Google Tone - podelite zvukom URL sa svima u prostoriji

Google Tone – podelite zvukom URL sa svima u prostoriji

Ponekad nas istraživanje neke tehnologije odvede u potpuno novom, uzbudljivom smeru. Aleks Kaufman, istraživač u kompaniji Google, tako opisuje iskustvo u kreiranju nove ekstenzije za Google Chrome po imenu Tone.

googletone

Ova ekstenzija, svim korisnicima koji je instaliraju, omogućava da emituju zvučni zapis URL-a koji im je u trenutno aktivnom tabu u browseru, svima koji se nalaze u prostoriji u kojoj se nalazi i računar.

Inicijalni prototip napravljen je za svega jedno popodne iz zabave, međutim, ubrzo su svi krenuli da ga koriste interno za razmenu fajlova i iteracija dizajna. Kada radimo na nečemu zajedno, brzo razmenjujemo informacije, a ne remetimo razgovor.

Iako postoji bezbroj opcija za deljenje fajlova, ovaj je jedinstven jer omogućava da brzo i lako podelite fajlove sa svim ili samo nekim ljudima u istoj prostoriji. Kada pritisnete dugme „Tone“ čućete niz kratkih zvukova, a na računarima koji su vas čuli izaćiće obaveštenje i mogućnost da se primljeni URL otvori u novom tebu.

Google Tone i dalje u fazi razvoja

Prvobitna verzija je zvučala dosta loše. Razmišljali smo da zvučni zapis pomerimo van onoga što ljudsko uho registruje, međutim, mikrofoni gotovo svih uređaja koje svakodnevno koristimo optimizovani su upravo za ljudski glas. Inače, radi i kroz Hangouts.

Kako je i dalje u ranoj fazi razvoja, ne funkcioniše baš uvek savršeno. Pouzdanost zavisi i od daljine uređaja, njihovog položaja, pozadinskog zvuka i drugih faktora, ali svakako može biti zanimljivo rešenje za manje timove ili studente.

Ako vam se ovakva ideja dopada, za mobilne uređaje možete koristiti aplikaciju sa sličnim funcionalnostima – Chirp.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Kultura 2.0

Ko je vaš Mesija na razmućivanje?

Kada ste prvi put shvatili da ste matori? Ja pre nekih 5-6 godina, tada u kasnim dvadesetim.

Internet marketing

UniCredit Bank Srbija gasi Facebook, Messenger i Instagram – sledi ulaganje u sopstvene digitalne kanale?

Način na koji Facebook tretira svoje korisnike bili su dovoljan razlog da UniCredit grupa najavi potpuno povlačenje sa društvenih mreža kompanije iz Menlo Parka.

Digitalni mediji

Valjda niste zaboravili na TikTok jer ova aplikacija upravo menja način na koji konzumiramo digitalni sadržaj

Aplikacija TikTok otklanja iluziju o tome kako je bilo koji korisnik društvenih mreža tu da odlučuje i aktivno bira – to umesto njega u potpunosti radi aplikacija. Znači li to da dolazi novo doba za društvene mreže?

Propustili ste

Startapi i poslovanje

U kojoj meri sarađuju domaće kompanije i startapi?

Uoči predstojeće Webiz edukacije u Novom Sadu, razgovaramo sa učesnicima panela o saradnji kompanija i startapa. Kako taj odnos izgleda danas i može li se unaprediti?

Mobilno

Societe Generale Srbija i Mastercard lansirali mCard – uslugu plaćanja mobilnim telefonom na POS terminalima

Societe Generale Srbija lansirala je u petak mCard - uslugu koja omogućava beskontaktno plaćanje pametnim telefonom na svim POS terminalima u zemlji i inostranstvu gde se prihvataju Mastercard beskontaktne platne kartice.

Startapi i poslovanje

Vukan Simić (FishingBooker): Svaki dan na posao dolazi 80 ljudi koji veruju u ono što stvaramo – to je naš najveći uspeh

Sa Vukanom Simićem razgovarali smo o putu koji je prošao FishingBooker, jedan od najpoznatijih domaćih startapa i servis koji se bavi rezervacijom pecaroških tura svuda u svetu.

Internet marketing

Proglašeni dobitnici IAB MIXX 2019. nagrada – Grand Prix otišao u ruke Ovation BBDO

Na devetom po redu Digital Day konferenciji pod sloganom How do you trust, dodeljena su Mixx Awards priznanja za najbolje digitalne kampanje realizovane prethodne godine u Srbiji.

Internet marketing

€36,8 miliona za digitalno oglašavanje u 2018. — srpsko tržište poraslo za 24,8%

I u 2018. godini zadržan je jak dvocifren rast tržišta digitalnog oglašavanja u Srbiji, pokazali su rezultati AdEx istraživanja. U nastavku teksta donosimo vam pregled najbitnijih rezultata.

Internet marketing

Najčešće greške pri izradi ‘content marketing’ strategije

Sasvim je razumno da želite da investirate u kvalitetan sadržaj kako biste unapredili svoj biznis, ali stvari nisu baš tako jednostavne. Evo koje greške marketari najčešće prave pri izradi content marketing strategije.