Hakuj turističku industriju u Crnoj Gori – čekaju te Spark.Me i San Francisko!

Softverska kompanija Logate i digitalna zajednica Crne Gore - Digitalizuj.me - najavili su jubilarni peti Hakaton koji će se održati od 26. do 28. maja u Tivtu. U pitanju je događaj namenjen programerima, projekt menadžerima, grafičkim i interfejs dizajnerima koje zanima razvoj aplikacija, dok su organizatori spremili vredne nagrade za pobednički tim.

hakaton-1

Ovogodišnji hakaton nosi naziv Hakuj turizam, dok učesnici već sada mogu da započnu sa razmišljanjem o interesantnim konceptima, hardveru, softveru, korisničkom iskustvu i upotrebljivosti potencijalnog rešenja. Kako bi svi bili ravnopravni, konkretne detalje, odnosno materijale koje je potrebno integrisati u različita rešenja – takmičari dobijaju prvog dana hakatona od strane organizatora.

Prema pravilima takmičenja, osam formiranih timova (od dvoje do četvoro ljudi po timu) mogu da iskoriste sve što tehnologija danas dozvoljava i naprave nešto što može doprineti promociji turizma u Crnoj Gori. Iako su dosadašnji hakatoni trajali 24 sata, organizatori su ovogodišnjio događaj produžili na čak tri dana – sa željom da se kreiraju što kvalitetnija rešenja od kojih će ono pobedničko imati priliku da se predstavi publici i investitorima na predstojećoj Spark.me konferenciji – u okviru startap takmičenja.

‘Fast-track’ na Spark.me i korak do San Franciska

Pored prilike da se predstave žiriju na Spark.me takmičenju, najbolji tim očekuje i nagrada od 3.000 evra koju je obezbedila Societe Generale Montenegro banka. Iz organizacije napominju da učesnici hakatona moraju biti stariji od 18 godina, dok formirani timovi mogu brojati od dva do četiri člana.

Poželjne su timske prijave, ali dozvoljene su i individualne. Krajnji rok za prijavu je 15. maj 2017. godine. Više informacija o događaju kao i ostala pravila mogu pronaći na zvaničnoj stranici hakatona.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Quantox otvorio kancelariju u Novom Sadu – petu posle Beograda, Niša, Kragujevca i Čačka

Sa ciljem privlačenja lokalnog kadra, sve veći broj domaćih IT kompanija otvara svoje kancelarije širom Srbije nudeći budućim kolegama mogućnost rada iz rodnog grada.

Kolumna

TripAdvisor marketing: Kako da vaš hotel ‘dominira’ na osnovu iskustva posetilaca

U ugostiteljstvu se oduvek znalo da je zadovoljni gost najbolja reklama, kao i da su najbolji gosti oni koji dođu putem preporuke.

Internet marketing

Da li su platforme za influensere samo ‘hype’ koji prolazi – poput WoM servisa?

Sećate se 2014. godine i tada aktuelnih 'word of mouth' platformi (iPyro, Beeshaper i drugi) - alata za spajanje brendova i njihovih vernih korisnika kao najboljih kanala za promociju? Danas, pak, imamo platforme za spajanje influensera i brendova, a mi se pitamo da li će ovi servisi završiti kao i njihovi prethodnici?

Propustili ste

Kultura 2.0

Šta budućnost nosi za marketinške agencije – evoluciju ili revoluciju?

Da, više do korisnika ili kupaca ne možete doći na starinski način. Ne u vreme Netflixa i adblockera. Šta agencije mogu da urade povodom toga? Evo šta kažu predstavnici vodećih agencija u regionu na Weekend Media Festivalu.

Karijere

6 stvari koje NE doprinose razvoju vaše (digitalne) karijere

Kojim god poslom da krećete da se bavite, a pogotvo digitalnim, zapamtite lekcije koje vas mogu zadržati na pravom putu.

E-commerce

Dijaspora.shop startovao sa 40.000 artikala – cilja na vašu rodbinu u inostranstvu da kupuje za vas u Srbiji

Ostavivši sigurne poslove iza sebe, Marko, Srđan i Emil pokrenuli su dijaspora.shop - prvu Internet prodavnicu za naše ljude u inostranstvu koji kupuju robu za porodicu i prijatelje u Srbiji.

Novost

€1.500.000 za NTP Beograd – EU preuzima finansiranje parka

Evropska komesarka za digitalno društvo i ekonomiju Marija Gabrijel, najavila je da će od sledeće godine Evropska unija preuzeti finansiranje Naučno-tehnološkog parka u Beogradu u iznosu od 1,5 miliona evra.

Tehnologija

CERN openlab i Comtrade produžili saradnju za dalji razvoj ‘data security’ rešenja

CERN openlab i Comtrade produžili su saradnju potpisavši trogodišnji sporazum po kom će Comtrade biti zadužen za omogućavanje pristupa rezultatima CERN-ovih istraživanja bilo gde u svetu.

Tehnologija

Beskontaktno plaćanje u Srbiji poraslo za 154% u odnosu na prošlu godinu

Srbija iznad evropskog proseka u broju i vrednosti beskontaktnih transakcija, što dokazuje zrelost tržišta za modernija platna rešenja primerena digitalnom dobu.