Glovo u Beogradu nastavlja razvoj poslovanja - sledi širenje mreže partnera i kurira

Glovo nastavlja razvoj poslovanja u Beogradu – sledi širenje mreže partnera i kurira

Na jučerašnjem događaju u ICT Hub Playgroundu, predstavnici kompanije Glovo upoznali su domaću javnost sa poslovanjem servisa koji je na teritoriji Srbije dostupan od juna ove godine - a koji omogućava da se putem aplikacije, pored hrane, naruče i druge stvari.

Kompanija koja je osnovana u Barseloni 2015. godine, danas je prisutna u 247 gradova i 26 zemalja širom sveta, među kojima se pored Španije nalaze i Portugal, Francuska, Italija, Rumunija, Gruzija, Ukrajina, Hrvatska i od juna ove godine i Srbija. Servis je pored Starog kontinenta dostupan i u Južnoj Americi i Africi.

Kompanija za sada sarađuje sa mrežom koja broji više od 36.000 aktivnih kurira u svetu, koji isporuče više od 4,6 miliona porudžbina mesečno. Pored toga, posluje sa više od 20.000 partnera globalno kao što su McDonalds, KFC, Starbucks, Pizza Hut i drugi, pa tom prilikom isporuči više od 40 miliona porudžbina na godišnjem nivou.

Komentarišući širenje poslovanja ovog servisa na Balkan, regionalni direktor Glova za Centralonoistočnu Evropu, Viktor Rakariu istakao je za medije sledeće:

Ako pogledate mapu, možete videti da je prisutnost Glovo servisa u Evropi u ovom trenutku šarenolika. U Srbiji smo za sada na početku poslovanja jer je servis ovde dostupan svega četiri meseca, ali smo za sada veoma zadovoljni nastupom na vašem tržištu.

Svesni smo i toga da u Beogradu imamo i veoma jake konkurente, pa iz toga razloga gledamo da se brzo pozicioniramo kao lideri brze dostave – što smatramo da je naša prednost. Trenutno, nama prosečno vreme dostave iznosi oko pola sata i tu upravo vidimo našu šansu među korisnicima.

Krajnji cilj je da sama dostava bude efikasna, pa smo samim tim postavili neke ambiciozne planove sebi na ovom polju, što podrazumeva i nabavku električnih skutera i slično. Pored toga, uvek gledamo da imamo dovoljno kurira kako bi opslužili sve narudžbine korisnika i to su neki izazovi sa kojima se za sada susrećemo.

Plaćanje kroz aplikaciju moguće platnim karticama ali i gotovinom

Glovo je zapravo multifunkcionalna aplikacija koja korisnicima omogućava naručivanje i dostavu bilo čega, od hrane i namirnica, poklona, cveća pa sve do farmaceutskih proizvoda i dokumenata.

Štaviše, aplikacija omogućava korisniku pristup različitim kategorijama, tačnije najboljim restoranima, supermarketima, prodavnicama, apotekama, iz kojih potrošači mogu naručiti ono što im je potrebno. Pored navedenih, postoje i kategorije kao što su kurirska dostava i jedna zasebna pod nazivom Anything – putem koje korisnici mogu poručiti različite stvari.

Sve što korisnici naruče, bilo da je u pitanu hrana ili neki drugi proizvodi, dostavu vrši mreža kurira, tačnije popularni Gloveri sa ciljem da se paket isporuči na određenu adresu u najkraćem mogućem roku. Plaćanje putem ovog servisa moguće je izvršiti putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili ukoliko to korisnik želi – gotovinom.

Ono što sledi za kompaniju u narednom periodu jeste širenje mreže partnera u Srbiji, kako bi i sam servis zaživeo u svom punom profilu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Upoznajte poslodavce

Microsoft je najpoželjniji IT poslodavac u Srbiji – slede Nordeus i Ubisoft

Ko su najatraktivniji IT poslodavci u Srbiji? Sajt Poslovi Infostud predstavio je rezultate svog prvog velikog istraživanja poslodavaca te vrste, a kompanija koja je osvojila najviše glasova ispitanika je Microsoft.

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Startapi i poslovanje

Dobra ‘Employer Branding’ strategija je HR sadržaj na marketinški način

Već neko vreme polemiše se o tome kako i na koji način bi odgovornosti i zadaci HR sektora i marketinga trebalo da se preklapaju kada je Employer Branding u pitanju. Čarobne formule nema, ali ima određenih 'caka' kako da obe strane budu zadovoljne.

Propustili ste

Ekskluzivno

Skupština usvojila ‘zakon o paušalcima’

Izmene i dopune Zakona o porezu na dohodak građana koji se, između ostalog, odnose na paušalne preduzetnike i knjigaše, usvojen je u Skupštini Srbije. Mere podsticaja važiće od 1. januara 2020. godine.

Kultura 2.0

Retrospektiva 2019: Trendovi i događaji koji su obeležili prethodnu godinu

Još jedna zanimljiva godina polako nam se bliži kraju. Kako bismo sumirali proteklu 2019. godinu, predstavljamo vam retrospektivu ključnih događaja u prethodnih 11 meseci.

Gaming

Oni su Two Desperados, ima ih preko 30 i napravili su igru koju igra 30 miliona igrača širom sveta

Kada razvijete igru za 30 miliona ljudi predstavljate veoma respektabilno ime u rastućoj 'gaming' industriji. U ovom slučaju govorimo o beogradskoj kompaniji Two Desperados, sa čijim smo osnivačem imali priliku da razgovaramo.

Internet marketing

Kako kreirati kampanje sada kada Google Ads za Srbiju omogućava biranje mikro lokacija

Google je od nedavno omogućio oglašivačima da preko Google Ads platforme ciljaju pojedinačne gradove i regione u Srbiji. U nastavku teksta pročitajte kako to i da uradite.

Kultura 2.0

Istražujemo: Da li bi IT kompanije trebalo da odgovaraju na negativne komentare o sebi?

Radite u kompaniji i deo vašeg posla je komuniciranje sa (potencijalnim) zaposlenima? Znamo da vaš zadatak nije nimalo lak, pogotovo kada treba da odreagujete na krizu koju je izazvao nečiji negativan komentar. U tekstu koji sledi, razgovaramo kako da se postavite prema takvim komentarima i šta sa njima da radite.

Gaming

Domaća gejming scena vredna 50 do 100 miliona evra – sledi rast broja zaposlenih i dalji razvoj sektora

Organizacija 'Serbian Game Association' upoznala je domaću javnost i IT zajednicu sa stanjem u srpskoj gejming industriji za proteklu godinu.