Glovo u Beogradu nastavlja razvoj poslovanja - sledi širenje mreže partnera i kurira

Glovo nastavlja razvoj poslovanja u Beogradu – sledi širenje mreže partnera i kurira

Na jučerašnjem događaju u ICT Hub Playgroundu, predstavnici kompanije Glovo upoznali su domaću javnost sa poslovanjem servisa koji je na teritoriji Srbije dostupan od juna ove godine - a koji omogućava da se putem aplikacije, pored hrane, naruče i druge stvari.

Kompanija koja je osnovana u Barseloni 2015. godine, danas je prisutna u 247 gradova i 26 zemalja širom sveta, među kojima se pored Španije nalaze i Portugal, Francuska, Italija, Rumunija, Gruzija, Ukrajina, Hrvatska i od juna ove godine i Srbija. Servis je pored Starog kontinenta dostupan i u Južnoj Americi i Africi.

Kompanija za sada sarađuje sa mrežom koja broji više od 36.000 aktivnih kurira u svetu, koji isporuče više od 4,6 miliona porudžbina mesečno. Pored toga, posluje sa više od 20.000 partnera globalno kao što su McDonalds, KFC, Starbucks, Pizza Hut i drugi, pa tom prilikom isporuči više od 40 miliona porudžbina na godišnjem nivou.

Komentarišući širenje poslovanja ovog servisa na Balkan, regionalni direktor Glova za Centralonoistočnu Evropu, Viktor Rakariu istakao je za medije sledeće:

Ako pogledate mapu, možete videti da je prisutnost Glovo servisa u Evropi u ovom trenutku šarenolika. U Srbiji smo za sada na početku poslovanja jer je servis ovde dostupan svega četiri meseca, ali smo za sada veoma zadovoljni nastupom na vašem tržištu.

Svesni smo i toga da u Beogradu imamo i veoma jake konkurente, pa iz toga razloga gledamo da se brzo pozicioniramo kao lideri brze dostave – što smatramo da je naša prednost. Trenutno, nama prosečno vreme dostave iznosi oko pola sata i tu upravo vidimo našu šansu među korisnicima.

Krajnji cilj je da sama dostava bude efikasna, pa smo samim tim postavili neke ambiciozne planove sebi na ovom polju, što podrazumeva i nabavku električnih skutera i slično. Pored toga, uvek gledamo da imamo dovoljno kurira kako bi opslužili sve narudžbine korisnika i to su neki izazovi sa kojima se za sada susrećemo.

Plaćanje kroz aplikaciju moguće platnim karticama ali i gotovinom

Glovo je zapravo multifunkcionalna aplikacija koja korisnicima omogućava naručivanje i dostavu bilo čega, od hrane i namirnica, poklona, cveća pa sve do farmaceutskih proizvoda i dokumenata.

Štaviše, aplikacija omogućava korisniku pristup različitim kategorijama, tačnije najboljim restoranima, supermarketima, prodavnicama, apotekama, iz kojih potrošači mogu naručiti ono što im je potrebno. Pored navedenih, postoje i kategorije kao što su kurirska dostava i jedna zasebna pod nazivom Anything – putem koje korisnici mogu poručiti različite stvari.

Sve što korisnici naruče, bilo da je u pitanu hrana ili neki drugi proizvodi, dostavu vrši mreža kurira, tačnije popularni Gloveri sa ciljem da se paket isporuči na određenu adresu u najkraćem mogućem roku. Plaćanje putem ovog servisa moguće je izvršiti putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili ukoliko to korisnik želi – gotovinom.

Ono što sledi za kompaniju u narednom periodu jeste širenje mreže partnera u Srbiji, kako bi i sam servis zaživeo u svom punom profilu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Office Talks Podcast

Matorci vs. Milenijalci – problem generacijskog jaza

Glavna tema 44. epizode Office Talks podcasta bila je diskusija o problemu koji sve vidljiviji generacijski jaz nosi sa sobom. Može li se životno iskustvo naših roditelja primeniti u eri digitalizacije i pandemije?

Karijere

Jovan Jovanović otkriva šta čeka domaće IT-jevce koji žele posao u norveškoj tehnološkoj industriji

Jovan Jovanović, QA inženjer u kompaniji Tidal, u Oslu živi već tri godine i kao aktivan učesnik u tom sektoru veoma je dobro upoznao norvešku tehnološku industriju. O njoj razgovaramo u nastavku teksta.

Startapi i poslovanje

Novosadski Anari AI dobio investiciju od $2.000.000 za proizvodnju AI čipova u cloudu

Ova srpsko-američka kompanija je za dva meseca zatvorila investicionu 'seed' rundu vođenu od strane nemačkog fonda Earlybird VC, koji je po prvi put investirao u jedan srpski startap. U investiciji su učestvovali i fondovi Acequia Capital i Serbian Entrepreneurs kao i Erica Ries, osnivač Lean Startup-a.

Propustili ste

Netokracija

Predstavljamo vam ‘Employer Branding Belgrade’ – online konferenciju koja otkriva nova pravila u IT industriji

Pravila za regrutovanje top talenta u IT-ju su se promenila… I zato organizujemo Employer Branding Belgrade - besplatni online događaj koji će pokušati da odgovori na pitanje šta zaposleni u tehnološkoj industriji danas traže kod svog poslodavca!

E-commerce

Pošta Srbije i eCommerce Asocijacija potpisale Memorandum o razumevanju

Saradnja sa Poštom Srbije u programskim sadržajima eCommerce Asocijacije ključna je za razvoj i unapređenje internet poslovanja u Srbiji - pre svega kroz razmenu iskustva radi edukacije mikro i malih preduzeća.

Kultura 2.0

Kako da ne budete Dositej Obradović u Employer Brandingu?

IT kompanije jesu u fokusu ovog članka, jer je interesovanje za ovu temu u toj industriji najveće. Ali često, Employer Branding jednostavno ne radi ono što bi zaista trebalo.

Office Talks Podcast

Kako prodati vaš proizvod? (gost Ilija Ćosić)

Tema 45. epizode Office Talks podcasta bila je prodaja putem digitalnih kanala tj. kako efikasno prodavati proizvode putem interneta. Naš gost bio je Ilija Ćosić, Head of Sales u startapu Skylead koji se bavi automatizacijom prodajnih procesa. 

Kultura 2.0

Takmičenje FIRST LEGO League dolazi u Srbiju – 23. maja u Prvoj kragujevačkoj gimnaziji

Takmičenje 'FIRST LEGO League' za decu i mlade ima za cilj da učesnicima obezbedi iskustvo u rešavanju stvarnih problema kroz vođeni globalni program robotike.

Karijere

Mihailo Ponjavić imenovan za direktora prodaje Euronews mreže u Srbiji

Nakon skoro tri godine u e-commerce sektoru, Mihailo Ponjavić vraća se u medijski biznis i staje na čelo prodajnog sektora televizijske mreže Euronews u Srbiji koja uskoro kreće sa radom.