Google Ads daje malim i srednjim preduzetnicima pomoć od 340 miliona dolara

$340 miliona pomoći u Google reklamama za mala i srednja preduzeća širom sveta

Kompanija Google (Alphabet) u zvaničnom blog postu najavila je niz mera koje će ovaj gigant preduzeti ne bi li doprineo borbi protiv korona virusa i ekonomskih posledica koje će pandemija ostaviti za sobom.

Iz kompanije Google najavili su da će malim i srednjim biznisima širom sveta biti omogućen ukupan fond od 340 miliona dolara za oglašavanje, a jedini uslov je da su od početka 2019. godine oni bili aktivni oglašivači na ovoj platformi.

Oni će u narednim mesecima na svom Google Ads nalogu dobiti obaveštenje o ovim odlukama, a svoj kredit mogu iskoristiti u bilo kom trenutku do kraja 2020. godine.

Više od 800 miliona dolara za borbu protiv posledica korona virusa

Navedene odluke samo su deo šire strategije ove kompanije u nameri da potpomogne mala i srednja preduzeća, zdravstvene organizacije i vlade širom sveta u uslovima globalne pandemije, a za koju su namenili nešto više od 800 miliona dolara.

U okviru tog budžeta, 250 miliona dolara u reklamama namenjeno je SZO i za preko 100 vladinih agencija da na globalnom nivou informišu građane o merama prevencije protiv širenja korona virusa. To je, ističu oni, veliko povećanje u odnosu na inicijalnih 25 miliona koji su odobreni prošlog meseca. Dodatno, Google omogućava i 20 miliona dolara u reklamama finansijskim institucijama i NVO radi najave javne usluge pomoći i drugih sredstava za mala i srednja preduzeća.

Pored toga, investicioni fond od 200 miliona imaće ulogu da podrži NVO i finansijske institucije širom sveta koje malim biznisima omogućavaju pristup kapitalu, a akademske institucije i istraživači na raspolaganju će imati i ukupan budžet od 20 miliona dolara u Google Cloud kreditima ne bi li skladištili svoja istraživanja o vakcinama, terapijama i drugim relevantnim informacijama u vezi sa korona virusom.

Više o merama ove kompanije možete pročitati i na zvaničnom blogu kompanije.


Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Karijere

Regruteri nam otkrivaju koje su trenutno najtraženije pozicije u IT-ju

Kako bismo saznali koji kadrovi su trenutno najpotrebniji domaćoj tehnološkoj industriji kontaktirali smo predstavnike agencija FatCat Coders, ManpowerGroup i Omnes Group. U nastavku teksta slede njihova iskustva.

Startapi i poslovanje

Poreska uprava poziva građane da prijave svoje inostrane prilive – posebno ističu programere i influensere

Poreska uprava Republike Srbije poziva sva fizička lica koja su propustila da podnesu poreske prijave priliva iz inostranstva, da to samoinicijativno urade kako bi izbegli prekršajnu odgovornost.

Startapi i poslovanje

Uhapšena dvojica državljana Hrvatske u slučaju ‘privredni registar’ – bespravno prisvojili €50.000

Uhapšenima za ovu prevaru određen je pritvor od 48 sati, dok se za trećim licem i dalje traga.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

LearnUpon sa kancelarijama u Beogradu osigurao $56 miliona investicije

LearnUpon, kompanija koja u Beogradu zapošljava preko 40 developera, osigurala je manjinsku investiciju od 56 miliona dolara od kompanije za globalni rast Summit Partners.

Gaming

Gejming studio Miracle Dojo ušao u svet gejmifikacije likova igrom PopStar Adventure – glavni junak je Željko Joksimović

Miracle Dojo, beogradski gejming studio, uspešno je objavio svoju drugu video igru - PopStar Adventure. Ovaj poduhvat realizovan je u saradnji sa producentom i pevačem Željkom Joksimovićem, o čemu smo razgovarali sa osnivačem ovog studija. 

Kultura 2.0

Spotify imenovao Httpool kao ekskluzivnog zastupnika za oglasna rešenja na Balkanu

Ova agencija biće na raspolaganju brendovima iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Severne Makedonije, Crne Gore, Albanije i BiH koji žele da se oglašavaju na platformi Spotify.

Kultura 2.0

Stiže nam nova Vlada – koliko će se ona baviti digitalizacijom i IT industrijom u Srbiji?

Mnogo je toga urađeno u protekle četiri godine, mahom zbog kontinuiteta prethodne Vlade sa kojim se one pre nje i ne mogu baš pohvaliti. Analiziramo koje su to stvari koje bi se mogle naći u novom ekspozeu, a koje se tiču digitalizacije i IT industrije u Srbiji.

Kultura 2.0

Zbog globalne pandemije zavoleli smo kuvanje, a Klopica.rs olakšava nam sam proces dostavljanjem svežih namirnica

Klopica.rs predstavlja servis za dostavu svežih, domaćih namirnica za pripremu 'restoranskih' recepata. U nastavku teksta otkrivamo kako ovaj servis zapravo funkcioniše i kome je namenjen.

Kultura 2.0

Zašto ništa nije originalno – i zašto je to sasvim ok?

Tekst pred vama predstavlja ilustraciju dinamike tima agencije Flexis, koja se zasniva na jednostavnoj istini: mi odgovore nalazimo u miksu ideja, stavova i različitih perspektiva 'account' i dizajn tima, svesni da jedni bez drugih ne možemo. A i ne želimo.