Glovo u Beogradu nastavlja razvoj poslovanja - sledi širenje mreže partnera i kurira

Glovo nastavlja razvoj poslovanja u Beogradu – sledi širenje mreže partnera i kurira

Na jučerašnjem događaju u ICT Hub Playgroundu, predstavnici kompanije Glovo upoznali su domaću javnost sa poslovanjem servisa koji je na teritoriji Srbije dostupan od juna ove godine - a koji omogućava da se putem aplikacije, pored hrane, naruče i druge stvari.

Kompanija koja je osnovana u Barseloni 2015. godine, danas je prisutna u 247 gradova i 26 zemalja širom sveta, među kojima se pored Španije nalaze i Portugal, Francuska, Italija, Rumunija, Gruzija, Ukrajina, Hrvatska i od juna ove godine i Srbija. Servis je pored Starog kontinenta dostupan i u Južnoj Americi i Africi.

Kompanija za sada sarađuje sa mrežom koja broji više od 36.000 aktivnih kurira u svetu, koji isporuče više od 4,6 miliona porudžbina mesečno. Pored toga, posluje sa više od 20.000 partnera globalno kao što su McDonalds, KFC, Starbucks, Pizza Hut i drugi, pa tom prilikom isporuči više od 40 miliona porudžbina na godišnjem nivou.

Komentarišući širenje poslovanja ovog servisa na Balkan, regionalni direktor Glova za Centralonoistočnu Evropu, Viktor Rakariu istakao je za medije sledeće:

Ako pogledate mapu, možete videti da je prisutnost Glovo servisa u Evropi u ovom trenutku šarenolika. U Srbiji smo za sada na početku poslovanja jer je servis ovde dostupan svega četiri meseca, ali smo za sada veoma zadovoljni nastupom na vašem tržištu.

Svesni smo i toga da u Beogradu imamo i veoma jake konkurente, pa iz toga razloga gledamo da se brzo pozicioniramo kao lideri brze dostave – što smatramo da je naša prednost. Trenutno, nama prosečno vreme dostave iznosi oko pola sata i tu upravo vidimo našu šansu među korisnicima.

Krajnji cilj je da sama dostava bude efikasna, pa smo samim tim postavili neke ambiciozne planove sebi na ovom polju, što podrazumeva i nabavku električnih skutera i slično. Pored toga, uvek gledamo da imamo dovoljno kurira kako bi opslužili sve narudžbine korisnika i to su neki izazovi sa kojima se za sada susrećemo.

Plaćanje kroz aplikaciju moguće platnim karticama ali i gotovinom

Glovo je zapravo multifunkcionalna aplikacija koja korisnicima omogućava naručivanje i dostavu bilo čega, od hrane i namirnica, poklona, cveća pa sve do farmaceutskih proizvoda i dokumenata.

Štaviše, aplikacija omogućava korisniku pristup različitim kategorijama, tačnije najboljim restoranima, supermarketima, prodavnicama, apotekama, iz kojih potrošači mogu naručiti ono što im je potrebno. Pored navedenih, postoje i kategorije kao što su kurirska dostava i jedna zasebna pod nazivom Anything – putem koje korisnici mogu poručiti različite stvari.

Sve što korisnici naruče, bilo da je u pitanu hrana ili neki drugi proizvodi, dostavu vrši mreža kurira, tačnije popularni Gloveri sa ciljem da se paket isporuči na određenu adresu u najkraćem mogućem roku. Plaćanje putem ovog servisa moguće je izvršiti putem aplikacije debitnom ili kreditnom karticom ili ukoliko to korisnik želi – gotovinom.

Ono što sledi za kompaniju u narednom periodu jeste širenje mreže partnera u Srbiji, kako bi i sam servis zaživeo u svom punom profilu.

Odgovori

Tvoja e-mail adresa neće biti objavljena.

Popularno

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

E-commerce

Gde je nestala besplatna poštarina i da li će AliExpress ikada vratiti ‘Free Shipping’ za Srbiju?

Pisanja medija s početka meseca o tome da AliExpress izbacuje 'free shipping' određenih proizvoda unelo je paniku među mnogima koji kupuju u ovoj online prodavnici. Mi smo analizirali šta je uzrok ovoj promeni i da li uskoro možemo očekivati da se stvari vrate u normalu.

Kultura 2.0

Kako ste danas?

Pre nekoliko godina jedan lanac privatnih zdravstvenih ustanova preplavio je Beograd bilbordima sa ovim pitanjem. I nikome ko je video nije bilo svejedno. 'Struka' se obrušila na kampanju, a suštinski ni tada ni danas nije bilo jasno koji je tačno problem sa tim što je komunicirano.

Propustili ste

Startapi i poslovanje

Korisnici žele da sa bankama rade na daljinu, a rešenje nudi domaći Blinking

Video 'onboarding' korisnika, tačnije sistem video identifikacije na daljinu, polako postaje 'mainstream' širom sveta. Domaći Blinking razvio je takvo rešenje, a u nastavku teksta razgovaramo o tome kako ono može da nam skrati čekanje u redovima.

Gaming

Kako predstaviti vašu igru publici kada su svi događaji otkazani – je li spas u pitchevima na daljinu?

Svetska zdravstvena kriza sa jedne strane doprinela je popularizaciji video igara, ali je druge strane uskratila šansu mnogim gejming studijima da izlažu svoje projekte pred publikom na konferencijama i događajima koji su u potpunosti otkazani.

Društvene mreže

Da se bijem sa policijom ne umem, al’ da gutam suzavac – to mogu

Utorak veče. Poput 9/11 i kula bliznakinja, prilepljen sam za TV i pratim dešavanja o kojima izveštavaju reporteri N1. Uživo, pod suzavcem. Za svojih 30 godina nagledao sam se protesta, stoga ne bih da romantizujem kako su ovi drugačiji i kako je diktaturi konačno došao kraj. Jedini kraj koji se nazire jeste apsolutna propast demokratije u Republici Srbiji... ako je ikada i bilo.

Tehnologija

Šta nam donose srpski AppStore i Apple Pay? (gost Ivan Jelić)

Moglo bi se reći da je ova godina za korisnike Apple uređaja u Srbiji konačno donela lepe stvari poput srpskog App Store-a, ali i drugih servisa ove kompanije. U novoj epizodi Netokracijinog podcasta govorili smo upravo o tome, ali i šta ova 'tech' kompanija sprema od novina za čitav svet.

Kultura 2.0

Serbian Bookers: Turizam je i dalje u lošem stanju, ali izdavači računaju na domaće turiste

Kako su se domaći digitalni iznajmljivači snašli tokom pandemije i kakva su im očekivanja za naredni period? Istraživanje platforme Serbian-Bookers ima odgovor.

Intervju

Kako je pandemija uticala na globalno tržište digitalnih usluga i koje pouke se mogu izvući

Ceo svet se preko noći promenio izbijanjem COVID-19 pandemije, a ovaj virus uticao je na sve segmente poslovanja, posebno na globalno tržište IT usluga. Ono je moralo da se prilagodi novonastaloj situaciji i zaposlenima u ovom sektoru nametne potpuno novi izazov - izgradnju internih resursa u cilju što boljeg odgovora na krizu.