Google želi da čitate više lokalnih vesti

Google želi da čitate više lokalnih vesti na ‘News’ servisu

Kompanija iz Mountain Viewa ima nameru da uloži određene napore kako bi velikom broju korisnika omogućila generisanje važnih vesti i sadržaja na lokalnom nivou, posebno kada važne informacije ovog tipa na kraju završe kao deo vesti od nacionalnog značaja. Tako bi servis 'Google News' trebalo da bude obogaćen za još jednu novinu, tačnije tag koji nosi naziv 'Local Source'.

g1

Kako piše Mashable, pomenuti servis će u okviru novog odeljka sortirati najvažnije vesti sa odabranih izvora koji najbrže objave sadržaj o novostima ili događajima na lokalnom nivou. Ovaj potez tehnološkog giganta svakako stiže u pravo vreme, s obzirom na to da se lokalne medijske kuće sve više suočavaju sa neizvesnom budućnošću.

Štaviše, povodom ove vesti oglasio se i Džejms Morihed, inače menadžer proizvoda pri Google News-u koji je dodao kako nova pretraga na pomenutom servisu može doneti veću izloženosti i čitanost lokalnih medija, koji izveštavaju o pojedinim dešavanjima ili pričama koje na kraju dobijaju i nacionalni značaj. Morihed je takođe istakao kako će novi tag biti automatski primenjen za lokalne priče, zahvaljujući onome o čemu je izdavač ranije pisao, poredeći sve sa lokacijom na kojoj je priča nastala.

Facebook prednjači, ali Google ne zaostaje

Nova opcija bi uskoro trebalo da bude dostupna za sve korisnike Google News servisa na desktop računarima, kao i u okviru iOS i Android aplikacija. Međuitm, za sada još nema jasnih naznaka da li bi i koliko nova sekcija mogla da utiče na dobro poznati algoritam pretrage iz Google-a.

local-examples
Više prostora za lokalne medije nego što je to ranije bio slučaj. (Izvor: mashable.com)

Takođe, bito je napomenuti da je trenutni šampion u medijskom saobraćaju na Internetu zapravo Facebook, sa koga sajtove određenih medija otvara čak 43% korisnika, a kada je reč o Google-u ta brojka je nešto manja i iznosi 38%. Ipak, biće zanimljivo pratiti vremenom ovo poređenje – posebno ako se uzme u obzir da obe kompanije imaju veliki potencijal na ovom polju, kako bi privukle još više ljudi da čitaju vesti na jedan od pomenutih načina.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs i namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.

E-commerce

eCommerce Asocijacija otvara vrata svoje Akademije za sve koji žele da pokrenu svoj web shop

eCommerce Asocijacija Srbije pokrenula je eCommerce Akademiju - edukativni projekat u okviru kog će profesionalci iz svih segmenata digitalnog ekosistema sa polaznicima deliti svoja iskustva iz sektora elektronske trgovine.

Intervju

McCann otkriva (skoro) sve što ste želeli da znate o tehnologiji – tokom i posle korone

'WeCann Point of View' je e-book kreiran od strane agencije McCann u okviru kog dele svoja razmišljanja o praćenju i privatnosti, kupovini, dokumentima i parama, ekonomiji deljenja i ekonomiji razdvojenosti, proširenoj realnosti, i drugim trendovima koji su se promenili u toku pandemije. U nastavku za Netokraciju izdvajaju najzanimljivije delove.

Startapi i poslovanje

Kako srpski IT-jevci treba da se brendiraju u inostranstvu – kao jeftina ili kvalitetna radna snaga?

Aktuelna pandemijska kriza (i njene ekonomske posledice), naveli su nas na sledeće pitanje: da li će domaće IT kompanije, agencije, frilenseri i regruteri morati da promene način na koji predstavljaju svoje proizvode, usluge i kadar na međunarodnom tržištu? Dakle, hoćemo li u prvi plat isticati da smo povoljni, da imamo kvalitetan kadar - ili oba?

Kultura 2.0

Kreativni direktori agencija otkrivaju da li je ekonomska kriza ubica kreativnosti – ili ne

Ako se bavite poslom koji počiva na originalnosti i kreativnosti, da li ste u tome u prethodna dva meseca bili uspešni? Ukoliko niste, kreativni direktori marketinških agencija otkrivaju svoje savete.