Google Tone - podelite zvukom URL sa svima u prostoriji

Google Tone – podelite zvukom URL sa svima u prostoriji

Ponekad nas istraživanje neke tehnologije odvede u potpuno novom, uzbudljivom smeru. Aleks Kaufman, istraživač u kompaniji Google, tako opisuje iskustvo u kreiranju nove ekstenzije za Google Chrome po imenu Tone.

googletone

Ova ekstenzija, svim korisnicima koji je instaliraju, omogućava da emituju zvučni zapis URL-a koji im je u trenutno aktivnom tabu u browseru, svima koji se nalaze u prostoriji u kojoj se nalazi i računar.

Inicijalni prototip napravljen je za svega jedno popodne iz zabave, međutim, ubrzo su svi krenuli da ga koriste interno za razmenu fajlova i iteracija dizajna. Kada radimo na nečemu zajedno, brzo razmenjujemo informacije, a ne remetimo razgovor.

Iako postoji bezbroj opcija za deljenje fajlova, ovaj je jedinstven jer omogućava da brzo i lako podelite fajlove sa svim ili samo nekim ljudima u istoj prostoriji. Kada pritisnete dugme „Tone“ čućete niz kratkih zvukova, a na računarima koji su vas čuli izaćiće obaveštenje i mogućnost da se primljeni URL otvori u novom tebu.

Google Tone i dalje u fazi razvoja

Prvobitna verzija je zvučala dosta loše. Razmišljali smo da zvučni zapis pomerimo van onoga što ljudsko uho registruje, međutim, mikrofoni gotovo svih uređaja koje svakodnevno koristimo optimizovani su upravo za ljudski glas. Inače, radi i kroz Hangouts.

Kako je i dalje u ranoj fazi razvoja, ne funkcioniše baš uvek savršeno. Pouzdanost zavisi i od daljine uređaja, njihovog položaja, pozadinskog zvuka i drugih faktora, ali svakako može biti zanimljivo rešenje za manje timove ili studente.

Ako vam se ovakva ideja dopada, za mobilne uređaje možete koristiti aplikaciju sa sličnim funcionalnostima – Chirp.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.