Google Ads daje malim i srednjim preduzetnicima pomoć od 340 miliona dolara

$340 miliona pomoći u Google reklamama za mala i srednja preduzeća širom sveta

Kompanija Google (Alphabet) u zvaničnom blog postu najavila je niz mera koje će ovaj gigant preduzeti ne bi li doprineo borbi protiv korona virusa i ekonomskih posledica koje će pandemija ostaviti za sobom.

Iz kompanije Google najavili su da će malim i srednjim biznisima širom sveta biti omogućen ukupan fond od 340 miliona dolara za oglašavanje, a jedini uslov je da su od početka 2019. godine oni bili aktivni oglašivači na ovoj platformi.

Oni će u narednim mesecima na svom Google Ads nalogu dobiti obaveštenje o ovim odlukama, a svoj kredit mogu iskoristiti u bilo kom trenutku do kraja 2020. godine.

Više od 800 miliona dolara za borbu protiv posledica korona virusa

Navedene odluke samo su deo šire strategije ove kompanije u nameri da potpomogne mala i srednja preduzeća, zdravstvene organizacije i vlade širom sveta u uslovima globalne pandemije, a za koju su namenili nešto više od 800 miliona dolara.

U okviru tog budžeta, 250 miliona dolara u reklamama namenjeno je SZO i za preko 100 vladinih agencija da na globalnom nivou informišu građane o merama prevencije protiv širenja korona virusa. To je, ističu oni, veliko povećanje u odnosu na inicijalnih 25 miliona koji su odobreni prošlog meseca. Dodatno, Google omogućava i 20 miliona dolara u reklamama finansijskim institucijama i NVO radi najave javne usluge pomoći i drugih sredstava za mala i srednja preduzeća.

Pored toga, investicioni fond od 200 miliona imaće ulogu da podrži NVO i finansijske institucije širom sveta koje malim biznisima omogućavaju pristup kapitalu, a akademske institucije i istraživači na raspolaganju će imati i ukupan budžet od 20 miliona dolara u Google Cloud kreditima ne bi li skladištili svoja istraživanja o vakcinama, terapijama i drugim relevantnim informacijama u vezi sa korona virusom.

Više o merama ove kompanije možete pročitati i na zvaničnom blogu kompanije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.