Reklame na YouTube-u od sada u formatu od 360 stepeni

Oglašivači svuda oko nas: Reklame na YouTube-u od sada u formatu od 360 stepeni

Poznata kompanija iz Mountain View-a omogućila je od juče pregledavanje videa od 360 stepeni na YouTube-u i za oglašivače koji svoje reklame postavljaju putem ovog popularnog video servisa.

YouTube

Nakon što su predstavili pregled videa od 360 stepeni putem YouTube-a još ranije, iz Google-a su odlučili da sada obraduju i oglašivače, te im omoguće da svoje reklame uploaduju u ovom formatu, pružajući tako svojoj ciljanoj publici drugačije iskustvo.

Kako prenosi Engadget nova funkcija debitovala je još juče za Chrome i YouTube mobilnu aplikaciju za iOS i Android operativne sisteme. Ova opcija se ne razlikuje previše od već viđenog 360 videa, te je na korisniku samo da kontroliše virtuelni džojstik u gornjem levom uglu i odredi pravac kretanja pogleda.

Adekvatna oprema za kvalitetan sadržaj

Prema pisanjima na zvaničnom blogu Google-a, iz ove kompanije su se trudili da što pre obezbede alate za prikazivanje videa od 360 stepeni za brendove i kreatore. Tokom eksperimentisanja sa datim mogućnostima, imali smo prilike da vidimo neke od izuzetnih videa od Coca-Cole i Nike-a. Međutim od danas ova opcija je zvanično dostupna svim oglašivačima.

Na blogu se takođe napominje da oglašivači moraju imati na umu činjenicu da je za kreiranje 360 video sadržaja potreban pristup nekim od kamera koje podržavaju ovu tehnologiju reprodukcije kao što su Kodak SP360, Giroptic 360cam ili IC Real Tech Allie. Sve ove kamere su već dostupne ili uskoro stižu, a nakon snimljenog sadržaja, potrebno je pratiti uputstvo za uploadovanja videa.

Inače, novi format prikazivanja reklama, biće takođe kompatibilan sa Google Cardboard VR setom.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Car:go testira električne trotinete: 999 dinara za poslovne korisnike, uskoro i za ostale članove Udruženja

Električni trotineti najpre će biti na raspolaganju samo kompanijskim Car:Go klijentima i test faza ovog projekta trajaće mesec dana. Nakon toga sledi ekspanzija ove usluge.

Karijere

Kako dobiti posao u Guglu na poziciji programera – otkriva nam Darinka Zečević

Profesionalni put i potraga za poslom može nas odvesti na različite krajeve sveta. Međutim, kako izgleda razvijati karijeru i život u Irskoj, zemlji koja važi za drugu državu na svetu po izvozu softverskih usluga?

Kultura 2.0

Da li su IT firme u Srbiji dovoljno društveno odgovorne?

Kompanija Devtech donirala je 50 računara i propratne opreme neprofitnim organizacijama, što nam je povod da se zapitamo da li na nivou industrije radimo dovoljno da vratimo društvu iz kog potičemo.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Startapi, Demo Day u Solunu čeka vaše prijave – otvorene su do 25. avgusta

Peti po redu Thessaloniki Demo Day u organizaciji grčkog stratap haba OK!Thess održaće se 12. septembra u Solunu, a njegov cilj je povezivanje startapa sa investitorima iz Grčke i jogoistočne Evrope.

Startapi i poslovanje

Želite nekog ko će se brinuti o vašem domu? Podržite ‘crowdfunding’ kampanju domaćeg startapa Uradi-zaradi

Tim iza startapa Uradi-zaradi pokrenuo je 'crowdfunding' kampanju na sajtu Indiegogo u okviru koje potražuju sredstva za unapređenje projekta Home Managera - kako bi do kraja godine zaposlili 20 mladih samohranih majki u Beogradu. 

Gaming

Sport Klub Esports novi je TV kanal koji će popularizovati regionalni gejming – kod ‘offline’ publike

Pitali smo osnivača Fortune Esports zašto su pokrenuli televizijski kanal i kako će on pomoći u razvoju regionalne esport scene.

Startapi i poslovanje

Život posle hakatona

Hakatoni se u domaćoj IT zajednici percipiraju kao prilika za mlade i talentovane timove da pokažu svoje tehničko i biznis znanje prilikom kreiranja novih proizvoda. Međutim, da li je život posle hakatona jednostavan ili pravi izazovi slede tek nakon što tim primi 'veliki ček'?

Digitalni mediji

Instagram dominira – sa njim i želja domaćih izdavača da se približe publici i Generaciji Z

Na koji način domaći mediji koriste Instagram i druge kanale kako bi informisali, zabavili i edukovali mlađu publiku?

Kultura 2.0

Jedan klik u Photoshopu i već smo spremni za Evropu!

Zašto je sve oko nas postalo jednolično, unificirano, predvidljivo i nimalo autentično?