Google Ads daje malim i srednjim preduzetnicima pomoć od 340 miliona dolara

$340 miliona pomoći u Google reklamama za mala i srednja preduzeća širom sveta

Kompanija Google (Alphabet) u zvaničnom blog postu najavila je niz mera koje će ovaj gigant preduzeti ne bi li doprineo borbi protiv korona virusa i ekonomskih posledica koje će pandemija ostaviti za sobom.

Iz kompanije Google najavili su da će malim i srednjim biznisima širom sveta biti omogućen ukupan fond od 340 miliona dolara za oglašavanje, a jedini uslov je da su od početka 2019. godine oni bili aktivni oglašivači na ovoj platformi.

Oni će u narednim mesecima na svom Google Ads nalogu dobiti obaveštenje o ovim odlukama, a svoj kredit mogu iskoristiti u bilo kom trenutku do kraja 2020. godine.

Više od 800 miliona dolara za borbu protiv posledica korona virusa

Navedene odluke samo su deo šire strategije ove kompanije u nameri da potpomogne mala i srednja preduzeća, zdravstvene organizacije i vlade širom sveta u uslovima globalne pandemije, a za koju su namenili nešto više od 800 miliona dolara.

U okviru tog budžeta, 250 miliona dolara u reklamama namenjeno je SZO i za preko 100 vladinih agencija da na globalnom nivou informišu građane o merama prevencije protiv širenja korona virusa. To je, ističu oni, veliko povećanje u odnosu na inicijalnih 25 miliona koji su odobreni prošlog meseca. Dodatno, Google omogućava i 20 miliona dolara u reklamama finansijskim institucijama i NVO radi najave javne usluge pomoći i drugih sredstava za mala i srednja preduzeća.

Pored toga, investicioni fond od 200 miliona imaće ulogu da podrži NVO i finansijske institucije širom sveta koje malim biznisima omogućavaju pristup kapitalu, a akademske institucije i istraživači na raspolaganju će imati i ukupan budžet od 20 miliona dolara u Google Cloud kreditima ne bi li skladištili svoja istraživanja o vakcinama, terapijama i drugim relevantnim informacijama u vezi sa korona virusom.

Više o merama ove kompanije možete pročitati i na zvaničnom blogu kompanije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Tehnologija

Šta novi IPS QR kodovi donose malim trgovcima i njihovim kupcima – i kako ih implementirati?

Usluga instant plaćanja na prodajnim mestima uz pomoć IPS QR kodova zvanično je puštena u protokol u Srbiji krajem februara. U nastavku analiziramo na šta trgovci treba da obrate pažnju ako isti uvode u svoje procese naplate.

Startapi i poslovanje

Uz ‘Fleksibilni petak’ Nordeus omogućio zaposlenima da sami organizuju poslednji radni dan u nedelji

Dok se zaposleni u Nordeusu nakon 'full remote' režima ne vrate u kancelariju, kompanija im omogućava da njihova radna nedelja traje 4 dana - ukoliko to žele. Fleksibilni petak startovao je 8. maja, a u nastavku otkrivamo kako to izgleda u praksi.

Kultura 2.0

Kako su domaći YouTube kanali o kuvanju ‘eksplodirali’ za vreme epidemije

Da li i vi spadate u grupu ljudi koja je u karantinu isključivo radila na razvoju i usavršavanju kulinarskih veština? Verujem da jeste, a verujem i da ste inspiraciju tražili ne u bakinim kuvarima, već na YouTube-u.

Propustili ste

Gaming

Preko 10 miliona ljudi preuzelo je igru srpsko-švedskog studija Sozap – a za domaći tim to je samo početak

Armed Heist je 'mobile' igra studija Sozap i verovatno je najviše preuzimana igra bilo kog domaćeg studija južno od Beograda. Sa predstavnicima niškog ogranka ove gejming kompanije razgovaramo o pomenutoj igri i planovima za budućnost.

Netokracija

Popunite anketu o stanju plata u srpskoj IT i digitalnoj industriji nakon COVID-19

Učestvovanje u anketi je anonimno, zahteva svega nekoliko minuta i biće moguće dok ne prikupimo relevantnu količinu materijala.

Karijere

Kada je pravo vreme da uvećate vaš tim – iz ugla kreativne agencije i IT kompanije

Skaliranje - naizgled strana reč koju ako prebacite u kontekst preduzetništva i poslovanja znači mnogo. Ovog puta govorimo o rastu timova u kreativnoj i IT industriji, o tome kako efikasno voditi ovaj proces i kako izbeći izazove na tom putu.

Kultura 2.0

Mojih 5: Nemanja Čedomirović

Nemanja Čedomirović vodi GrowIT i sa svojim timom pomaže kompanijama da usvoje agilni način rada, a ove nedelje u specijalu 'Mojih 5' deli svoje preporuke sadržaja koji mu je ovih dana okupirao pažnju.

E-commerce

Nikola i Sonja pokrenuli su Prodajadelova.rs jer žele da promene način na koji održavamo naše četvorotočkaše

Napustio je dobro plaćen posao i visoku poziciju u kompaniji Würth sa ciljem da započne svoj posao iz snova. Ovo je priča o Nikoli Đuroviću koji je sa suprugom Sonjom pokrenuo sajt Prodajadelova.rs sa namerom da promeni percepciju kupovine auto delova i servisiranja vašeg četvorotočkaša.

Ekskluzivno

U 2019. godini potrošili smo €47,05 miliona na digitalno oglašavanje

Rezultati o ukupnom utrošku na digitalno oglašavanje u prethodnoj godini konačno su tu. Gle čuda - i ovoga puta tržište digitalnog oglašavanja u Srbiji zadržalo je dvocifren rast, ostvarivši jedan od najboljih rezultata otkako se istraživanje vrši.