Google Tone - podelite zvukom URL sa svima u prostoriji

Google Tone – podelite zvukom URL sa svima u prostoriji

Ponekad nas istraživanje neke tehnologije odvede u potpuno novom, uzbudljivom smeru. Aleks Kaufman, istraživač u kompaniji Google, tako opisuje iskustvo u kreiranju nove ekstenzije za Google Chrome po imenu Tone.

googletone

Ova ekstenzija, svim korisnicima koji je instaliraju, omogućava da emituju zvučni zapis URL-a koji im je u trenutno aktivnom tabu u browseru, svima koji se nalaze u prostoriji u kojoj se nalazi i računar.

Inicijalni prototip napravljen je za svega jedno popodne iz zabave, međutim, ubrzo su svi krenuli da ga koriste interno za razmenu fajlova i iteracija dizajna. Kada radimo na nečemu zajedno, brzo razmenjujemo informacije, a ne remetimo razgovor.

Iako postoji bezbroj opcija za deljenje fajlova, ovaj je jedinstven jer omogućava da brzo i lako podelite fajlove sa svim ili samo nekim ljudima u istoj prostoriji. Kada pritisnete dugme „Tone“ čućete niz kratkih zvukova, a na računarima koji su vas čuli izaćiće obaveštenje i mogućnost da se primljeni URL otvori u novom tebu.

Google Tone i dalje u fazi razvoja

Prvobitna verzija je zvučala dosta loše. Razmišljali smo da zvučni zapis pomerimo van onoga što ljudsko uho registruje, međutim, mikrofoni gotovo svih uređaja koje svakodnevno koristimo optimizovani su upravo za ljudski glas. Inače, radi i kroz Hangouts.

Kako je i dalje u ranoj fazi razvoja, ne funkcioniše baš uvek savršeno. Pouzdanost zavisi i od daljine uređaja, njihovog položaja, pozadinskog zvuka i drugih faktora, ali svakako može biti zanimljivo rešenje za manje timove ili studente.

Ako vam se ovakva ideja dopada, za mobilne uređaje možete koristiti aplikaciju sa sličnim funcionalnostima – Chirp.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.