Glovo u Beogradu nastavlja razvoj poslovanja - sledi širenje mreže partnera i kurira

Glovo nastavlja razvoj poslovanja u Beogradu – sledi širenje mreže partnera i kurira

Na jučerašnjem događaju u ICT Hub Playgroundu, predstavnici kompanije Glovo upoznali su domaću javnost sa poslovanjem servisa koji je na teritoriji Srbije dostupan od juna ove godine - a koji omogućava da se putem aplikacije, pored hrane, naruče i druge stvari.

Kompanija koja je osnovana u Barseloni 2015. godine, danas je prisutna u 247 gradova i 26 zemalja širom sveta, među kojima se pored Španije nalaze i Portugal, Francuska, Italija, Rumunija, Gruzija, Ukrajina, Hrvatska i od juna ove godine i Srbija. Servis je pored Starog kontinenta dostupan i u Južnoj Americi i Africi.

Kompanija za sada sarađuje sa mrežom koja broji više od 36.000 aktivnih kurira u svetu, koji isporuče više od 4,6 miliona porudžbina mesečno. Pored toga, posluje sa više od 20.000 partnera globalno kao što su McDonalds, KFC, Starbucks, Pizza Hut i drugi, pa tom prilikom isporuči više od 40 miliona porudžbina na godišnjem nivou.

Komentarišući širenje poslovanja ovog servisa na Balkan, regionalni direktor Glova za Centralonoistočnu Evropu, Viktor Rakariu istakao je za medije sledeće:

Ako pogledate mapu, možete videti da je prisutnost Glovo servisa u Evropi u ovom trenutku šarenolika. U Srbiji smo za sada na početku poslovanja jer je servis ovde dostupan svega četiri meseca, ali smo za sada veoma zadovoljni nastupom na vašem tržištu.

Svesni smo i toga da u Beogradu imamo i veoma jake konkurente, pa iz toga razloga gledamo da se brzo pozicioniramo kao lideri brze dostave – što smatramo da je naša prednost. Trenutno, nama prosečno vreme dostave iznosi oko pola sata i tu upravo vidimo našu šansu među korisnicima.

Krajnji cilj je da sama dostava bude efikasna, pa smo samim tim postavili neke ambiciozne planove sebi na ovom polju, što podrazumeva i nabavku električnih skutera i slično. Pored toga, uvek gledamo da imamo dovoljno kurira kako bi opslužili sve narudžbine korisnika i to su neki izazovi sa kojima se za sada susrećemo.

Plaćanje kroz aplikaciju moguće platnim karticama ali i gotovinom

Glovo je zapravo multifunkcionalna aplikacija koja korisnicima omogućava naručivanje i dostavu bilo čega, od hrane i namirnica, poklona, cveća pa sve do farmaceutskih proizvoda i dokumenata.

Štaviše, aplikacija omogućava korisniku pristup različitim kategorijama, tačnije najboljim restoranima, supermarketima, prodavnicama, apotekama, iz kojih potrošači mogu naručiti ono što im je potrebno. Pored navedenih, postoje i kategorije kao što su kurirska dostava i jedna zasebna pod nazivom Anything – putem koje korisnici mogu poručiti različite stvari.

Sve što korisnici naruče, bilo da je u pitanu hrana ili neki drugi proizvodi, dostavu vrši mreža kurira, tačnije popularni Gloveri sa ciljem da se paket isporuči na određenu adresu u najkraćem mogućem roku. Plaćanje putem ovog servisa moguće je izvršiti putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili ukoliko to korisnik želi – gotovinom.

Ono što sledi za kompaniju u narednom periodu jeste širenje mreže partnera u Srbiji, kako bi i sam servis zaživeo u svom punom profilu.

Ostavi komentar

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Startapi i poslovanje

E-prime povećao proizvodnju električnih bicikala i proširio proizvodni pogon – sledi dalji izvoz u EU

Priču kompanije E-prime pratimo gotovo od samog početka njihovog poslovanja, od pre nešto više od dve godine kada smo prvu put uradili intervju o ovim e-biciklima. U međuvremenu, kompanija je znatno porasla, zaposlila nove ljude, proširila proizvodnju i počela da izvozi svoje proizvode, a to je bio dovoljan razlog da se sa osnivačima opet nađemo na kafi i popričamo o novitetima.

Gaming

Kako je RUR od lokalne ekipe iz igraonice postao uticajni regionalni gejming medij

Već dvadeset godina organizacija RUR bavi se popularizacijom video igara u Srbiji. Njeni osnivači u velikom intervjuu za Netokraciju otkrivaju kako je RUR postao jedna od najvažnijih esports baza u našoj zemlji i šta novo spremaju ljubiteljima gejminga.

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Propustili ste

Netokracija

Generacije razdvojene galaksijom

Tokom vikenda IT zajednicu zahvatila je vest da su pojedine kompanije povukle svoju podršku za realizaciju filma o prvom srpskom računaru Galaksija.

Startapi i poslovanje

Dev Shopper Lazara Stojkovića pomoći će vam da pronađete tim vrhunskih developera

Pandemija korona virusa bila je inicijalna kapisla Lazaru Stojkoviću da u svoj startap portfolio doda još jedan projekat pod nazivom 'Dev Shopper' - servis za brže nalaženje partnerske firme za softverske projekte.

Gaming

Državni fakulteti u Beogradu i Kragujevcu dobijaju gejming programe na master studijama

U okviru projekta Master 4.0 studenti master studija nekih od državnih fakulteta uskoro će moći da biraju dva nova programa koji će povezati svet tehnologije i svet umetnosti. Sredstva za realizaciju dobili su beogradski Univerzitet umetnosti u saradnji sa Matematičkim fakultetom i fakulteti Univerziteta u Kragujevcu, koji su nosioci programa.

Kolumna

Digitalizacija obrazovnog sektora je vreme u kome uče i studenti i profesori

Tokom avgusta i septembra celokupan nastavni i nenastavni kadar visokoškolskih ustanova u Srbiji imao je priliku da unapredi svoja znanja i veštine na polju online nastave - uz pomoć kompanije Microsoft i trening centra Semos Education.

Startapi i poslovanje

Novogradnja osvaja Beograd, a City Expert širi marketing tim kako bi odgovorio na potrebe industrije

Sa Igorom Jovićem iz beogradskog City Experta razgovaram o tržištu nekretnina u Srbiji u vreme globalne pandemije, novim projektima poput specijalizovanog oglašavanja za novogradnju, te razlozima zašto ovaj tim intenzivno širi svoj marketing sektor.

Novost

‘Freelance hours rate’ anketa: Frilenseri treba više da cene svoj rad

Ova anketa nastala je kao rezultat diskusije na drušvenim mrežama u vezi angažovanja frilensera po veoma niskim cenama, a nastoji da detaljnije približi stanje kada je reč o zaradi na tržištu slobodnog rada. Organizator ankete je srpski IT preduzetnik koji je želeo da ostane anoniman.