Reklame na YouTube-u od sada u formatu od 360 stepeni

Infobip ❤️ Netokracijašta akvizicija znači za vas i za nas?

Oglašivači svuda oko nas: Reklame na YouTube-u od sada u formatu od 360 stepeni

Poznata kompanija iz Mountain View-a omogućila je od juče pregledavanje videa od 360 stepeni na YouTube-u i za oglašivače koji svoje reklame postavljaju putem ovog popularnog video servisa.

YouTube

Nakon što su predstavili pregled videa od 360 stepeni putem YouTube-a još ranije, iz Google-a su odlučili da sada obraduju i oglašivače, te im omoguće da svoje reklame uploaduju u ovom formatu, pružajući tako svojoj ciljanoj publici drugačije iskustvo.

Kako prenosi Engadget nova funkcija debitovala je još juče za Chrome i YouTube mobilnu aplikaciju za iOS i Android operativne sisteme. Ova opcija se ne razlikuje previše od već viđenog 360 videa, te je na korisniku samo da kontroliše virtuelni džojstik u gornjem levom uglu i odredi pravac kretanja pogleda.

Adekvatna oprema za kvalitetan sadržaj

Prema pisanjima na zvaničnom blogu Google-a, iz ove kompanije su se trudili da što pre obezbede alate za prikazivanje videa od 360 stepeni za brendove i kreatore. Tokom eksperimentisanja sa datim mogućnostima, imali smo prilike da vidimo neke od izuzetnih videa od Coca-Cole i Nike-a. Međutim od danas ova opcija je zvanično dostupna svim oglašivačima.

Na blogu se takođe napominje da oglašivači moraju imati na umu činjenicu da je za kreiranje 360 video sadržaja potreban pristup nekim od kamera koje podržavaju ovu tehnologiju reprodukcije kao što su Kodak SP360, Giroptic 360cam ili IC Real Tech Allie. Sve ove kamere su već dostupne ili uskoro stižu, a nakon snimljenog sadržaja, potrebno je pratiti uputstvo za uploadovanja videa.

Inače, novi format prikazivanja reklama, biće takođe kompatibilan sa Google Cardboard VR setom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Dejan Milošević: Istraživanje i rad na sebi sastavni su deo karijere svakog uspešnog developera

Prethodnih 20 godina Dejan Milošević radi u IT industriji, gde je imao priliku da se susretne sa različitim programskim jezicima i stručnim pozicijama. Sada je član kompanije HTEC, a on nam je otkrio kako je izgledala njegova karijera na 'tech' sceni i šta tačno podrazumeva pozicija Tech Excellence Specialist na kojoj trenutno radi.

Gaming

Gejming u 2022. godini: PC, konzole ili mobilni telefoni – pitanje je sad?

Gejming je iz godine u godinu sve popularniji deo pop kulture širom sveta. Izrada video igara novijih generacija dostigla je jedan sasvim novi nivo, pa se danas više nego ikada pre postavlja pitanja da li su primat u ovom svetu uzeli PC mašine ili gejming konzole.

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.

Propustili ste

Gaming

Playstudios sa fondom od $10 miliona i osnivanjem novog blockchain tima ulazi u web3

Kompanija Playstudios, kreator revolucionarne platforme lojalnosti 'playAWARDS' i brojnih nagrađivanih mobilnih igara, juče je najavila pokretanje novog blokchain departmana pod nazivom 'playBLOCKS'.

Karijere

HelloWorld i ove godine ispituje ‘Puls srpske IT zajednice’: IT-jevci, popunite anketu i podržite istraživanje

Sajt za zapošljavanje IT kadrova HelloWorld.rs i međunarodna istraživačka agencija MASMI trenutno sprovode istraživanje o iskustvima na poslu u IT sektoru.

Novost

Solana blockchain je najnovija žrtva hakerskog napada – šta ovo znači za budućnost crypto tržišta?

Čelnici kompanije navode da su nepoznati napadači do sada opljačkali oko 8.000 crypto novčanika, a da korisnici broje štetu od 8 miliona dolara.

Office Talks Podcast

$60 miliona investicije za razvoj web3 alata

Gosti 104. epizode Netokracijinog Office Talks podcasta bili su Miljan Tekić (COO) i Nebojša Urošević (suosnivač) iz kompanije Tenderly. Sa njima smo imali priliku da razgovaramo o trenutnom razvoju kompanije, širenju tima i investiciji, uz osvrt na sadašnju situaciju u globalnoj web3 industriji.

Internet marketing

Google odlaže ukidanje ‘third party’ kolačića do 2024. godine – šta to znači za oglašivače?

Kako se domaće kompanije i marketinške agencije prilagođavaju najavljenim promenama i da li će biti spremne kada do njih dođe?

Karijere

Kako je Miljan od pozicije praktikanta došao do posla softver inženjera u Microsoft razvojnom centru

Microsoft i ove godine organizuje plaćenu studentsku praksu u svom razvojnom centru, a svi zainteresovani studenti mogu da se prijave do 7. avgusta.