Google Photos: Jeste li pročitali uslove korišćenja?

Google Photos: Jeste li pročitali uslove korišćenja?

Pre nekoliko dana Google nas je obradovao informacijom da će kroz svoj servis Google Photos ponuditi korisnicima mogućnost da čuvaju neograničenu količinu fotografija i HD video zapisa potpuno besplatno. Ali...

googlephotos

Dok su se korisnici veselili i radovali, iako velikom broju njih tako nešto neće služiti ničemu, jer kad je džabe i sirće je slatko, među fotografima je krenuo da se širi talas nezadovoljstva. Osim što sam servis nije usmeren direktno njima, jer u besplatnoj varijanti ne nudi mogućnost čuvanja RAW fajlova, zasmetalo im je i nešto što su pronašli u uslovima korišćenja servisa. Tamo stoji:

Neke od Usluga vam omogućavaju da otpremate, dostavljate, čuvate, šaljete ili primate sadržaj. Zadržavate vlasništvo nad svim pravima intelektualne svojine koja imate za taj sadržaj. Ukratko, ono što vam pripada, ostaje vaše.

Kada otpremate, dostavljate, čuvate, šaljete ili primate sadržaj preko Usluga, dajete Google-u (i našim partnerima) licencu za korišćenje, hostovanje, čuvanje, reprodukovanje, menjanje, pravljenje izvedenih dela (poput onih koja proističu iz prevoda, prilagođavanja ili drugih promena koje unosimo da bi sadržaj bolje funkcionisao sa Uslugama), komunikaciju, objavljivanje, javno izvođenje, javno prikazivanje i distribuiranje takvog sadržaja u celom svetu.

Prava koja dodeljujete ovom licencom koriste se u ograničene svrhe funkcionisanja, promovisanja i poboljšanja Usluga, kao i za razvijanje novih. Ova licenca ostaje na snazi čak i ako prestanete da koristite naše Usluge (na primer, za unos privrednog društva koje ste dodali u Google mape). Neke Usluge mogu da nude načine da pristupite sadržaju koji je obezbeđen za tu Uslugu i da ga uklonite. Takođe, za neke od Usluga postoje uslovi ili podešavanja koja sužavaju opseg našeg korišćenja sadržaja koji je poslat na te Usluge. Proverite da li imate neophodna prava da nam dodelite ovu licencu za bilo koji sadržaj koji dostavljate Uslugama.

Da li ste saglasni sa ovim? Ako koristite ovaj servis, na to ste pristali. To važi i za ostale servise, i ova pravila su stara više od godinu dana. Naravno, nije mnogo drugačije ni sa brojnim drugim servisima drugih kompanija. Setite se samo skandala kada je Instagram promenio pravilaposledica.

Mi sve izvinjavamo, ali…

Posle pritiska sa mnogo strana, stigao je i zvanični odgovor iz Google-a:

Google Photos neće koristiti fotografije i video koji su korisnici uploadovali na Google Photos komercijalno za bilo koju promotivnu aktivnost ukoliko ne dobije eksplicitno odobrenje korisnika.

Ok, nećete. Bićete fer. Pitaćete, jer hoćete da pokažete da poštujete svoje korisnike. Prethodno ste učinili sve da to ne morate da radite, ali ok. Pravila nisu promenjena. Ljudi će zaboraviti, i oprostiti.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Internet marketing

Zašto je Jala Brat bolji u marketingu od 97% balkanskih kompanija?

Šta znači kad neko na Balkanu u samo 24 sata nakon objavljivanja albuma uspije skupiti preko 1.000.000 pregleda na svih 6 pjesama? Znači da je razvalio - ili da se Justin Bieber preselio nama?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

SEO i pretraga

Stiže Netokracijina edukacija o SEO trikovima – promo cene karata do 22. septembra!

Netokracija Srbija nastavlja sa organizacijom edukacija, a na red je došla ona o SEO trikovima. Želite da naučite tehnike koje garantuju uspeh na rezultatima pretraga? Čekamo vas 30. septembra u Beogradu!

Propustili ste

Kultura 2.0

Kuda ide muzički biznis u regionu i Srbiji – otkrivaju nam Rasta, Severina i Relja (Bassivity)

Muzika je odavno postala unosan biznis, a rastu ove industrije doprinose novi trendovi poput tehnologije produkcije pesama i spotova, streaming servisi ali i YouTube. Da li i naš region polako ulazi u moderni svet muzičkog biznisa?

Internet marketing

Zašto Dejv Birs kaže da kreativnost nije bogom dan talenat već stvar koju svako može da nauči?

Ovogodišnji Webiz Networking Night ugostiće nagrađivanog britanskog autora i govornika Dejva Birsa. Sa Dejvom razgovaram o tome kako nekonvencionalne stvari prodati šefu.

Netokracija

Kako do uspešnog Employer Branding ekosistema?

Marketari i HR menadžeri, spremite se – početkom oktobra vraća se Netokracijina Employer Branding konferencija! Kada 3. oktobra završite sa poslom pridružite nam se u ICT Hub-u gde ćemo govoriti o razvoju Employer Branding ekosistema u kompanijama. Čekamo vas!

Internet marketing

Kako su brendovi odigrali marketinšku utakmicu tokom Svetskog prvenstva u Kini?

Sa sportske strane svetsko prvenstvo u košarci želimo da zaboravimo što pre, ali sa marketinške strane priča je drugačija jer su brendovi ovaj put bili veoma aktivni. Ipak, da li su u potpunosti iskoristili 'hype' takmičenja u Kini?

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Karijere

Kako se zaposliti u kompaniji Facebook? Nenad Božidarević deli svoja iskustva

Nakon četiri godine na poziciji front-end inženjera, najpre sa Facebook, a potom i sa Instagram strane, Nenad Božidarević prelazi u Oculus, gde nakon godinu dana postaje menadžer, a za Netokraciju otkriva da li je Menlo Park zaista raj za domaće programere.