Glovo u Beogradu nastavlja razvoj poslovanja - sledi širenje mreže partnera i kurira

Glovo nastavlja razvoj poslovanja u Beogradu – sledi širenje mreže partnera i kurira

Na jučerašnjem događaju u ICT Hub Playgroundu, predstavnici kompanije Glovo upoznali su domaću javnost sa poslovanjem servisa koji je na teritoriji Srbije dostupan od juna ove godine - a koji omogućava da se putem aplikacije, pored hrane, naruče i druge stvari.

Kompanija koja je osnovana u Barseloni 2015. godine, danas je prisutna u 247 gradova i 26 zemalja širom sveta, među kojima se pored Španije nalaze i Portugal, Francuska, Italija, Rumunija, Gruzija, Ukrajina, Hrvatska i od juna ove godine i Srbija. Servis je pored Starog kontinenta dostupan i u Južnoj Americi i Africi.

Kompanija za sada sarađuje sa mrežom koja broji više od 36.000 aktivnih kurira u svetu, koji isporuče više od 4,6 miliona porudžbina mesečno. Pored toga, posluje sa više od 20.000 partnera globalno kao što su McDonalds, KFC, Starbucks, Pizza Hut i drugi, pa tom prilikom isporuči više od 40 miliona porudžbina na godišnjem nivou.

Komentarišući širenje poslovanja ovog servisa na Balkan, regionalni direktor Glova za Centralonoistočnu Evropu, Viktor Rakariu istakao je za medije sledeće:

Ako pogledate mapu, možete videti da je prisutnost Glovo servisa u Evropi u ovom trenutku šarenolika. U Srbiji smo za sada na početku poslovanja jer je servis ovde dostupan svega četiri meseca, ali smo za sada veoma zadovoljni nastupom na vašem tržištu.

Svesni smo i toga da u Beogradu imamo i veoma jake konkurente, pa iz toga razloga gledamo da se brzo pozicioniramo kao lideri brze dostave – što smatramo da je naša prednost. Trenutno, nama prosečno vreme dostave iznosi oko pola sata i tu upravo vidimo našu šansu među korisnicima.

Krajnji cilj je da sama dostava bude efikasna, pa smo samim tim postavili neke ambiciozne planove sebi na ovom polju, što podrazumeva i nabavku električnih skutera i slično. Pored toga, uvek gledamo da imamo dovoljno kurira kako bi opslužili sve narudžbine korisnika i to su neki izazovi sa kojima se za sada susrećemo.

Plaćanje kroz aplikaciju moguće platnim karticama ali i gotovinom

Glovo je zapravo multifunkcionalna aplikacija koja korisnicima omogućava naručivanje i dostavu bilo čega, od hrane i namirnica, poklona, cveća pa sve do farmaceutskih proizvoda i dokumenata.

Štaviše, aplikacija omogućava korisniku pristup različitim kategorijama, tačnije najboljim restoranima, supermarketima, prodavnicama, apotekama, iz kojih potrošači mogu naručiti ono što im je potrebno. Pored navedenih, postoje i kategorije kao što su kurirska dostava i jedna zasebna pod nazivom Anything – putem koje korisnici mogu poručiti različite stvari.

Sve što korisnici naruče, bilo da je u pitanu hrana ili neki drugi proizvodi, dostavu vrši mreža kurira, tačnije popularni Gloveri sa ciljem da se paket isporuči na određenu adresu u najkraćem mogućem roku. Plaćanje putem ovog servisa moguće je izvršiti putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili ukoliko to korisnik želi – gotovinom.

Ono što sledi za kompaniju u narednom periodu jeste širenje mreže partnera u Srbiji, kako bi i sam servis zaživeo u svom punom profilu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

Vlada najavila kraj angažovanju paušalaca na puno radno vreme – kompanijama koje ih zaposle slede olakšice od 70%

Angažovanje preduzetnika za poslove koji bi suštinski trebalo da spadaju u domen klasičnog radnog odnosa predmet je upravo predstavljenih izmena Zakona o porezu na dohodak građana i Zakona o doprinosima za obavezno socijalno osiguranje. Izmene stupaju na snagu 1. januara 2020. godine.

