliku da pokažu svoje potencijale uz veoma malo rizika. Ideja je veoma jednostavna, a korisnicima se pruža mogućnost besplatnog oglašavanja na specijalizovanom portalu za reklamiranje usluga:

Svako ko želi da radi može doći na naš portal, napraviti svoj profil sa referencama, besplatno postaviti oglas i čekati da ga potencijalni poslodavac pozove. Trenutno imamo 4.500 registrovanih korisnika i taj broj svakodnevno raste. Sve više ljudi shvata da je tržište usluga kamen temeljac svake zdrave svetske ekonomije.

Često nam se javljaju ljudi koji su sklopili poslove preko nas, uglavnom su to samo reči hvale i poneka dobronamerna kritika ili ideja kako da učinimo portal boljim. Nama sve kritike i pohvale mnogo znače, jer nam uprave one govore da sve ono u šta smo uložili višemesečni rad, počinje da dobija smisao.

honorarci
Na sajtu Honorarci.rs trenutno možete pronaći kadar za veliki broj industrija.

Uzevši u obzir da Honorarci.rs postoje već godinu dana, zanimalo nas je da li je ova platforma postala profitabilna za tim koji stoji iza nje, te nam je Tuševljak otkrio:

 Godinu dana je prošlo od početka rada portala, i dalje nismo profitabilni ali sve slobodne resurse ulažemo u ovaj projekat. Nadamo da će sajt početi da zarađuje makar toliko da postane finansijski samoodrživ. Ipak, možemo reći da je rad na razvoju ove platforme bio veoma koristan za naš tim jer smo mnogo naučili, stekli nova iskustva i mnoga poznanstva.

Uzmi sudbinu u svoje ruke, pokreni se

Za sam kraj razgovora, Ivan se osvrnuo na budućnost ovog sajta, ali i stvari koje tim već uveliko priprema.

Planovi su veliki, ali još uvek treba realno da sagledamo sve mogućnosti. Naš primarni cilj jeste „slanje poruke“ ljudima da je svako sposoban da radi i zaradi svoj dinar. Što se tiče samog portala, radimo na novom dizajnu i novim funkcionalnostima koje će našim korisnicima u velikoj meri olakšati korišćenje sajta. Radimo polako te se nadamo da će veliki broj novih ideja i poboljšanih funkcija ugledati svetlost dana početkom septembra.

I pored sveopšte krize zapošljavanja, prilike za zaposlenje i dalje su „tu negde“, skriveno čekaju da se pokrenemo i učinimo neophodne prve korake ka pronalaženju posla. Honorarci.rs danas okupljaju svojevrsnu zajednicu profesionalaca i honoraraca koji su spremni za upošljavanje i rad na određenim projektima, ali i ono bitnije – obema stranama jasno stavlja do znanja da će posla uvek biti za one koji su se pozdravili od čekanja posla i krenuli proaktivno da traže isti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?