Reklame na YouTube-u od sada u formatu od 360 stepeni

Oglašivači svuda oko nas: Reklame na YouTube-u od sada u formatu od 360 stepeni

Poznata kompanija iz Mountain View-a omogućila je od juče pregledavanje videa od 360 stepeni na YouTube-u i za oglašivače koji svoje reklame postavljaju putem ovog popularnog video servisa.

YouTube

Nakon što su predstavili pregled videa od 360 stepeni putem YouTube-a još ranije, iz Google-a su odlučili da sada obraduju i oglašivače, te im omoguće da svoje reklame uploaduju u ovom formatu, pružajući tako svojoj ciljanoj publici drugačije iskustvo.

Kako prenosi Engadget nova funkcija debitovala je još juče za Chrome i YouTube mobilnu aplikaciju za iOS i Android operativne sisteme. Ova opcija se ne razlikuje previše od već viđenog 360 videa, te je na korisniku samo da kontroliše virtuelni džojstik u gornjem levom uglu i odredi pravac kretanja pogleda.

Adekvatna oprema za kvalitetan sadržaj

Prema pisanjima na zvaničnom blogu Google-a, iz ove kompanije su se trudili da što pre obezbede alate za prikazivanje videa od 360 stepeni za brendove i kreatore. Tokom eksperimentisanja sa datim mogućnostima, imali smo prilike da vidimo neke od izuzetnih videa od Coca-Cole i Nike-a. Međutim od danas ova opcija je zvanično dostupna svim oglašivačima.

Na blogu se takođe napominje da oglašivači moraju imati na umu činjenicu da je za kreiranje 360 video sadržaja potreban pristup nekim od kamera koje podržavaju ovu tehnologiju reprodukcije kao što su Kodak SP360, Giroptic 360cam ili IC Real Tech Allie. Sve ove kamere su već dostupne ili uskoro stižu, a nakon snimljenog sadržaja, potrebno je pratiti uputstvo za uploadovanja videa.

Inače, novi format prikazivanja reklama, biće takođe kompatibilan sa Google Cardboard VR setom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.