Twitch dobija konkurenciju - YouTube Gaming!

Twitch dobija konkurenciju: Google predstavio ‘YouTube Gaming’

Kompanija iz Mountain View-a pripremila je novu ‘poslasticu’ koja će ovog puta oduševiti gejmere širom sveta. Naime, radi se o servisu ‘YouTube Gaming’ koji je nedavno predstavljen, a koji stupa u ring kao protivnik popularnom Twich-u.

YouTube-Gaming

Kako prenosi The Verge, YouTube Gaming treba da predstavlja mesto na kome će svi zaljubljenici u igre moći da pregledavaju video sadržaj o popularnim naslovima – bilo da se radi o testovima igara (gameplay) ili livestream prenos. Iz Google-a navode da pomenuti servis donosi sasvim drugačije iskustvo i predstavlja odvojen entitet od YouTube-a.

Korisnici će uskoro moći da pretražuju različite igre, a na samom početku bi trebalo da bude dostupno preko 25.000 naslova što će obradovati mnoge zaljubljenike u video igre. Za dostupnost sadržaja najzaslužniji će biti veliki i poznati studiji, ali i sadržaj koji već sada generišu stotine hiljada, pa i milioni YouTube korisnika.

Twitch rekao NE – sa razlogom?

Iako YouTube važi za giganta u sferi online video sadržaja, vodeću ulogu kada je reč o prikazivanju igara ima Twitch, koji je prošle godine stigao do 100 miliona gledalaca mesečno. Podsećanja radi, Google je imao u planu da kupi Twitch za milijardu dolara, ali je pomenuti servis prihvatio nešto manju sumu od Amazona, te se danas nalazi pod okriljem te kompanije.

Da li iz Twitch-a nisu hteli da pristupe kompaniji iz Mountain View-a baš zbog sukoba interesa, predvidevši da bi se tim potezom njihov sadržaj totalno utopio u najmasovniji servis? Odgovor na ovo pitanje stiže sa predstavljanjem YouTube Gaming-a, čime je zajedno sa lansiranjem 60 fps videa kompletirana i unapređena ponuda, stvarajući pogodno tle za izgradnju ozbiljne konkurencije.

YouTube Gaming bi trebalo da bude dostupan od leta ove godine, a prvo će startovati u Sjedinjenim Američkim Državama i Ujedinjenom Kraljevstvu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.