Karijere

Pripadnici Generacije Z u Srbiji otkrivaju šta je za njih posao iz snova i koliko rizikuju da dođu do njega

Šta je za mlade karijera? Da li maštaju o poslu u korporaciji i velikoj plati ili pre biraju projekte na kojima mogu da uče i da budu nezavisni? Koliko su zaista spremni da izađu iz zone komfora kada je posao u pitanju i šta je to što poslodavci moraju da znaju o Generaciji Z?

Internet marketing

Za srpske agencije jedan SoMo Borac – McCann osvojio nagradu u kategoriji Digitalni Mix

Dobitnici nagrade SoMo Borac za najbolje marketinške kampanje proglašeni su tokom drugog dana Weekend Media Festivala. Predstavnici iz Srbije pobedili su samo u kategoriji Digital Mix, gde su pobedu odneli Drive i McCann Beograd, dok su finalisti u drugim kategorijama bili i Communis i Fullhouse Ogilvy.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Osnovano udruženje ‘Novi Taksi’ čiju će aplikaciju napraviti kompanija CarGo – nazire li se rešenje spora?

Kompanija CarGo Technologies i predsednik novoformiranog udruženja 'Novi taksi' potpisali su danas memorandum kojim se ova tehnološka kompanija obavezala da će napraviti aplikaciju za novu taksi firmu u Srbiji.

Tehnologija

Kosta Andrić: Vreme novih poslovnih modela za domaće kompanije nije nešto što se čeka – već je tu

Koji su to alternativni biznis modeli koji će kompanije koje posluju na domaćem tržištu učiniti relevantnim u budućnosti? Da li su one uopšte spremne na taj korak? Odgovore nam daje Kosta Andrić, Managing Partner organizacije ICT Hub, koja i ove godine 22. oktobra organizuje Corporate Innovation Conference.

E-commerce

Aplikacija 60seconds omogućava vam da kupujete u omiljenim prodavnicama – po cenama koje sami odredite

Ako bismo vam rekli da određeni proizvod možete kupiti 'online' po ceni koju sami dogovorite sa brendom mislili biste da vas lažemo, zar ne? Ipak, aplikacija 60seconds nudi upravo tu mogućnost, a o čemu se zapravo radi i kako ona funkcioniše, razgovarali smo sa suosnivačem ovog servisa.

Kolumna

Digitalna transformacija banaka nije samo kreiranje aplikacije – to je promena načina razmišljanja

Kada se u jednoj rečenici nađu reči digitalizacija i banka, prva asocijacija je, naravno, Internet bankarstvo. I Internet zaista jeste možda i najznačajniji deo infrastrukture digitalizacije. Da li u tim uslovima tradicionalno bankarstvo uopšte može da opstane?

Netokracija

OMGcommerce ponovo u Beogradu: 20. novembra odgovaramo na pitanja koja najviše muče domaće e-trgovce

Treću godinu zaredom Netokracija Srbija organizuje OMGcommerce Beograd. Ove godine bavimo se novom regulativom koja bi trebalo da unapredi poslovanje web trgovaca u Srbiji, ali i novim digitalnim proizvodima koji aktivno oblikuju našu digitalnu ekonomiju.

Startapi i poslovanje

Fond za inovacionu delatnost dodeljuje bespovratno €380.000 – prijavite svoje inovativne projekte

Fond za inovacionu delatnost raspisao je danas javni poziv za dodelu bespovratnih sredstava u ukupnom iznosu od 380.000 evra za razvoj inovativnih proizvoda, usluga i tehnologija kroz Program ranog razvoja i Program saradnje nauke i privrede.